abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47367544
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks over
Ik heb me in Ladytron verdiept en ben het met haar eens.

Zouteloos. Eén grote herhalingsoefening. Ja, ik vind het best leuk om thuis af en toe een album van ze op te zetten.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:15:20 #227
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_47367608
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb me in Ladytron verdiept en ben het met haar eens.

Zouteloos. Eén grote herhalingsoefening. Ja, ik vind het best leuk om thuis af en toe een album van ze op te zetten.
NIN was ook compleet voorgeprogrammeerd op de automatische piloot, wil nog niet zeggen dat het zouteloos is.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_47367631
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

NIN was ook compleet voorgeprogrammeerd op de automatische piloot, wil nog niet zeggen dat het zouteloos is.
Dat was dan ook het grote verschil tussen LT en NIN
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_47367647
Klinkt goed, zeker omdat het woensdag wel in een sfeervolle zaal is
pi_47367723
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef BitetheBullet het volgende:
NIN past perfect in het donkere 013 hoor.

Ik vond Ladytron wel vermakelijk, mede doordat ik het idee had dat dat zangeresje me de hele tijd aan stond te kijken.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:20:08 #231
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47367745
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks over
Ik heb ze 4 keer gezien nu, en kan wel met enige zekerheid zeggen dat ik ze een kans gegeven heb. Misschien dat het op plaat lukt, maar op het podium komt het niet over. Ik snap het idee erachter wel (denk ik), doet me beetje denken aan Joy Division/Killing Joke, etc...je mag niet lachen, geen lol hebben, alles is serieus (zo komt het tenminste over). Alleen maakte Joy Division wel goeie muziek...Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het zoutloos vinden. Net als dat ik me wel kan voorstellen dat mensen het leuk vinden.

@Zwartemagika: Juist dat liedje is volgens mij nog wel het ergst...en die blijft dus ook gewoon in je hoofd steken!
"They only want you when you're 17, when you're 21, you're no fun". Uhm....ok....
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:21:38 #232
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47367782
quote:
Ben benieuwd hoe ze dat op het podium gaan doen....wordt wel erg knus...denk dat die lichten dit keer wel tegenelkaar zullen botsen...
pi_47368797
Concertverslag van Oor voor de mensen die het willen lezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47368980
quote:
Heb liever een goed geluid dan een sfeervolle zaal. En tja, Paradiso is nu eenmaal niet de zaal met het meest fraaie geluid...
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:25:23 #235
93522 Blivox
Run along
pi_47369312
Ladytron kwam nogal over op mij als een bandje die al jaren meegaat, maar op het toneel nog net zo onzeker is als de eerste keer dat ze moesten optreden. Dik slecht .
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:25:52 #236
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47369320
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zooo dat was gaaaf Geluid was echt goed, zouden ze bij iedere zaal zo moeten doen met die boxen in de lucht, stond er recht 'voor' en de piep in m'n oor is nu al verdwenen

Ik baalde er een beetje van dat ik m'n camera niet had meegenomen, m'n plan was eigenlijk ergens een beetje achterin te staan maar kwam toch vooraan terecht (tussen de Jeordie-fans ), dus heb alleen wat gare foto's en filmpjes uit de telefoon van m'n vriend.. volgende week maar even goedmaken dus. Vond de setlist eigenlijk iets minder

Zo droog trouwens die lampen waar ze aan liepen te zwaaien, Jeordie greep elke keer mis En dan nog steeds stoer vooruit blijven kijken

Stonden echt IRRITANTE mensen naast me, gingen gewoon dwars door La Mer en Hurt heen lullen ('snif snif wat romantisch!' Hou dan gewoon je kop als je je geen houding weet te geven tijdens een gevoelig nummer )
Volgens mij stond ik achter je met C2B

Ik had een stropdas om

Oh, bedoel je die twee ventjes met petjes? Die vond ik ook vet irritant
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:33:49 #237
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47369518
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heb liever een goed geluid dan een sfeervolle zaal. En tja, Paradiso is nu eenmaal niet de zaal met het meest fraaie geluid...
Over het algemeen heb ik goeie ervaring met Paradiso...ik kom er zeker eens per maand voor een concert...misschien heb ik gewoon elke keer geluk...
Volgens mij heeft NIN wel hele goede geluidsmensen in dienst, dus hopelijk zal ook dit keer het geluid goed zijn in de Paradiso
pi_47369580
"I wanted to say something.... but I don't know what"

Wat was het een gave show in m'n geboortestadje :-) De Oor review beschrijft precies de sfeer, jammer dat er inderdaad na 90 minuten een "abrubt" einde aankwam zonder toegift.

Een nummer herkende ik niet (Iets met "the beginning" in de text), was dat een nummer van Year Zero?

Verder nog een tourshirt gekocht, XL past me wel dacht ik.... Hmmm XL in de states is schijnbaar iets anders dan we hier kennen. Thuis kwam ik erachter dat ik 'm als tent kan gebruiken

Verder iemand nog foto's? Ik zag genoeg camera's / mobieltjes foto's maken...
pi_47369594
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

Volgens mij stond ik achter je met C2B

Ik had een stropdas om

Oh, bedoel je die twee ventjes met petjes? Die vond ik ook vet irritant
Hm kan me geen stropdas herinneren Weet niet wie er achter me stond (behalve dan mn vriend, met wit vest dus die zie je niet over 't hoofd ) Die irritante lui hadden allemaal bakkebaarden midden over hun wangen..

Vind deze foto wel wat hebben trouwens:
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:38:24 #240
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47369659
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:36 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Hm kan me geen stropdas herinneren Weet niet wie er achter me stond (behalve dan mn vriend, met wit vest dus die zie je niet over 't hoofd ) Die irritante lui hadden allemaal bakkebaarden midden over hun wangen..

Vind deze foto wel wat hebben trouwens: [afbeelding]
Ah, ik stond aan de rechterkant van het podium maar bij mij in de buurt stonden ook irritante gasten
En de Johnny schreeuwer stond ook ergens bij mij in de buurt

Mooie foto!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47369781
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:33 schreef Reena het volgende:

[..]

Over het algemeen heb ik goeie ervaring met Paradiso...ik kom er zeker eens per maand voor een concert...misschien heb ik gewoon elke keer geluk...
Volgens mij heeft NIN wel hele goede geluidsmensen in dienst, dus hopelijk zal ook dit keer het geluid goed zijn in de Paradiso
Paradiso behoort natuurlijk niet tot de baggerzalen van Nederland. Maar het heeft zo zijn beperkingen. Het gebouw is niet ontworpen voor de geluidsinstallaties van de moderne tijd natuurlijk. Als Paradiso niet vol is dan hoor je dat. Zelfde geldt voor Tivoli en (de oude) Melkweg.
pi_47369955
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ah, ik stond aan de rechterkant van het podium maar bij mij in de buurt stonden ook irritante gasten
En de Johnny schreeuwer stond ook ergens bij mij in de buurt

Mooie foto!
Oh hehe, misschien waren het wel dezelfde, ze kwamen steeds even langs (mij aan de kant duwen en met hun heumende oksel lekker in m'n gezicht staan walmen ) om een van die mutsen aan te klampen en dan verdwenen ze weer

Danku, volgende week hopelijk betere, plus filmpjes met goed geluid
pi_47369967
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef 1972 het volgende:

Wat was het een gave show in m'n geboortestadje :-) De Oor review beschrijft precies de sfeer, jammer dat er inderdaad na 90 minuten een "abrubt" einde aankwam zonder toegift.

Een nummer herkende ik niet (Iets met "the beginning" in de text), was dat een nummer van Year Zero?

Verder nog een tourshirt gekocht, XL past me wel dacht ik.... Hmmm XL in de states is schijnbaar iets anders dan we hier kennen. Thuis kwam ik erachter dat ik 'm als tent kan gebruiken

Verder iemand nog foto's? Ik zag genoeg camera's / mobieltjes foto's maken...
das goed nieuws, want de NIN merchandise die ik hier heb liggen (Vest en Shirt beiden XL) zijn mij veel te klein. Donderdag is het eindelijk z over voor mij
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:52:04 #244
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47369982
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef 1972 het volgende:

Ja dat was een Year Zero nummer...
En volgens mij hebben ze nooit toegiften gedaan, Head Like A Hole is altijd het laatste nummer....tenzij iemand een aansteker tegen TR tijdens Hurt en dan stormt hij eerder het podium af

Ik snap die mensen niet die het nodig vinden om tijdens de rustigere liedjes KEIHARD te praten. Wat is nou zo belangrijk dat niet 20 minuten kan wachten?

@Toffe_Ellende: Ja, je hebt inderdaad gelijkt, Paradiso is er niet op gebouwd...gelukkig zal de zaal daar woensdag en donderdag tjok vol zitten, dus hopelijk merken we niets van de mindere kwaliteit. Ik kan niet wachten!!!
pi_47370322
Trent die z'n microfoon tegen een of andere doos aangooide... Ik kreeg het idee dat die doos (naast de toestenist) ervoor stond om omgegooid te worden
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:08:22 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47370411
ik heb nooit problemen gehad met het geluid in paradiso, is flink verbeterd de laatste tijd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_47370503
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

das goed nieuws, want de NIN merchandise die ik hier heb liggen (Vest en Shirt beiden XL) zijn mij veel te klein. Donderdag is het eindelijk z over voor mij
Ik was te laat voor de shirtjes... dammit... eerste concert waar ik GEEN tourshirt heb kunnen kopen. stelletje hommels.
Voor de rest puike avond, Ladytron was geweldig en NIN mocht er ook weer wezen. Visueel was de show minder dan die van '99 maar qua geluid maakten ze het helemaal goed.

* Ceased2Be zit nog na te genieten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:26:33 #248
172358 oddman
Introspecteur
pi_47370941
Absoluut geweldige show. Beter dan op Werchter, beter dan Tool in HMH. Het leuke bij NIN is dat er toch wel gesprongen wordt en er een beetje een behoorlijke pit is. Tool maakt dan misschien mooiere muziek (debatable) maar het publiek bij NIN is beter.

En dat nog afgezien van het leuke meisje met dreads dat ook voor in de pit stond...
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:57:25 #249
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47371738
Tool maakt niet echt muziek om een echte pit te krijgen. Wanneer ze net lekker het ritme erin hebben, verandert die weer en is het weer rustig. Tool is gewoon iets moeilijkere muziek met heel veel tempowisselingen Dat is bij NIN niet het geval.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:08:45 #250
172358 oddman
Introspecteur
pi_47372097
Dat weet ik en dat is ook waarom ik Tool zo leuk vind.
Het zou alleen nog beter zijn als je er ook op kon dansen =).
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')