nee, ik ben meer van de gitarenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef jeejee77 het volgende:
2 meter ? bas ?
Ik heb de kaarten gehaald voor Tilburg via marktplaats.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:59 schreef oddman het volgende:
Wie gaat er morgen / overmorgen?
Ik hoop vanmiddag kaarten op te halen voor woensdag... lang leve marktplaats!
Filmpje moet te downloaden zijn. Ff een 3 letterige code invullen en drukken op de button DOWNLOAD. Gaat om het Eraser filmpje BTW.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Morgen en overmorgen, ben heeeel erg blij gemaakt![]()
Krijg het filmpje niet gedownloadMaar ook hier belangstelling voor Eraser natuurlijk
Er zitten een aantal hele gave foto's tussen die van jou Reena! Die lichtshow was niet echt fotovriendelijk![]()
'Alle downloads slots voor uw land (Netherlands) zijn momenteel in gebruik'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Filmpje moet te downloaden zijn. Ff een 3 letterige code invullen en drukken op de button DOWNLOAD. Gaat om het Eraser filmpje BTW.
Haha thanks en ja...die lichtshow...ik klikte steeds mis (als de lichten net uit gingen) en dan had je een donkere foto....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er zitten een aantal hele gave foto's tussen die van jou Reena! Die lichtshow was niet echt fotovriendelijk![]()
Ohjee.. vanavond maar even flink stomen en aan de kruidenthee danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:11 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha thanks en ja...die lichtshow...ik klikte steeds mis (als de lichten net uit gingen) en dan had je een donkere foto....
Ik ben ziekIk zou vanavond naar Damien Rice gaan, maar denk dat ik het maar afzeg, dan hoop ik helemaal fit te zijn voor woensdag en donderdag
![]()
Laten we er maar vanuit gaan dat je een grapje maaktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef ralfseltje het volgende:
Die cover van dat Johny Cash nummer is vet!
Daar zit ik dus met een probleempje: heb me in november lid gemaakt om nog aan Spiral tickets te geraken, maar ik heb nooit iets per post ontvangen qua lidmaatschapsbewijs. Ik heb dus een e-mail en mijn credit card, en dat is het dan ook weer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:04 schreef Devlinsect het volgende:
Vergeet je lidmaatschapskaart niet voor Paradiso![]()
Shitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat je een grapje maakt
Je moet je identiteitspas/paspoort/rijbewijs meenemen (met foto, uiterraard) en het mailtje waarin staat dat je de kaarten hebt gekocht en ook voor de zekerheid het mailtje waarin staat dat je je Spirallid bent en de creditcard waarmee je de kaarten hebt betaald. Ze vragen alleen naar je ID en het mailtje...maar soms willen ze je creditcard ook zien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:15 schreef rupicola het volgende:
[..]
Daar zit ik dus met een probleempje: heb me in november lid gemaakt om nog aan Spiral tickets te geraken, maar ik heb nooit iets per post ontvangen qua lidmaatschapsbewijs. Ik heb dus een e-mail en mijn credit card, en dat is het dan ook weer.
Ik dacht trouwens nog meer informatie te krijgen ivm die Spiral ingang, maar ik heb nog niets ontvangen...
Weet iemand hier meer over of moet ik gewoon ff met Paradiso bellen?
Het begint een half uur eerder, kwam ik ook gister pas achterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:14 schreef Reena het volgende:
Het concert in Tilburg was ongeveer 22.30 uur afgelopen...weet niet of Paradiso dezelfde aanvangstijden heeft, neem aan van wel...20.00 uur Ladytron, 21.00 uur NIN.
Ah ik zie het...nu maar hopen dat de band het ook weetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Het begint een half uur eerder, kwam ik ook gister pas achter
Na lang aarzelen wel, maar ik vind het prima zo, had ik maar eerder moeten beslissen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nee, sorry! Toch nog zin in een extra concertje?
Heel. Erg. Goed.quote:
@jeejee77:quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:18 schreef jeejee77 het volgende:
en .... maak allemaal filmpjes met digicam of mobiel , liefst van hele nummers ! eens kijken of we er en mooie dvd van kunnen knutselen
Weet jij of er ook nog onderscheid wordt gemaakt tussen standard- en premium lidmaatschap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:02 schreef jeejee77 het volgende:
@Reena, Kimsomnia en Rupicola
spiral kaarten ?
je hebt nodig : het printje van je email dat je kaartjes hebt besteld en je identiteitsbewijs , that's all
vanaf een uurtje of 4 loopt Brandi rond met een grote stapel enveloppen waarbij op eentje jouw naam staat . Ieder uur komt Brandi een keer of twee langs om te kijken of er nog nieuwe mensen zonder kaartje zijn.
Ga vroeg : mogelijke soundcheck is meestal rond 16 ofzo
mooie foto'squote:Op donderdag 22 maart 2007 01:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo snel nog even snel een paar fotootjes van vanavond
Zit op een ontiegelijke baggercomputer dus vrijdag meer als ik weer thuis ben..
Ik ga m'n nest in![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tof! Dat waren mijn kaartjes ooit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
we hadden een tof plekje op de eerste ring
het was echt een tof cadeautjequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Tof! Dat waren mijn kaartjes ooit.![]()
HURTquote:
quote:Hopelijk nog op tijd:
Er is een speciale ingang aan de rechter zijkant van het gebouw, deze
gaat om 18:45 open. De 'gewone' ingang gaat om 19:00 open.
Je hebt geen lidmaatschap nodig met kaarten van Spiral.
In het begin zeiden ze idd dat we geen foto's mochten maken, maar geloof dat ze wel doorhadden dat ze dat niet tegen konden houden, toen hoorde ik een van die gasten zeggen 'alleen foto's, geen filmpjes' dus toen pakte ik snel m'n cam erbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:30 schreef Reena het volgende:
Dat jullie foto's konden maken...ik had steeds security in mijn nek hijgen. Wel vreemd...dit is het eeste concert waar ze moeilijk deden over foto's! Ik ga het vanavond weer proberen...
Wat een mooie foto's trouwens!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die rook
[afbeelding]
iemand die goed is in hoofden wegwerken?![]()
Als je vanavond maar wel gaat en foto's maakt, je foto's van gisteren zien er veelbelovend uit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben benieuwd hoe dat vanavond gaat worden, slecht geslapen en ik voel spontaan een verkoudheid opkomen
Moettie poepen of zo?quote:
Oh cool!!!! Nou, dan ga ik het vandaag met mijn gare cameraatje ook proberen...wie weet kan ik weer een paar wazige foto´s van Aaron maken...of een donkere foto van Trent met een moeilijke blikquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
In het begin zeiden ze idd dat we geen foto's mochten maken, maar geloof dat ze wel doorhadden dat ze dat niet tegen konden houden, toen hoorde ik een van die gasten zeggen 'alleen foto's, geen filmpjes' dus toen pakte ik snel m'n cam erbijMisschien heeft het toch nog geholpen dat we van tevoren gezellig met 'm stonden te kleppen
Heb stiekem wat korte filmpjes gemaakt maar kon moeilijk hele nummers op gaan nemen met die lui voor m'n neus dus nouja.. Toch nog Aaron die z'n gitaar molesteert en z'n verjaardagsmomentje vast kunnen leggen
Ik heb ook filmpjes, maar het geluid is nóg slechterquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:08 schreef ralfseltje het volgende:
Wow wat was het vet! Kan niet wachten om ze weer te zien (Lowlands). Hier een paar filmpjes, geen goed beeld, geluid is redelijk
Mr Selfdestruct
http://www.youtube.com/watch?v=PmDXGloJ2Kg
Hurt
http://youtube.com/watch?v=f6_Q0O-RZSc
Closer
http://youtube.com/watch?v=_7xK3p07Nqw
Hup, nu jullie ook filmpjes uploaden!
Euhh ik? Foto's?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef jeejee77 het volgende:
Ik vond het publiek bij rustige nummers rij stil ivm vorige conerten. Niemand die Johhny (cash ... grappiggggg ... zucht) schreeuwde tijdens hurt
@madmaster: ik kan niet wachten !
@magika : allejezus hoeveel foto's heb je gemaakt :-)
Hij lachte ook toen ze woensdag het intro van Only verneuktenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en ik heb geen video van het taart-incident, wel een foto. Ik zag Trent daarna zelfs lachen naar Jordy. Trent en lachen, das volgens mij net zo zeldzaam als een dodo in het wild. Foto's komen later vandaag (telefooncamera dus niet denderende kwaliteit).
dan stond je vlak bij mij!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jezus wat een concertMijn beste tot nu toe! Wat mij betreft zowat een perfecte setlist: Somewhat damaged, Sin, The day the whole world went away, The Wretched, The big comedown,.. had overal kippevel
![]()
Toen ik die dames op zag komen dacht ik, even een filmpje maken voor m'n vrienddus ook meteen het taartincident kunnen filmen, straks alles even goed bekijken en uploaden
Omdat ik me de hele dag een beetje ziek, zwak & misselijk voelde was m'n plan eigenlijk om een beetje achterin te gaan staan en alleen wat filmpjes te maken, dus ik kwam even voor half 9 aankakken, maar kon toch de verleiding niet weerstaan naar voren te sneaken, toch maar weer voor Jeordie danHeb deze keer maar een paar foto's gemaakt (had me woensdag al teveel met foto's bezig gehouden en gister was de setlist daarvoor gewoon te goed), het licht leek wel iets beter mee te werken nu. En een paar filmpjes, alleen werd ik op een gegeven moment betrapt toen ik het laatste stukje van The Wretched op stond te nemen (maar had er inmiddels lekker al een complete Something I could never have opstaan
) dus heb daarna maar een beetje rustig aan gedaan
Oh en ik stond eindelijk tussen allemaal mensen die gewoon stil konden zijn tijdens Hurt.. staan Jeordie en die toetsenist (hoe heet ie) gewoon met elkaar te ouwehoeren
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan stond je vlak bij mij!
-edit- na aanklikkerdieklikken van het foto-boek, volgens mij stond je zelfs voor mij!
excuses aanvaard hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]sorry dat ik voor je ging staan dan
Stond eerst ingebouwd tussen allemaal lange mensen
Grijsgroen of kikkergroen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
excuses aanvaard hoor.
maar just to be sure: had je toevallig een groen topje aan?
owh, OK, volgens mij stond jij dan achter me. sorry als ik je het zicht ontnomen hebquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Grijsgroen of kikkergroen?
Had dat grijzige NIN girlshirt aan wat ze deze tour verkopen. M'n foto in m'n fotoboek is niet echt herkenbaar dus misschien hebben we het over heel iemand anders, kan me wel vaag herinneren dat er nog een ander meisje met een knalgroen topje in de buurt stond
Kon alles perfect zien hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
owh, OK, volgens mij stond jij dan achter me. sorry als ik je het zicht ontnomen heb
Ja idd, was vlak voordat ze verder gingen. Cool dat je dat op film hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kon alles perfect zien hoor
Oh en dat lachen van Trent naar Jeordie, was dat net toen ie begon te zingen? Zo ja, dan zie je dat in m'n filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |