(of ga gewoon gelijk naar 00:13:45)quote:Op donderdag 19 april 2007 11:19 schreef Reena het volgende:
Meeting raided. Rescued footage here
(tip: blijf kijken...)
Bedankt!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
(of ga gewoon gelijk naar 00:13:45)
Hahaha ja of dat, filmpje wilde niet meer openen, dus kon niet zeggen waar je heen moest zappenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Cooollll!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
well blow me down and call me a hooker. M'n bron had gezegd dat dat nummer niet op YZ stond. Ik ga em even flink petsen. (zat op m'n werk vandaag dus kon niet luisteren)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef Devlinsect het volgende:
Thanks SD. Ik vind alleen het nummer Capital G op de site. Kun je me een hint geven waar het te downloaden is?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef Collaborator het volgende:
Year Zero is goed, maar With Teeth blijft toch mijn favoriet.
Volledig mee eens!quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt, maar haalt het bij lange na niet bij Broken, DWS en Fragile... Eigenlijk alles na Fragile vind ik moeite hebben om Fragile bij te benen...
Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
Hiermee geef je de plaat wel erg veel credit hoor... op het 'industrial rock' gebied wellicht maar durf nu al te zeggen dat hij niet in m'n top 10 van meest geluisterde albums uit 2007 zal komen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt
Maar dat zal dan ook niemand tegensprekenquote:Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
*kuch*quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt, maar haalt het bij lange na niet bij Broken, DWS en Fragile... Eigenlijk alles na Fragile vind ik moeite hebben om Fragile bij te benen...
Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
Met het grote verschil dat TOOL nog wel albums kan uitbrengen die boeiend zijn. Alhoewel Maynard ook aan het rappen is geslagen op 10,000 daysquote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Het enige album dat The Fragile wèl bij kan benen is Lateralus; het is niet echt eerlijk om dingen daarmee te vergelijken.
De band die een album maakt dat met The Fragile en Lateralus kan concurreren is mijn nieuwe favoriete band.
http://www6.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1885983quote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef 1972 het volgende:
Ik wilde afgelopen weekend het album kopen, maar ik zag 'm zowat overal rond 20-21 euro (!) liggen. Iemand een goedkoop adresje? En nee ik bedoel niet een gratis wereld wijde web versie, die had ik al enkele weken geleden...
Maar eentje met een echt doosjeboekje![]()
Ja, want Hooker with a Penis is gezongen, natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Het enige album dat The Fragile wèl bij kan benen is Lateralus; het is niet echt eerlijk om dingen daarmee te vergelijken.
De band die een album maakt dat met The Fragile en Lateralus kan concurreren is mijn nieuwe favoriete band.
Tool... With teeth is nog beter dan die overgewaarderde, pretentieuze bende die tool uitbrengt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Bij Mediamarkt gehaald voor 16 euroquote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef 1972 het volgende:
Ik wilde afgelopen weekend het album kopen, maar ik zag 'm zowat overal rond 20-21 euro (!) liggen. Iemand een goedkoop adresje? En nee ik bedoel niet een gratis wereld wijde web versie, die had ik al enkele weken geleden...
Maar eentje met een echt doosjeboekje![]()
Het nu al een klassieker noemen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:46 schreef oddman het volgende:
[..]
Ja, want Hooker with a Penis is gezongen, natuurlijk.
Ik vind Year Zero een goed album, voor zo ver ik het nu kan beoordelen.
Klassieker, nee.
Goed album, zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |