Maynards doet deed dat. Probeer dat eens na te doen. Je wordt geheid uitgelachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef oddman het volgende:
Dat weet ik en dat is ook waarom ik Tool zo leuk vind.
Het zou alleen nog beter zijn als je er ook op kon dansen =).
Dat vind ik alleen maar prettig, verschillend klinkende nummers op een album. As ik eenheidsworst wil luisteren koop ik wel een top40-cd van de Backstreetboys of dat soort pulp.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef Reena het volgende:
Nog even geduld hebbenBen erg benieuwd hoe de rest van het album zal klinken. De nummers die tot nu toe "gelekt" zijn, klinken allemaal echt heel verschillend...
Ach, kan wel tegen kritiek op zich. Soms lok ik het ook wel een beetje uit eigelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
LeukGeloof alleen niet dat iedereen 'm helemaal snapt
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor de 22e (m'n vriend vond 1 keer zich opofferen wel genoeg), dus wie 'm wil (tegen kostprijs): roept u maar!
Mood swings are a bitch, aren't they ?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand nog een kaartje voor woensdag over..?
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:25 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Mood swings are a bitch, aren't they ?
Nee. Weet iemand wie dat leuke meisje met dreads die vooraan stond is?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef shakaboem het volgende:
Heeft iemand nog een USB-stick gevonden?
Haha waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:56 schreef oddman het volgende:
[..]
Nee. Weet iemand wie dat leuke meisje met dreads die vooraan stond is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |