yw!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef Kimsomnia het volgende:
ZwarteMagika, Re, MissBliss, ralfseltje en iedereen die wat dan ook zo snel online gezet heeft:!
Was er een pit?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:44 schreef oddman het volgende:
Niet miepen man.
Die pit woensdag was niks vergeleken met Tilburg vorige week vrijdag.
Ben ik niet de enige die het gemist heeft, stond iets rechts van het midden vooraan tegen het hek en heb geen pit meegekregen. (013)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:02 schreef Blivox het volgende:
Pit? Welke pit? In 013?! Er stond wel een lelijk wijf met een neusring boos te schoppen tegen het meisje naast me, maar dat is geen pit.
Precies waar ik stond, tussen Aaron en Trent in dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die het gemist heeft, stond iets rechts van het midden vooraan tegen het hek en heb geen pit meegekregen. (013)
Eindelijk gelukt, gaaf filmpjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:41 schreef Devlinsect het volgende:
Bijna volledig filmpje van Eraser:
http://www.megaupload.com/?d=X9E6PB8U
Afspelen met Real Player: http://netherlands.real.com/realmusic/?&src=ZG.nl.idx
Kheb nog geen andere speler gevonden die het kan afspelen (VLC?). Geluid is goed, beeld is wat minder. Graag de comments
Gave Up heb ik ook nog. Geluid is goed, beeld is nog minder dan deze. Hoor het wel of er belangstelling bij is EN wat jullie vinden van dit Eraser filmpje (en waar openen jullie het filmpje in?)![]()
kun je daar alleen maar op als je er lid van bent?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Mijn audio-opname van het concert van 22 maart is nu te downloaden via een torrent-site waar je 10 centen er 12 waard zijn...
Ja, maar mocht je er niet geregistreerd zijn, er komen regelmatig vrije plekken vrij (om de 20 minuten wordt de database geschoond)...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef Reena het volgende:
[..]
kun je daar alleen maar op als je er lid van bent?
oeh waar waar waar!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Devlinsect het volgende:
Audio opname is top Madmaster.De enige tot nu toe. Heb nog wat klassefilmpjes kunnen vinden op het net. Cake fight e.d. ;-)
quote:Security was erg streng in Paradiso. Een gast is helemaal het publiek ingekropen om mij toe te spreken. De tweede dag stond ik vooraan en heb niet meer gefilmd of opgenomen.
Zal ze vanavond of morgen uploaden, taartfilmpje had ik toevallig gister al gedaan: http://www.megaupload.com/?d=5FHUE0S2quote:@zwartemagika: goed om te horen dat je het filmpje leuk vind :-) zal Gave Up vd week ff uploaden. Kun je de rest van jou filmpjes uploaden op megaupload of iets dergelijks? Ik wil ze hebben en via youtube.com gaat dat niet makkelijk.![]()
Zal straks eens kijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:27 schreef Devlinsect het volgende:
Nee, niet die enge indo gast. Ik heb hem wel gezien en weet welke je bedoeld.
Die youtube filmpjes kun je downloaden jah. Handig is het niet. Misschien kun je al je files zippen en op megaupload gooien?
Check je brievenbus later vandaag, misschien krijg je daarna weer een energie-boost...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zal straks eens kijkenEerst werken, wordt nog leuk, de moeheid begint nu pas toe te slaan (na een energie-boost van zo'n 4 dagen)
Hij is al onderweg?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check je brievenbus later vandaag, misschien krijg je daarna weer een energie-boost...
quote:
jup, met een heel mooi hoesjequote:Op maandag 26 maart 2007 11:15 schreef Devlinsect het volgende:
Wat is er nu onderweg? De audio van het concert?
Geluidskwaliteit overall is goed te noemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef Blivox het volgende:
En de geluidskwaliteit is? Opgenomen met een?
quote:Nine Inch Nails
March 22, 2007
Paradiso
Amsterdam, Netherlands
Equipment: MM-MCSM-4 cardioids -> MM-EBM-1 (Bass Roll Off @ 95hz) -> iRiver H120 (RockBox) @ 44.1 Khz WAV
Transfer: iRiver H120 (RockBox) -> USB 2.0 -> Cool Edit Pro (+3dB, some equalizing on the bass) -> FLAC (level 8, sector boundaries aligned)
Taper: MadMaster
Tracklist:
01. Somewhat Damaged
02. Sin
03. Terrible Lie
04. March Of The Pigs
05. Something I Can Never Have
06. The Frail
07. The Wretched
08. Closer
09. Ruiner
10. Gave Up
11. Help Me I Am In Hell
12. Eraser
13. The Fragile
14. Wish
15. The Big Comedown
14. Survivalism
16. Only
17. Suck
19. The Day The World Went Away
20. Hurt
21. The Hand That Feeds
22. Head Like A Hole
Fade in/out at the start/end of the recording.
Some audience noise can be heared during the more silent songs.
2 Americans, right beside me, were talking during the whole concert.
During 'Hurt' a guy asked me if the seat beside me was empty, you can hear him asking and after that there's some distortion for about 1 second (when I turned my head to him I probably touched the cables)...
And a special 'Thank you' to John, the guy behind me who knew I was recording, who also asked me something during the concert, straight into the mic's...
Extra info:
Second gig of NIN in Amsterdam during the 2007-tour.
After 'Suck' two barely dressed ladies came on stage with a cake for Aaron, whose birthday was celebrated for the 2nd day in a row.
The cake ended in Aaron's face and parts of it were 'shared' with the audience.
Share this recording with whoever you want, but please remember to respect the taper's wishes:
* Not For The Money, Just For Fun.
* Do not sell this recording on Ebay, Marktplaats or anywhere else!!!
* Do not encode this recording to MP3, OGG, WMV or any other lossy format if not for personal use.
* To anybody who don't read/understand the line above: Do do not spread this recording in lossy format (= MP3) by using Megaupload, any other fileshare website, hubs or at newsgroups!!!
Thanks to Bunzing for joining me at the concert (or did I joined him?)![]()
Hij playbackt!!! Ik wil m'n geld terug!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef MissBliss het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2S0Ho1G67kw
Closer met slecht geluid wederom.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe geruchten: Queens of the stone Age, Mika (), Babylon Circus, Audioslave, Frattelis ennnnnnn....
Kijk eens die vijfde naam op de poster:
Ze staan ook op Reading/Leeds.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef Blivox het volgende:
NIN op een festival weer?
Afspelen kan met foobar2000, VideoLAN, winamp, en vast nog wel meer. Kwestie van de goede plugin hebben. foobar2000 en VideoLAN kunnen allebei na installatie (foobar moet volgens mij volledig geinstalled worden dan) FLAC afspelen, en winamp heeft een plugin nodig.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Reena het volgende:eigenlijk niet willen dat je het naar mp3 converteert, ook vanwege kwaliteitsvermindering...
Dank u!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef Blivox het volgende:
[..]
Afspelen kan met foobar2000, VideoLAN, winamp, en vast nog wel meer. Kwestie van de goede plugin hebben. foobar2000 en VideoLAN kunnen allebei na installatie (foobar moet volgens mij volledig geinstalled worden dan) FLAC afspelen, en winamp heeft een plugin nodig.
http://www.foobar2000.org/ (mijn tip)
http://www.videolan.org/
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=131643
Ja, WAV-files hebben een veel hogere bitrate (=kwaliteits bepalend) dan MP3's.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:52 schreef Reena het volgende:
WAV-files zijn ook beter dan MP3? (sorry voor deze vragen, maar ben echt een loser als het om dit soort dingen gaat)
Zo slecht vind ik ze anders niet hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef Reena het volgende:
Als iemand nog de behoefte heeft om wat redelijk slechte foto's te bekijken (van het optreden in Paradiso, 22 maart), dan kunnen ze dat hier doen...
Volgens mij was ik de muppet-in-jurk links van je, die zich helemaal perfect gedragen heeft en halverwege het concert naar beneden is gegaan om zich door de mensenmassa heen te murwen om daar wat te kunnen schreeuwen, springen en zingenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig concert gisteren, prima plek op het balkon middenvoor weten te bemachtigen.
Maar wat zaten/stonden er een stelletje muppets om ons heen:Iemand achter ons die van te voren was geïnformeerd dat we opname's aan het maken waren en zich relatief koest zou houden, maar halverwege het concert in je oor (lees: microfoon) schreeuwt of de stoel naast ons vrij was; Nog een figuur die ook nog eens tijdens het concert moest vragen of de stoel naast ons vrij was ( ja, dat was 'ie, ga dan simpelweg zitten!!); 2 Amerikanen naast ons die onophoudelijk hun dagelijks beslommeringen stonden te bespreken; Diverse figuren die het grappig vinden om tijdens o.a. 'Hurt' bewust bekers kapot te trappen of er mee te gaan voetballen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef rupicola het volgende:
Volgens mij was ik de muppet-in-jurk links van je, die zich helemaal perfect gedragen heeft en halverwege het concert naar beneden is gegaan om zich door de mensenmassa heen te murwen om daar wat te kunnen schreeuwen, springen en zingen![]()
Geen. Of Summer Darkness en/of Baroeg Open Air moeten de pot met goud aan het einde van de regenboog gevonden hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:30 schreef Devlinsect het volgende:
Wat zijn de mogelijke festivals naast Lowlands?
Pukkelpopquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:30 schreef Devlinsect het volgende:
http://www.nin.com/tour/
Genoeg data in augustus om weer in NL te kunnen spelen. Wat zijn de mogelijke festivals naast Lowlands?
1280 x 960 hier in een rar bestand voor je gefixed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:41 schreef Pantheon het volgende:
Heeft iemand hier de wallpapers nog die op tds.nin.com stonden (de Downward Spiral-serie)? Ik heb alleen de 800x600 versies hier nog, en moet toch echt eens wat anders zien te vinden... Zitten daar ook hi-res versies bij zoals op de BYIT-site? En widescreen?
Dankjewelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
1280 x 960 hier in een rar bestand voor je gefixed.
http://www.megaupload.com/?d=QKVZSW57
Ik mis wel de eerste wallpaper (gezien de nummering). Kun je die voor me ff uploaden? Je had deze wallpapers en die van 800x600![]()
Mag ook in 800x600. Mocht je er dus 1 hebben die niet bij de file zit, laat het me wetenquote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Je wilt de eerste wallpaper (01.jpg) in 1280x960? Die heb ik dus zelf ook niet. En ik kwam er net achter dat ik mijn (800x600) wallpapers heb gesorteerd op tof en niet tof, en je kunt wel raden wat ik gedaan heb met degenen die de status 'niet tof' kregen...![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wist niet dat Kermit Hurt ook al had gecoverd
Downward Spiral.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef oddman het volgende:
Downward Spiral oude of The Fragile oude?
Je wil weten waar je 'm kunt halen?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef Blivox het volgende:
Ik durf te wedden dat dit nou net zo'n topic is waar je van alles mag posten (linkjes, wisseltips) aangezien de mods weten dat iedereen hier die CD toch wel koopt.
NIN!
Alleen is NIN dan wel leuk.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Another version of the truth is wel heel erg DS.. The great destroyer doet me aan Aphex Twin denken, tering![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |