Dag Sackquote:
ha collega! ;-)quote:
die doe ik meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef MissBliss het volgende:
TVP.
Zie vorige topic, laatste pagina.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand een link naar het gelekte 'me i'm not' ? (PM mag ;-))
Ik hoorde en las dat BYIT vrijdag al in de winkels KAN liggen. Ff tjekken dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef Vinduppie het volgende:
Tot dusver vind ik de 'uitgelekte nummers' eigenlijk uh... steengoed.![]()
En nog maar een paar weekjes wachten tot de concerten, BYIT niet vergeten.![]()
![]()
Mia? MIAAA?!!quote:There were 112 people locked in an underground nightclub you permitted to operate in your district. They were murdered over the course of 2 days, hunted down and torn to bloody pieces.
Daar zat ik stiekem al op te hopen.. even de stad in dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik hoorde en las dat BYIT vrijdag al in de winkels KAN liggen. Ff tjekken dus![]()
Van Trent Reznor mag het, sterker nog: die loopt het zelf te verspreidenquote:
Toen ie nog Twiggy heette wou ie nog wel eens wat fans neerhoeken ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef Reena het volgende:
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...
In de opnames van Voodoo Festival, KROQ etc. bewoog die aardig meer. Ik erger me weleens aan dat aanstellerige gedrag van die gitarist Aaronquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef Reena het volgende:
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...maar misschien vergis ik me.
Volgens mij bewoog ie met name achterin de tourbus of nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen ie nog Twiggy heette wou ie nog wel eens wat fans neerhoeken ofzo![]()
Hij ketst heel wat groupies. Verhalen van fans neerhoeken ken ik niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Volgens mij bewoog ie met name achterin de tourbus of niet
Onder invloed van het 1 en ander wou ie nog wel eens tijdens concerten het publiek induiken en figuren die 'm niet aanstonden gaan meppen. En ook zijn er verhalen van volle halve literblikken bier die van een meter afstand met volle kracht naar "fans" gegooid werdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hij ketst heel wat groupies. Verhalen van fans neerhoeken ken ik niet.
Oh echt? Een wisseling....Ik vind Aaron North wel een hele leuke gitarist, maar ik vind hem niet echt passen (qua speelstijl) bij NIN. Die hele "punk" aanpak werkt niet bij deze band. Hij laat (schijnt) te veel steekjes vallen....Wat hij op het podium doet...ach....maakt het weer wat levendig enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In de opnames van Voodoo Festival, KROQ etc. bewoog die aardig meer. Ik erger me weleens aan dat aanstellerige gedrag van die gitarist Aaron![]()
En TR heeft gezegd dat er mogelijk een line up wisseling komt wanneer ze het nieuwe album gaan promoten in USA.
D'r zijn genoeg vrouwen die op 'm geilenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef Reena het volgende:
Jeordie/Twiggy = VIES! Snap serieus niet waarom vrouwen met hem het bed induiken, of uberhaupt willen aanraken![]()
![]()
Hier een snipit uit het Kerang interview. Kheb het vet gedrukt waarin TR het dus suggereert. En dat deed hij al eerder (interviews na ReactNow optreden)quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef Reena het volgende:
[..]
Oh echt? Een wisseling....Ik vind Aaron North wel een hele leuke gitarist, maar ik vind hem niet echt passen (qua speelstijl) bij NIN. Die hele "punk" aanpak werkt niet bij deze band. Hij laat (schijnt) te veel steekjes vallen....Wat hij op het podium doet...ach....maakt het weer wat levendig enzo
Maar ik denk niet dat Aaron vervangen zal worden...Weer een andere drummer? Misschien Alessandro? We zullen het zien.
Jeordie/Twiggy = VIES! Snap serieus niet waarom vrouwen met hem het bed induiken, of uberhaupt willen aanraken![]()
![]()
Ja, ik weet het...en ik zal eerlijk toegeven dat ik hem een halve seconde ook iets vond hebben, maar gelukkig kwam daar weer snel van terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg vrouwen die op 'm geilenik was er vroeger een van
![]()
Ik heb een lesbische vriendin die eerst nog twijfelde of ze niet bi was omdat ze zo gek was van Twiggy
Ja ik denk wel dat we sowieso naar eentje gaan. Als ik Jeordie maar geen handje hoef te schudden, vind ik alles bestquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef Devlinsect het volgende:
@reena: ga je nog naar de meet & greet? Tjek je de wc's voor me in London en DL![]()
Zijn actie doet me een beetje aan de clip van: March Of The Pigs denken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef Devlinsect het volgende:
The Collector live rehearsal clip:
http://media.putfile.com/The-Collector-NIN-Rehearsal-From-BYIT
Erg vet. Tjek hoe die roadie de microfoon standaard rechtop zet en Jeordie ut weer om schopt![]()
Nice! Goed gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Art is Resistance.
[afbeelding]
gebruik het als je wilt, daarvoor heb ik hem gemaakt. En niet vergeten: don't drink the water.
thx, inspiratie komt van artisresistance.com (duh) en het verhaal van die gast die in z'n auto doodgeschoten is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nice! Goed gedaan.
*rechter muisknop, als bureaublad instellen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Aneurism het volgende:
Wat heeft dit met NIN te maken?
Hoe is het daar onder die steen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Aneurism het volgende:
Wat heeft dit met NIN te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |