Ik heb me in Ladytron verdiept en ben het met haar eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks over![]()
NIN was ook compleet voorgeprogrammeerd op de automatische piloot, wil nog niet zeggen dat het zouteloos is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb me in Ladytron verdiept en ben het met haar eens.
Zouteloos. Eén grote herhalingsoefening. Ja, ik vind het best leuk om thuis af en toe een album van ze op te zetten.
Dat was dan ook het grote verschil tussen LT en NINquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
NIN was ook compleet voorgeprogrammeerd op de automatische piloot, wil nog niet zeggen dat het zouteloos is.
NIN past perfect in het donkere 013 hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef BitetheBullet het volgende:
Klinkt goed, zeker omdat het woensdag wel in een sfeervolle zaal is![]()
Ik heb ze 4 keer gezien nu, en kan wel met enige zekerheid zeggen dat ik ze een kans gegeven heb. Misschien dat het op plaat lukt, maar op het podium komt het niet over. Ik snap het idee erachter wel (denk ik), doet me beetje denken aan Joy Division/Killing Joke, etc...je mag niet lachen, geen lol hebben, alles is serieus (zo komt het tenminste over). Alleen maakte Joy Division wel goeie muziek...Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het zoutloos vinden. Net als dat ik me wel kan voorstellen dat mensen het leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks over![]()
Ben benieuwd hoe ze dat op het podium gaan doen....wordt wel erg knus...denk dat die lichten dit keer wel tegenelkaar zullen botsen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef BitetheBullet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb liever een goed geluid dan een sfeervolle zaal. En tja, Paradiso is nu eenmaal niet de zaal met het meest fraaie geluid...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef BitetheBullet het volgende:
Volgens mij stond ik achter je met C2Bquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zooo dat was gaaafGeluid was echt goed, zouden ze bij iedere zaal zo moeten doen met die boxen in de lucht, stond er recht 'voor' en de piep in m'n oor is nu al verdwenen
Ik baalde er een beetje van dat ik m'n camera niet had meegenomen, m'n plan was eigenlijk ergens een beetje achterin te staan maar kwam toch vooraan terecht (tussen de Jeordie-fans), dus heb alleen wat gare foto's en filmpjes uit de telefoon van m'n vriend.. volgende week maar even goedmaken dus. Vond de setlist eigenlijk iets minder
![]()
Zo droog trouwens die lampen waar ze aan liepen te zwaaien, Jeordie greep elke keer misEn dan nog steeds stoer vooruit blijven kijken
Stonden echt IRRITANTE mensen naast me, gingen gewoon dwars door La Mer en Hurt heen lullen ('snif snif wat romantisch!'Hou dan gewoon je kop als je je geen houding weet te geven tijdens een gevoelig nummer
)
Over het algemeen heb ik goeie ervaring met Paradiso...ik kom er zeker eens per maand voor een concert...misschien heb ik gewoon elke keer geluk...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb liever een goed geluid dan een sfeervolle zaal. En tja, Paradiso is nu eenmaal niet de zaal met het meest fraaie geluid...
Hm kan me geen stropdas herinnerenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik achter je met C2B
Ik had een stropdas om
Oh, bedoel je die twee ventjes met petjes? Die vond ik ook vet irritant
Ah, ik stond aan de rechterkant van het podiumquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hm kan me geen stropdas herinnerenWeet niet wie er achter me stond (behalve dan mn vriend, met wit vest dus die zie je niet over 't hoofd
) Die irritante lui hadden allemaal bakkebaarden midden over hun wangen..
Vind deze foto wel wat hebben trouwens: [afbeelding]
Paradiso behoort natuurlijk niet tot de baggerzalen van Nederland. Maar het heeft zo zijn beperkingen. Het gebouw is niet ontworpen voor de geluidsinstallaties van de moderne tijd natuurlijk. Als Paradiso niet vol is dan hoor je dat. Zelfde geldt voor Tivoli en (de oude) Melkweg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:33 schreef Reena het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik goeie ervaring met Paradiso...ik kom er zeker eens per maand voor een concert...misschien heb ik gewoon elke keer geluk...
Volgens mij heeft NIN wel hele goede geluidsmensen in dienst, dus hopelijk zal ook dit keer het geluid goed zijn in de Paradiso
Oh hehe, misschien waren het wel dezelfde, ze kwamen steeds even langs (mij aan de kant duwen en met hun heumende oksel lekker in m'n gezicht staan walmenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah, ik stond aan de rechterkant van het podiummaar bij mij in de buurt stonden ook irritante gasten
En de Johnny schreeuwer stond ook ergens bij mij in de buurt
Mooie foto!
das goed nieuws, want de NIN merchandise die ik hier heb liggen (Vest en Shirt beiden XL) zijn mij veel te klein. Donderdag is het eindelijk z over voor mijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef 1972 het volgende:
"I wanted to say something.... but I don't know what"![]()
Wat was het een gave show in m'n geboortestadje :-) De Oor review beschrijft precies de sfeer, jammer dat er inderdaad na 90 minuten een "abrubt" einde aankwam zonder toegift.
Een nummer herkende ik niet (Iets met "the beginning" in de text), was dat een nummer van Year Zero?
Verder nog een tourshirt gekocht, XL past me wel dacht ik.... Hmmm XL in de states is schijnbaar iets anders dan we hier kennen. Thuis kwam ik erachter dat ik 'm als tent kan gebruiken![]()
Verder iemand nog foto's? Ik zag genoeg camera's / mobieltjes foto's maken...
Ja dat was een Year Zero nummer...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef 1972 het volgende:
"I wanted to say something.... but I don't know what"![]()
Wat was het een gave show in m'n geboortestadje :-) De Oor review beschrijft precies de sfeer, jammer dat er inderdaad na 90 minuten een "abrubt" einde aankwam zonder toegift.
Een nummer herkende ik niet (Iets met "the beginning" in de text), was dat een nummer van Year Zero?
Ik was te laat voor de shirtjes... dammit... eerste concert waar ik GEEN tourshirt heb kunnen kopen. stelletje hommels.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das goed nieuws, want de NIN merchandise die ik hier heb liggen (Vest en Shirt beiden XL) zijn mij veel te klein. Donderdag is het eindelijk z over voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |