SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: woops, beetje enthousiast
Setlists komen van ETS
Ik had em ook gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef mjan het volgende:
Wihoooo! Ik heb een kaartje gekregen voor 22 maart! Wegens chronisch geldgebrek had ik het zelf niet kunnen kopen. Echt het geweldigste kado wat ik maar kon bedenken![]()
Een paar dagen??? Ik vlieg morgen naar Londen..quote:Posted on [03_05_2007] by trentreznor
I apologize for postponing the show tonight in Birmingham - I simply have to not sing for a couple of days. Please know I do not make this decision lightly and I am sorry for the inconvenience. See you again soon,
Trent
Dat is wel erg kut. Ik hoop voor je dat a couple of days gewoon 2 dagen isquote:Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef Reena het volgende:
![]()
[..]
Een paar dagen??? Ik vlieg morgen naar Londen..![]()
![]()
Dank je welquote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Veel plezier alvast Reena, we zullen voor je duimen dat het doorgaat..
ze zijn nog niet gerescheduledquote:
http://www.kerrangradio.co.uk/Article.asp?id=362865&spidquote:Following NIN cancelleing the second date of a two night residency at Birmingham Academy, Trent Reznor reveals his plans about a movie concept.
He's admitted he's already in talks about a movie version of his upcoming album a concept piece, with part two scheduled for next year. "I'm excited by the prospect of what this has brought to me, We're really looking into things it could be." Reznor revealed.
Last night (5th March) show will now be re-scheduled for 28th August 2007.
Jammer, betekend dit een visueel vrij saaie show?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
De podiumbelichting van de dvd BYIT zal niet meegenomen worden naar Europa.
Niet saai, wel basic en mistig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef 1972 het volgende:
Jammer, betekend dit een visueel vrij saaie show?![]()
quote:Apparently at least a dozen USB sticks have been found at the venue for tonight's show in London. Stay tuned to ETS for more info...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond ze woensdag al lekker plezier hebben, vooral de gitarist.quote:en de band er duidelijk meer plezier in had dan woensdag
Het eerste nummer ooit of het eerste nummer van 't komende album?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef shakaboem het volgende:
Survivalism. Het eerste nummer dat ik van NiN gehoord heb en het ik vind het geweldig! My Violent Heart is ook super [afbeelding]
IK WIL MEER!![]()
Ik verheug me er nu al op!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:36 schreef Blivox het volgende:
Als dit je eerste 2 nummers van NIN ooit zijn dan staat je nog een hoop te beleven, want die 2 nummers zijn erg middelmatig tot slecht vergeleken met de rest van zijn werk.
Kloptquote:Op zondag 11 maart 2007 12:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh gister in de bios een trailer van '300' onder begeleiding van Just like you imagined![]()
Haha ik vond het 1e nummer bij Rockin Park al hard werkenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:13 schreef Reena het volgende:
Het past heel erg goed, vind ik....
Oh man, alles doet pijn....naar NIN shows gaan is hard werken...in drie shows hebben we ongeveer 35 verschillende liedjes gehad. Echt heel vet!![]()
Vanavond laatste show hier![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef shakaboem het volgende:
Iemand dit al gezien? Je kan een meet&greet winnen en naar de soundcheck kijken.
Echt wel, als je ziet hoeveel nieuwe nummers ze spelenquote:Het dubbelconcert in de Paradiso (de band geeft de dag erna nog een concert) belooft een uitermate interessant voorproefje te worden van het nieuwe album Year Zero
Gaaf! Mailtje al is weg. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef shakaboem het volgende:
Iemand dit al gezien? Je kan een meet&greet winnen en naar de soundcheck kijken.
Nu nog 3quote:Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Haha ik vond het 1e nummer bij Rockin Park al hard werkenGa de komende concerten ook echt niet meer ergens vooraan staan..
laatste show hier, hoor haar, hoeveel heb je er nog te gaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ze spelen maar 2 nummers van het nieuwe album...en 1 ervan is niet zo erg goed (the beginning of the end)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stond vandaag helemaal vooraan...dat was best ok, veel minder pijn
Hoop dat jullie het niet stom vinden dat ik af en toe een halfgaar verslagje post
[ Bericht 2% gewijzigd door Reena op 12-03-2007 12:00:15 (schandelijke spelfout ;)) ]
Neee leuk juistquote:Op maandag 12 maart 2007 01:21 schreef Reena het volgende:
Stond vandaag helemaal vooraan...dat was best ok, veel minder pijn
Hoop dat jullie het niet stom vinden dat ik af en toe een halfgaar verslagje post
Veel zuipen en coke, he.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef 1972 het volgende:
Gister de nieuwe DVD gezien. Waanzinnig concert!
Hebben ze dit podium ook mee naar Europa gesleept?
(en wat heeft is Trent is dikke prop geworden)
Zeker niet. Leuk om te lezen hoe je mini-tour tot nu toe verloopt! Heb je nou nog geluk gehad met een soundcheck/M&G/Year Zero-tea?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:21 schreef Reena het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |