Niks mis mee hoor, mensen mogen best een beetje moeite te doen om te vinden wat ook de moeite waard is.quote:
Shake handje, ik heb geen sterke wil maar wel een kaartje...quote:
In het kader van 'er is volgend jaar nog zoveel meer dat gekocht moet worden' wou ik een stukje zelfbeheersing tonen. Maar goed, dat was er dit jaar ook en heeft me er niet van kunnen weerhouden om Depeche Mode vijf keer te gaan zien. En ik wil straks niet voor 1000 euro spijt hebben dat ik een tweede formidabel concert heb gemist...quote:Op maandag 13 november 2006 18:19 schreef Reena het volgende:
Hahahahaha, en je zou niet kopen...waarom wilde je eigenlijk niet?
Ik denk dat je "Driver Down" bedoeld? Dat staat ook op de tracklist als Trent Reznor ipv Nine Inch Nails. Briljant nummer, heerlijk gitaarnummer, dat echt naar een climax toewerkt. De vonken vliegen ervan af.quote:Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef EdPowers het volgende:
NIN is super! Kennen jullie als fans toevallig ook dat nummer dat T.R. heeft geschreven voor die film van David Lynch: Lost Highway??
Die goser kan alles!
Oh ja dat ken ik. Ik ga ook naar Londen en nu blijken ze daar niet 2 maar 4 concerten te spelen...en ik sta voor het dilemma gaan of niet gaan, maar ja...ik ben er dan eenmaal, kan net zo goed 3 dagen ofzo langer blijven, toch? Maar ik weet niet of mijn credit card daar mee eens is....quote:Op maandag 13 november 2006 20:52 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
In het kader van 'er is volgend jaar nog zoveel meer dat gekocht moet worden' wou ik een stukje zelfbeheersing tonen. Maar goed, dat was er dit jaar ook en heeft me er niet van kunnen weerhouden om Depeche Mode vijf keer te gaan zien. En ik wil straks niet voor 1000 euro spijt hebben dat ik een tweede formidabel concert heb gemist...![]()
Waar heb je ze nu vandaan, officiele site?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef rupicola het volgende:
Ik ben zaterdagochtend danig teleurgesteld door Ticketmaster, dus ging nu even naar de officiele website om te kijken waar en wanneer de UK gigs waren, toen ik opeens zag dat ze nog speciale "spiral tickets" hadden voor Paradisio. Dus hoewel ik niet van de snelsten ben, heb ik nu toch maar mooi 2 tickets kunnen scoren - dat maakt de rest van de maand helemaal goed![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm, had me toch moeten afvragen waarom het NIN-topic telkens in MyAcT stond... kom er nl nu pas achter dat de band in Paradiso speelt.
Yep: me eerst lid gemaakt (voor $25 + nog eens $10 om wat rotzooi te laten opsturen) en dan tickets gekocht voor iets van een $65/stuk. Je kan op de website zien voor welke optredens er nog "spiral" tickets beschikbaar zijn, misschien zitten er wel nog plaatsen tussen die dichterbij zijn dan 1100 km?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:01 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Waar heb je ze nu vandaan, officiele site?
het was al weken bekendquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]![]()
das niet zo slim dan, om in die paar weken dat 't bekend was niet 1 keer op het topic te klikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |