Volgens mij is dat niet zo heel moeilijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:
... iig al beter dan 'With_Teeth'
Het is geen geweldig album, maar niet zo slecht als vaak geroepen wordt.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:39 schreef Reena het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo heel moeilijk...![]()
(of zijn er hier mensen die vinden dat With Teeth het beste NIN album tot nu toe is?)
Dat heb je heel goed gezegd!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is geen geweldig album, maar niet zo slecht als vaak geroepen wordt.
Neuh, ik heb zelf ook zo mijn bronnen.quote:
Het is geen slecht album, maar wel het slechtste van NIN (imo). Ik stoorde me ontzettend aan de zang en daar heb ik met dit album wederom moeite mee merk ik, dat 'gepraat' past er niet bij alhoewel ik het muzikaal gezien wel weer lekker vind klinken en het meer overkomt als 1 geheel.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is geen geweldig album, maar niet zo slecht als vaak geroepen wordt.
WT was misschien wat te gefragmenteerd. Wie weet was het te rockerig door Grohl op de drums.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is geen slecht album, maar wel het slechtste van NIN (imo). Ik stoorde me ontzettend aan de zang en daar heb ik met dit album wederom moeite mee merk ik, dat 'gepraat' past er niet bij alhoewel ik het muzikaal gezien wel weer lekker vind klinken en het meer overkomt als 1 geheel.
Mooi, mooi.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef Blivox het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zelf ook zo mijn bronnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou heb ik nog wat stemmen nodig![]()
Dat is nog best gaaf om te volgen. Zit goed in elkaar. Valt me op dat niemand dat hier ook maar noemt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:32 schreef Reena het volgende:
Ik word helemaal paranoia van dat Year Zero "spel"...
Daar zat ik idd nog aan te denken, maar ze worden nogal klein/onduidelijk, misschien zie je dat effect dan niet zo goed.. probeer het straks iig nog wel effequote:Op donderdag 5 april 2007 13:28 schreef Reena het volgende:
EDIT: ZwarteMagika, heb je die ene tweekoppige Aaron foto niet ingestuurd? Volgens mij was het een tweekoppige Aaron...weet het nu niet meer zeker...anyway...die was heel cool! Ik ga nu even op de andere stemmen
Ik vond 'm na de eerste keer luisteren al goed, wat bij mij echt zeldzaam is bij een NIN albumquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef Pantheon het volgende:
Ik zeg 'm nog even een keer op, want drie keer is niet genoeg, dat moet ik er alvast bijzeggen.
Hij blijft leuk...heb gestemd, succes!quote:
Wat belachelijk. Copyright draait toch om het verspreiden van andermans werk? Als NIN toch zelf toestemming geeft, is er niks aan de hand?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
http://www.nu.nl/news/103(...)is_piraterij%27.html
Ik denk dat de rechten niet bij NIN liggen maar bij Interscope.....en die zullen het wel geen tof idee vindenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:57 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Wat belachelijk. Copyright draait toch om het verspreiden van andermans werk? Als NIN toch zelf toestemming geeft, is er niks aan de hand?![]()
Ja klopt, volgens mij liggen de rechten inderdaad bij Interscope en heeft TR dit zonder toestemming van hun gedaan...volgens mij snapten zij het idee erachter ook niet helemaal...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat de rechten niet bij NIN liggen maar bij Interscope.....en die zullen het wel geen tof idee vinden
En als ie dan slim is gaat ie het in eigen beheer uitbrengen (zoals bijv. KMFDM).quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:22 schreef shakaboem het volgende:
Nog 1 album (na YZ) en een compilatie en Reznor is van Interscope af. Heb ik ergens gelezen.
Ah nog 1 hierna...das dus YZ deel 2, zeg maar....tellen DVD´s en dat soort dingen ook mee (best of compilaties, e.d.)? (dit vraag ik gewoon uit interesse...)quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:22 schreef shakaboem het volgende:
Nog 1 album (na YZ) en een compilatie en Reznor is van Interscope af. Heb ik ergens gelezen.
Meestal wel, vandaar dat de laatste CD's van bands die het op een label wel gehad hebben vrij vaak best-of's zijn. Of live-cd's, dat soort dingen. Het lijkt me echter dat dat soort dingen per label/band-relatie zwart op wit staan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Reena het volgende:
[..]
Ah nog 1 hierna...das dus YZ deel 2, zeg maar....tellen DVD´s en dat soort dingen ook mee (best of compilaties, e.d.)? (dit vraag ik gewoon uit interesse...)
hangt echt volledig af van het contract. In sommige contracten staan expliciet DVDs en CDs vermeld, en hoeveel er uit dienen te komen, in anderen is het alleen "artistieke werken" waar dan DVDs en CDs en zelfs games onder vallen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Reena het volgende:
[..]
Ah nog 1 hierna...das dus YZ deel 2, zeg maar....tellen DVD´s en dat soort dingen ook mee (best of compilaties, e.d.)? (dit vraag ik gewoon uit interesse...)
eerste luisterbeurt: With Teeth 2quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef 1972 het volgende:
Voor degene die niet kunnen wachten: Het album is inmiddels volledig op diverse plaatsen te vinden.![]()
Mmm, volgens mij moet er iemand een paar paaseieren uit zijn oren halen...quote:
Alleen Capital G misschien.. die vind ik hier niet helemaal tussenpassen. Het intro doet me echt denken aan zo'n fout jaren '80 Madonna/Michael Jackson nummerquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij moet er iemand een paar paaseieren uit zijn oren halen...![]()
Ik kan redelijk wat verbanden leggen naar vorig werk van NIN, alleen nou net niet naar 'With Teeth'
Niet? Hij 'zingt' nog steeds net zo irritant als op With Teeth, voor de rest lijkt het gelukkig stukken minder...quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij moet er iemand een paar paaseieren uit zijn oren halen...![]()
Ik kan redelijk wat verbanden leggen naar vorig werk van NIN, alleen nou net niet naar 'With Teeth'
Een dansjequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef Reena het volgende:
De hele band zou een leuk dansje bij dat nummer kunnen doen![]()
En ook bij God Given kunnen ze "los" gaan dan...![]()
Oh dat Michael Jackson nummer waar het op lijkt is volgens mij "Leave Me Alone" hahaha (waarom weet ik dit...)
Ja, meer vrijheid in vrijgeven muziek etc. Misschien dat ik straks nog een interview voor je opzoek.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef 1972 het volgende:
Wil ie dan bij Interscope weg?
Dat is gewoon een fan mash-up geen preview... hetzelfde als NIN vs The Beatles - Come Closer.quote:Op donderdag 12 april 2007 04:52 schreef Blivox het volgende:
Trouwens, Trent gaat toch steeds meer rappen? Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat zijn volgende album nóg een remix album wordt van The Downward Spiral, maar dan hip-hop georienteerd.
Check hier maar het eerste gelekte nummer: linkjedepinkjewtfbbq!
Ik geloof dat Blivox het ook niet al te serieus bedoeltquote:Op donderdag 12 april 2007 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fan mash-up geen preview... hetzelfde als NIN vs The Beatles - Come Closer.
Ik ben zo gullible voor m'n eerste kop koffie...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik geloof dat Blivox het ook niet al te serieus bedoelt
Behalve de nummers van Pretty Hate Machine, tenzij je van depressieve synth rock houdt met te veel jaren-'80-saus.quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Aneurism het volgende:
Erhm, alles?
quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Behalve de nummers van Pretty Hate Machine, tenzij je van depressieve synth rock houdt met te veel jaren-'80-saus.
bij mij nog met stip het beste NIN album eigenlijk...quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Behalve de nummers van Pretty Hate Machine, tenzij je van depressieve synth rock houdt met te veel jaren-'80-saus.
Haha, ik haalde 'm even uit de stereo en iddquote:Op woensdag 18 april 2007 17:06 schreef Devlinsect het volgende:
Potdikke, haal net de Year Zero CD uit de pc. Verkleurt die van zwart (koud) naar wit (warm).
Leuk gedaan. Maar om die codes nou te gaan kraken etc.![]()
Binnen de context van de ARG rondom het album zijn de 2 armen eigenlijk symbolisch heel sterk.quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef Pantheon het volgende:
Ik heb de CD vanmiddag gekocht, en moet zeggen dat het boekje mij wel aanspreekt. Lekker donker, geen overbodige foto', maar juist wel de web-site effecten. Het kartonnen hoesje zelf vind ik dan weer een zooitje. Het plaatje van de"vergane stad" gaat nog, het blauwe frontje is al niks en de twee armen binnenin zijn compleet belachelijk.
Muzikaal begin ik erin te komen, langzaamaan krijg ik het plaatje door. Ik begin de electronica-lagen meer en meer te snappen... kwestie van even de tijd nemen.
Idem, heb mijn neus genoeg gestoten aan With Teeth om ooit nog blind een NIN-CD te kopenquote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef nipeng het volgende:
Het album staat nu ook op de luisterpaal. Zal 'm eens gaan luisteren.
Grappig, voor mij wordt het album pas echt sterk vanaf de laatste 7 nummers, met de laatste 4 als hoogtepunt van het album. Juist vanwege de ruis en de vele lagen in die nummers.quote:Op maandag 16 april 2007 20:58 schreef 1972 het volgende:
Ik moet zeggen dat de eerste 7 nummers super zijn! Daarna begint het voor mij een luisterzooitje te worden en is er van enige muziekale structuur weinig te merken. Sommige nummers klinken mij nu nog te experimenteel en te veel bleepjes en destortie ruis. Maar misschien moet ik er nog doorheen "prikken".
Er zijn wel wat nummers waarbij ik idee krijg dat ik stukken text al ken... hebben jullie dat ook?
(Ik zal eens opzoeken welke nummers ik bedoel)
(of ga gewoon gelijk naar 00:13:45)quote:Op donderdag 19 april 2007 11:19 schreef Reena het volgende:
Meeting raided. Rescued footage here
(tip: blijf kijken...)
Bedankt!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
(of ga gewoon gelijk naar 00:13:45)
Hahaha ja of dat, filmpje wilde niet meer openen, dus kon niet zeggen waar je heen moest zappenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Cooollll!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
well blow me down and call me a hooker. M'n bron had gezegd dat dat nummer niet op YZ stond. Ik ga em even flink petsen. (zat op m'n werk vandaag dus kon niet luisteren)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef Devlinsect het volgende:
Thanks SD. Ik vind alleen het nummer Capital G op de site. Kun je me een hint geven waar het te downloaden is?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef Collaborator het volgende:
Year Zero is goed, maar With Teeth blijft toch mijn favoriet.
Volledig mee eens!quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt, maar haalt het bij lange na niet bij Broken, DWS en Fragile... Eigenlijk alles na Fragile vind ik moeite hebben om Fragile bij te benen...
Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
Hiermee geef je de plaat wel erg veel credit hoor... op het 'industrial rock' gebied wellicht maar durf nu al te zeggen dat hij niet in m'n top 10 van meest geluisterde albums uit 2007 zal komen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt
Maar dat zal dan ook niemand tegensprekenquote:Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
*kuch*quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt, maar haalt het bij lange na niet bij Broken, DWS en Fragile... Eigenlijk alles na Fragile vind ik moeite hebben om Fragile bij te benen...
Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
Met het grote verschil dat TOOL nog wel albums kan uitbrengen die boeiend zijn. Alhoewel Maynard ook aan het rappen is geslagen op 10,000 daysquote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Het enige album dat The Fragile wèl bij kan benen is Lateralus; het is niet echt eerlijk om dingen daarmee te vergelijken.
De band die een album maakt dat met The Fragile en Lateralus kan concurreren is mijn nieuwe favoriete band.
http://www6.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1885983quote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef 1972 het volgende:
Ik wilde afgelopen weekend het album kopen, maar ik zag 'm zowat overal rond 20-21 euro (!) liggen. Iemand een goedkoop adresje? En nee ik bedoel niet een gratis wereld wijde web versie, die had ik al enkele weken geleden...
Maar eentje met een echt doosjeboekje![]()
Ja, want Hooker with a Penis is gezongen, natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Het enige album dat The Fragile wèl bij kan benen is Lateralus; het is niet echt eerlijk om dingen daarmee te vergelijken.
De band die een album maakt dat met The Fragile en Lateralus kan concurreren is mijn nieuwe favoriete band.
Tool... With teeth is nog beter dan die overgewaarderde, pretentieuze bende die tool uitbrengt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Bij Mediamarkt gehaald voor 16 euroquote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef 1972 het volgende:
Ik wilde afgelopen weekend het album kopen, maar ik zag 'm zowat overal rond 20-21 euro (!) liggen. Iemand een goedkoop adresje? En nee ik bedoel niet een gratis wereld wijde web versie, die had ik al enkele weken geleden...
Maar eentje met een echt doosjeboekje![]()
Het nu al een klassieker noemen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:46 schreef oddman het volgende:
[..]
Ja, want Hooker with a Penis is gezongen, natuurlijk.
Ik vind Year Zero een goed album, voor zo ver ik het nu kan beoordelen.
Klassieker, nee.
Goed album, zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |