Oh oh......quote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef kamagurka het volgende:
Mark zal pislink worden als ie dit ziet![]()
Omdat hij de voorgaande delen allemaal heeft geopend,..... én ik hem kenquote:
Oh shit. Nu ga ik 't krijgenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Omdat hij de voorgaande delen allemaal heeft geopend,..... én ik hem ken
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Mark het volgende:
Gelukkig kan ik het van Sack wel lijden
quote:
Dat is echt een van de leukste dingen die een artiest gedaan heeft...die muziekbestanden vrijgeven zodat je er zelf mee kan klooien. Vind het zelf heel leuk om te doen, maar ik maak de nummers er alleen maar slechter mee, haha. Maar ik heb een aantal hele goede remixen gehoord.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:04 schreef Devlinsect het volgende:
. Hopelijk wordt ook bij dit nummer de rauwe muziekbestanden vrijgegeven net zoals bij Only en THTF zodat we weer lekker kunnen klooien met samples![]()
Ja op zich wel, zeker voor Europese fans, die hebben er iets minder aan. Maar de pre-sale voor concertkaarten is (vooral in Amerika, omdat ze daar veel meer optreden) wel handig. Het is wel iets goedkoper dan andere "fanclubs".quote:
Idd, wat mij betreft ook geen geweldige keuze. Ik zeg: Sunspots.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Every day is exactly the same skip ik altijd
KROQ nog niet gezien. Kheb het al wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Idd, wat mij betreft ook geen geweldige keuze. Ik zeg: Sunspots.
Zo, iemand de KROQ Acoustic Almost Christmas-dinges meegepikt? In zijn geheel niet onaangenaam om te zien: Twiggy (ik vind het gewoon geen 'Jeordie') die toch blijkt te kunnen bewegen en een Josh Freese die hoorbaar op hete kolen achter zijn drumkit zit. Goede shit man!![]()
Snel kijken dan, ik vond KROQ namelijk leuker om te zien dan Voodoo.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef Devlinsect het volgende:
KROQ nog niet gezien. Kheb het al wel.
Ik hoop toch echt dat Josh Freese voorlopig mee blijft trommelen en dat de band in deze line up naar Nederland komt volgend jaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef Devlinsect het volgende:
Goede show en de beeldkwaliteit valt me niet tegen. Gave Up liep inderdaad niet zoals het moest![]()
Josh Freese maakte fouten in Wish en begin van SinHoor liever Jerome..
Voodoo Festival vind ik toch vetter![]()
http://www.withteeth.de/kroq.htmquote:Op maandag 19 december 2005 21:05 schreef TrentReznor het volgende:
Weet iemand waar ergens ik die KROQ-show kan vinden?
NIN is nooit heeft nooit in zo'n korte periode 2 x Europa c.q. Nederland aangedaan.quote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat Josh Freese voorlopig mee blijft trommelen en dat de band in deze line up naar Nederland komt volgend jaar.![]()
quote:nine_inch_nerd: do you visit europe in 2006 and will there be an arenatour in europe 2006?
trent_reznor> We're discussing it now. I don't know but I'd like to.
Ow? Wat is je bron?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet dat ze [Trent + management} bezig zijn geweest om een kleinschalig optreden enkel voor fans te regelen in Amsterdam. Dat is nooit van de grond gekomen, maar het lijkt me dat Trent dus graag naar Nederland/Amsterdam wil komen als hij de kans krijgt.
Hole in Paradiso was ook wel leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ow? Wat is je bron?
Nederland schijnt het goed te verneuken voor een aantal artiesten. Een leuke anekdote, wel offtopic:
Marilyn Manson trad op in 1997 op Pinkpop en Dynamo. Dat ging niet helemaal zoals het moest. Het welbekende moddergevecht op Dynamo. Door de woede van Brian Warner, heeft hij een gat geslagen met zijn microfoon standaard in het podium. Na het optreden raakte hij slaags met security personeel.
Gevolg: een arrestatieteam wachtte op Schiphol op de heren voor het vernielen van podium en het bedreigen/ mishandelen van personeel van Dynamo. Of ze werden meegenomen naar het bureau is mij niet bekend. Wel moest MM een flinke som geld betalen voor het podium.
Ander verhaal is dat Prince in Nederland een stage apparaat van $100.000 dollar kwijt zou zijn geraakt in Nederland.
Enne, als NIN in HMH zou spelen, wordt er dan nog alcohol geschonken? Meneer Reznor is afgekickt en in sommige arena's was het verboden om alcohol te schenken. Of dit op verzoek is van de band: je ne sais pas.
M'n vriendin is destijds door z'n management benaderd om 't één en ander te regelen.quote:
Lullig, maar MM is wel erger gewend inmiddelsquote:Marilyn Manson trad op in 1997 op Pinkpop en Dynamo. Dat ging niet helemaal zoals het moest. Het welbekende moddergevecht op Dynamo. Door de woede van Brian Warner, heeft hij een gat geslagen met zijn microfoon standaard in het podium. Na het optreden raakte hij slaags met security personeel.
Gevolg: een arrestatieteam wachtte op Schiphol op de heren voor het vernielen van podium en het bedreigen/ mishandelen van personeel van Dynamo. Of ze werden meegenomen naar het bureau is mij niet bekend. Wel moest MM een flinke som geld betalen voor het podium.
En nog steeds houdt Prince van NL en doet graag aftershows en dergelijke in ons kikkerlandjequote:Ander verhaal is dat Prince in Nederland een stage apparaat van $100.000 dollar kwijt zou zijn geraakt in Nederland.
Recenter nog volgens mij. Ik was toen bij een feest in Nighttown (met oa. Sister Bliss) wat toen op het laatste moment van de grote zaal naar de basement verplaats werd omdat Prince de grote zaal nodig had voor z'n afterparty.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Devlinsect het volgende:
Prince komt hier graag en geeft graag een afterparty in ons land. Laatste was in 1998 als ik me niet vergis (met Kravitz!).
Ik ben druk bezig om m'n vriendin zo ver te krijgen om als nog wat te regelen met NIN. Maar voorlopig heb ik d'r nog niet zo gek gekregen.quote:Enne Sack, mocht je wat meer weten over NIN in de toekomst, wel ff hier vertellen hè![]()
quote:Volgende singel: Everyday Is Exactly The Same
quote:Hopelijk maken ze er weer een mooie clip bij
Mwoah, ik vind het juist wel grappig dat deze slepende mellow-versie zo'n enorme tegenpool is van het origineel. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik geen 'Down in it'-fan ben, die 'rappende' Trent doet het niet voor mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
Wat vinden jullie van de cover van Down In It van Tiga?
Fuck.quote:PaulGuyet: After this leg of the tour are you going back to the studio until the new album is done or are you touring again?
Trent_reznor: We're going out again this summer in the US - amphitheatres in major markets...
Hmm, ik zou me pas zorgen gaan maken (ook niet echt natuurlijk) als Trent weer de studio in zou gaan. Er is nog nergens te lezen dat ze Europa niet meer aan gaan doen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bron? Zou toch niet waar zijn.![]()
Er is nergens te lezen, dat ze Europe wel aan gaan doen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Hmm, ik zou me pas zorgen gaan maken (ook niet echt natuurlijk) als Trent weer de studio in zou gaan. Er is nog nergens te lezen dat ze Europa niet meer aan gaan doen...
Wait and see!
Dus is statistisch gezien de kans dat ze wel komen nog steeds groter dan de kans dat ze niet komen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Er is nergens te lezen, dat ze Europe wel aan gaan doen...
Bron is de chat die de band de 10e heeft gehouden met Spiral-leden. En inderdaad ze komen vast ooit nog wel deze kant op (het moet!), maar ik had stiekem een beetje ingezet op deze zomer, volgens mij meer mensen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Devlinsect het volgende:
Bron?
Vermakelijk topic idd. Ook leuk, enkele genoemde filmpjes:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef Vinduppie het volgende:
leuke quotes van Trent
Ik had ook wel verwacht dat ze deze lente/zomer zouden komen...maar nu ziet het er naar uit dat ze helemaal niet meer zullen komen...dus wachten op het volgende album?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:51 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Bron is de chat die de band de 10e heeft gehouden met Spiral-leden. En inderdaad ze komen vast ooit nog wel deze kant op (het moet!), maar ik had stiekem een beetje ingezet op deze zomer, volgens mij meer mensen...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |