Oh oh......quote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef kamagurka het volgende:
Mark zal pislink worden als ie dit ziet![]()
Omdat hij de voorgaande delen allemaal heeft geopend,..... én ik hem kenquote:
Oh shit. Nu ga ik 't krijgenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Omdat hij de voorgaande delen allemaal heeft geopend,..... én ik hem ken
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Mark het volgende:
Gelukkig kan ik het van Sack wel lijden
quote:
Dat is echt een van de leukste dingen die een artiest gedaan heeft...die muziekbestanden vrijgeven zodat je er zelf mee kan klooien. Vind het zelf heel leuk om te doen, maar ik maak de nummers er alleen maar slechter mee, haha. Maar ik heb een aantal hele goede remixen gehoord.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:04 schreef Devlinsect het volgende:
. Hopelijk wordt ook bij dit nummer de rauwe muziekbestanden vrijgegeven net zoals bij Only en THTF zodat we weer lekker kunnen klooien met samples![]()
Ja op zich wel, zeker voor Europese fans, die hebben er iets minder aan. Maar de pre-sale voor concertkaarten is (vooral in Amerika, omdat ze daar veel meer optreden) wel handig. Het is wel iets goedkoper dan andere "fanclubs".quote:
Idd, wat mij betreft ook geen geweldige keuze. Ik zeg: Sunspots.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Every day is exactly the same skip ik altijd
KROQ nog niet gezien. Kheb het al wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Idd, wat mij betreft ook geen geweldige keuze. Ik zeg: Sunspots.
Zo, iemand de KROQ Acoustic Almost Christmas-dinges meegepikt? In zijn geheel niet onaangenaam om te zien: Twiggy (ik vind het gewoon geen 'Jeordie') die toch blijkt te kunnen bewegen en een Josh Freese die hoorbaar op hete kolen achter zijn drumkit zit. Goede shit man!![]()
Snel kijken dan, ik vond KROQ namelijk leuker om te zien dan Voodoo.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef Devlinsect het volgende:
KROQ nog niet gezien. Kheb het al wel.
Ik hoop toch echt dat Josh Freese voorlopig mee blijft trommelen en dat de band in deze line up naar Nederland komt volgend jaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Devlinsect het volgende:
Goede show en de beeldkwaliteit valt me niet tegen. Gave Up liep inderdaad niet zoals het moest![]()
Josh Freese maakte fouten in Wish en begin van SinHoor liever Jerome..
Voodoo Festival vind ik toch vetter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |