abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:27:57 #76
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47549422

Spiekbriefjes
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:08:42 #77
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_47553135
Wow wat was het vet! Kan niet wachten om ze weer te zien (Lowlands ). Hier een paar filmpjes, geen goed beeld, geluid is redelijk

Mr Selfdestruct
http://www.youtube.com/watch?v=PmDXGloJ2Kg

Hurt
http://youtube.com/watch?v=f6_Q0O-RZSc

Closer
http://youtube.com/watch?v=_7xK3p07Nqw

Hup, nu jullie ook filmpjes uploaden!
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:20:14 #78
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47553576
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:08 schreef ralfseltje het volgende:
Wow wat was het vet! Kan niet wachten om ze weer te zien (Lowlands ). Hier een paar filmpjes, geen goed beeld, geluid is redelijk

Mr Selfdestruct
http://www.youtube.com/watch?v=PmDXGloJ2Kg

Hurt
http://youtube.com/watch?v=f6_Q0O-RZSc

Closer
http://youtube.com/watch?v=_7xK3p07Nqw

Hup, nu jullie ook filmpjes uploaden!
Ik heb ook filmpjes, maar het geluid is nóg slechter (Ik zat pal naast de box)
Maar het beeld is wel goed, dus ik wil wel proberen ze up te loaden.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_47568083
En terug.... het was gewoon geniaal. Vrijwel al mn favoriete nummers gespeeld.

*zucht*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:50:46 #80
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47568790
NOG betere show dan gister...was dat al mogelijk? Echt geweldig!!!
*zucht mee*
  vrijdag 23 maart 2007 @ 02:41:32 #81
125774 jeejee77
senor_jeejee yahoo
pi_47569961
setlist zoals ie op t podium lag ... geen starfuckers gespeeld helaas
wel twee in bikini gehulde dames die Aaron een Chocoladetaart in zijn gezicht gooiden wegens zijn verjaardag (die gisteren ook al werd gevierd...) hoop dat iemand dat heeft gefilmd !

vrijdag 23 maart 2007 @ 09:25:19 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_47571947
Geweldig concert gisteren, prima plek op het balkon middenvoor weten te bemachtigen.
Maar wat zaten/stonden er een stelletje muppets om ons heen:

• Iemand achter ons die van te voren was geïnformeerd dat we opname's aan het maken waren en zich relatief koest zou houden, maar halverwege het concert in je oor (lees: microfoon) schreeuwt of de stoel naast ons vrij was;
  • Nog een figuur die ook nog eens tijdens het concert moest vragen of de stoel naast ons vrij was ( ja, dat was 'ie, ga dan simpelweg zitten!!);
  • 2 Amerikanen naast ons die onophoudelijk hun dagelijks beslommeringen stonden te bespreken;
  • Diverse figuren die het grappig vinden om tijdens o.a. 'Hurt' bewust bekers kapot te trappen of er mee te gaan voetballen.

Ik ben misschien niet helemaal objectief, omdat ik naast het genieten van het concert gelijktijdig ook met andere zaken bezig ben, maar ik kan me aan dit soort zaken dood irriteren.

Maar zoals gezegd, geweldig concert, de licht-/rookeffecten zorgen voor een mooie setting en de mannen waren goed op dreef. En ook leuk dat de personen op de eerste rijen in de zaal ook een stukje taart kregen...

Zal van het weekend eens kijken hoe de opname in zijn geheel geworden is, ondanks bovenstaande.
    De eerste indruk qua over-all geluid is goed, hopelijk vallen de hinderlijke randgeluiden mee...
  • pi_47572315
    geweldig concert, ik stond links vooraan, op een of twee irritante figuren die je altijd zal blijven houden na geweldig genoten. Muziek, licht, rook, Paradiso, alles was één geheel, alsof alles speciaal voor deze avond geschreven was. De mannen hadden er ook duidelijk zin in.

Topavond.

Owh en ik heb geen video van het taart-incident, wel een foto. Ik zag Trent daarna zelfs lachen naar Jordy. Trent en lachen, das volgens mij net zo zeldzaam als een dodo in het wild. Foto's komen later vandaag (telefooncamera dus niet denderende kwaliteit).
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:48:13 #84
    125774 jeejee77
    senor_jeejee yahoo
    pi_47576156
    Ik vond het publiek bij rustige nummers rij stil ivm vorige conerten. Niemand die Johhny (cash ... grappiggggg ... zucht) schreeuwde tijdens hurt

@madmaster: ik kan niet wachten !
    @magika : allejezus hoeveel foto's heb je gemaakt :-)
    pi_47576430
    Jezus wat een concert Mijn beste tot nu toe! Wat mij betreft zowat een perfecte setlist: Somewhat damaged, Sin, The day the whole world went away, The Wretched, The big comedown,.. had overal kippevel

Toen ik die dames op zag komen dacht ik, even een filmpje maken voor m'n vriend dus ook meteen het taartincident kunnen filmen, straks alles even goed bekijken en uploaden

Omdat ik me de hele dag een beetje ziek, zwak & misselijk voelde was m'n plan eigenlijk om een beetje achterin te gaan staan en alleen wat filmpjes te maken, dus ik kwam even voor half 9 aankakken, maar kon toch de verleiding niet weerstaan naar voren te sneaken, toch maar weer voor Jeordie dan Heb deze keer maar een paar foto's gemaakt (had me woensdag al teveel met foto's bezig gehouden en gister was de setlist daarvoor gewoon te goed), het licht leek wel iets beter mee te werken nu. En een paar filmpjes, alleen werd ik op een gegeven moment betrapt toen ik het laatste stukje van The Wretched op stond te nemen (maar had er inmiddels lekker al een complete Something I could never have opstaan ) dus heb daarna maar een beetje rustig aan gedaan

Oh en ik stond eindelijk tussen allemaal mensen die gewoon stil konden zijn tijdens Hurt.. staan Jeordie en die toetsenist (hoe heet ie ) gewoon met elkaar te ouwehoeren
    pi_47576452
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef jeejee77 het volgende:
    Ik vond het publiek bij rustige nummers rij stil ivm vorige conerten. Niemand die Johhny (cash ... grappiggggg ... zucht) schreeuwde tijdens hurt

@madmaster: ik kan niet wachten !
    @magika : allejezus hoeveel foto's heb je gemaakt :-)
    Euhh ik? Foto's?
    pi_47576495
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef SocialDisorder het volgende:
    Owh en ik heb geen video van het taart-incident, wel een foto. Ik zag Trent daarna zelfs lachen naar Jordy. Trent en lachen, das volgens mij net zo zeldzaam als een dodo in het wild. Foto's komen later vandaag (telefooncamera dus niet denderende kwaliteit).
    Hij lachte ook toen ze woensdag het intro van Only verneukten

Ook leuk toen Jeordie gister z'n microfoon naar het publiek gooide maar het net niet haalde, trok ie zo'n 'oei' hoofd
    pi_47576515
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
    Jezus wat een concert Mijn beste tot nu toe! Wat mij betreft zowat een perfecte setlist: Somewhat damaged, Sin, The day the whole world went away, The Wretched, The big comedown,.. had overal kippevel

Toen ik die dames op zag komen dacht ik, even een filmpje maken voor m'n vriend dus ook meteen het taartincident kunnen filmen, straks alles even goed bekijken en uploaden

Omdat ik me de hele dag een beetje ziek, zwak & misselijk voelde was m'n plan eigenlijk om een beetje achterin te gaan staan en alleen wat filmpjes te maken, dus ik kwam even voor half 9 aankakken, maar kon toch de verleiding niet weerstaan naar voren te sneaken, toch maar weer voor Jeordie dan Heb deze keer maar een paar foto's gemaakt (had me woensdag al teveel met foto's bezig gehouden en gister was de setlist daarvoor gewoon te goed), het licht leek wel iets beter mee te werken nu. En een paar filmpjes, alleen werd ik op een gegeven moment betrapt toen ik het laatste stukje van The Wretched op stond te nemen (maar had er inmiddels lekker al een complete Something I could never have opstaan ) dus heb daarna maar een beetje rustig aan gedaan

Oh en ik stond eindelijk tussen allemaal mensen die gewoon stil konden zijn tijdens Hurt.. staan Jeordie en die toetsenist (hoe heet ie ) gewoon met elkaar te ouwehoeren
    dan stond je vlak bij mij!

-edit- na aanklikkerdieklikken van het foto-boek, volgens mij stond je zelfs voor mij!
    pi_47576640
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dan stond je vlak bij mij!

-edit- na aanklikkerdieklikken van het foto-boek, volgens mij stond je zelfs voor mij!
    sorry dat ik voor je ging staan dan Stond eerst ingebouwd tussen allemaal lange mensen
    pi_47576777
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

sorry dat ik voor je ging staan dan Stond eerst ingebouwd tussen allemaal lange mensen
    excuses aanvaard hoor.

maar just to be sure: had je toevallig een groen topje aan?
    pi_47576896
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

excuses aanvaard hoor.

maar just to be sure: had je toevallig een groen topje aan?
    Grijsgroen of kikkergroen?

Had dat grijzige NIN girlshirt aan wat ze deze tour verkopen. M'n foto in m'n fotoboek is niet echt herkenbaar dus misschien hebben we het over heel iemand anders, kan me wel vaag herinneren dat er nog een ander meisje met een knalgroen topje in de buurt stond
    pi_47577016
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Grijsgroen of kikkergroen?

Had dat grijzige NIN girlshirt aan wat ze deze tour verkopen. M'n foto in m'n fotoboek is niet echt herkenbaar dus misschien hebben we het over heel iemand anders, kan me wel vaag herinneren dat er nog een ander meisje met een knalgroen topje in de buurt stond
    owh, OK, volgens mij stond jij dan achter me. sorry als ik je het zicht ontnomen heb
      vrijdag 23 maart 2007 @ 12:19:09 #93
    81329 MadMaster
    Schots en scheef...
    pi_47577103
    Weet iemand wat er van deze setlist klopt alvorens ik alles zelf moet uitzoeken v.w.b. mijn opname?

Starfuckers, zoals gememoreerd, in ieder geval niet...
    pi_47577187
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

owh, OK, volgens mij stond jij dan achter me. sorry als ik je het zicht ontnomen heb
    Kon alles perfect zien hoor

Oh en dat lachen van Trent naar Jeordie, was dat net toen ie begon te zingen? Zo ja, dan zie je dat in m'n filmpje
    pi_47577208
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Kon alles perfect zien hoor

Oh en dat lachen van Trent naar Jeordie, was dat net toen ie begon te zingen? Zo ja, dan zie je dat in m'n filmpje
    Ja idd, was vlak voordat ze verder gingen. Cool dat je dat op film hebt
    pi_47577702
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef Re het volgende:

[..]

[afbeelding]

Gaaf! Danku
    pi_47579011
    Foto's van gisteravond

Aan filmpjes wordt gewerkt...
    pi_47579623
    Happy Birthday Aaron

Raggende manne

Kapot

Staan er nog meer, klik op m'n naam
    pi_47579660
    wat wou ik daar graag zijn...
    pi_47579722
    zwartemagika
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')