Boeiend, 24 en PB zijn qua genre nou eenmaal verwant en het is dus ook logisch dat fans van de ene serie de andere ook wel tof zullen vinden. En er is verder toch nog niks over PB te zeggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef Houtspeer het volgende:
flikker eens op met die 24
Ik zou 6 nog verder achter 4 zetten.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn volgorde van goed naar slecht is 5 2 3 1...................4
Met 4 op geruime afstand als allerlaatste. Wat een extreem baggerseizoen was dat zeg.
Voor 24 ga je maar naar die 24 topic. Als er niets te zeggen valt over Prison Break dan post je hier niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, 24 en PB zijn qua genre nou eenmaal verwant en het is dus ook logisch dat fans van de ene serie de andere ook wel tof zullen vinden. En er is verder toch nog niks over PB te zeggen.
[..]
Wow, vanwaar deze strikte scheiding? In het 24-topic zijn we veel toleranterquote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
Voor 24 ga je maar naar die 24 topic. Als er niets te zeggen valt over Prison Break dan post je hier niet.
Jouw probleem niet de mijne.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, vanwaar deze strikte scheiding? In het 24-topic zijn we veel toleranter.
Wel jouw probleem, want ik vind het niet erg en jij wel, dus het is jouw probleem.quote:
Dat er hier over 24 geblaat wordt is mijn probleem, maar dat men in dat 24 topic toleranter is enzo is niet mij probleem.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel jouw probleem, want ik vind het niet erg en jij wel, dus het is jouw probleem.
Nee, dat is ook geen probleem maar juist een positieve eigenschap.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat er hier over 24 geblaat wordt is mijn probleem, maar dat men in dat 24 topic toleranter is enzo is niet mij probleem.
Dat men daar toleranter is, is geen probleem. Dat jij juist niet tolerant bent in dit topic is jouw probleem.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat er hier over 24 geblaat wordt is mijn probleem, maar dat men in dat 24 topic toleranter is enzo is niet mij probleem.
Ik heb er geen problemen mee, jij blijkbaar wel, dus is het jouw probleem.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat men daar toleranter is, is geen probleem. Dat jij juist niet tolerant bent in dit topic is jouw probleem.
Even voor de goede orde: als ik hier over 24 ga posten, vindt je dat erg? JOUW probleem dus, dat JIJ niet tolerant bent. Ik post gewoon door hoor, dat jij zit te huilen maakt mij geen fuck uit.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, jij blijkbaar wel, dus is het jouw probleem.
1 post over 24 maakt mij niets uit. Maar op een gegeven moment werd het een 24 topic. Als men het over 24 wil hebben prima, maar ga dan naar dat 24 topic.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: als ik hier over 24 ga posten, vindt je dat erg? JOUW probleem dus, dat JIJ niet tolerant bent. Ik post gewoon door hoor, dat jij zit te huilen maakt mij geen fuck uit.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Volgens mij wordt die magnifor even hard gedist. [afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Er komt nog een seizoen 3.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:03 schreef Pelgrim het volgende:
Enerzijds ben ik wel blij dat PB bijna ten einde komt, want het wordt nu een beetje langdradig.
Is daar nou al een échte bron voor, ipv die onofficiele spoilersites die iets denken te weten?quote:
Het stond op Wikipedia dus het is vast waarquote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is daar nou al een échte bron voor, ipv die onofficiele spoilersites die iets denken te weten?
Bijv. een nieuwsbericht over de acteurs die getekend hebben, of dat de opnames weer zijn begonnen.
Nog geen echte bron, maar het lijkt mij inmiddels wel duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is daar nou al een échte bron voor, ipv die onofficiele spoilersites die iets denken te weten?
Bijv. een nieuwsbericht over de acteurs die getekend hebben, of dat de opnames weer zijn begonnen.
Je bent tot niets verplicht. Je kan ook alles lezen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef TwyLight het volgende:
Het is dat ik verplicht ben hem te kijken, maar anders
Die site heeft zo'n beetje altijd gelijk gehad wat spoilers betreft. Dus dat is de reden waarom ik overtuigd ben dat er een seizoen 3 komt.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
dat bedoel ik dus met vage spoilersites
maar ik ken die site niet echt, maar als ie dus wel betrouwbaar blijk te zijn, is het gewoon kut.
een 3e seizoen is het allerslechtste idee ooit. typisch weer zo'n voorbeeld van 'hoe richt ik een prachtige serie ten gronde'.
langdradig, neh, anti-climax ja!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:03 schreef Pelgrim het volgende:
Enerzijds ben ik wel blij dat PB bijna ten einde komt, want het wordt nu een beetje langdradig.
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef dapluiz het volgende:
Hoop alleen echt niet dat ze dan weer in de gevangenis zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatjequote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Tja, ik vrees wel weer dat ik seizoen 3 dan ook weer ga kijken, omdat ik het toch niet kan missenquote:
Afwachten maar...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie zien allemaal niet in hoe dit de serie ten gronde zal richten he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
jaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik baal er ook van dat er een s3 komt, ze kunnen dit gewoon mooi afronden maar nee er moet weer voor het grote geld gegaan worden
Jij zou het zelfde doen als jij de big boss van Fox was.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik baal er ook van dat er een s3 komt, ze kunnen dit gewoon mooi afronden maar nee er moet weer voor het grote geld gegaan worden
Een commercieel bedrijf wil altijd meer verdienen. Of ze nou genoeg geld hebben of niet.quote:FOX heeft genoeg geld, vind het jammer dat ze een koe zo uitmelken.
Ja dat snap ik wel, maar ik bedoelde meer dat ze niet die in de schulden zitten en dat een bedrijf als FOX in zou moeten zien dat het over is met prison break.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Een commercieel bedrijf wil altijd meer verdienen. Of ze nou genoeg geld hebben of niet.
Zolang men nog geld kan verdienen met Prison Break zullen ze echt niet stoppen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik bedoelde meer dat ze niet die in de schulden zitten en dat een bedrijf als FOX in zou moeten zien dat het over is met prison break.
Bij Lost stijgt de kwaliteit weer vind ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat is dus zo jammer. Op dezelfde manier blijft ook Lost maar doelloos voortdobberen.
Nietesquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinige mensen die seizoen 3 wel ziet zitten![]()
Hehe, ik kijk wel wat seizoen 3 brengt, maar ik vind wel dat in seizoen veel dingen op hun plaats vallen. Als ze dan allerlei nieuwe dingen gaan verzinnen wordt het verhaal grotendeels verziekt en dat is niets.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
Hier nog éénquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
Je hoeft niet te kijken. Je kan alles lezen enzo.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hoeft niet te kijken en toch weer wel. Want je wilt gewoon weten hoe het eindigt. En dat einde had er nu moeten zijn. Het verhaal is zo goed als klaar, maar nu gaan ze in de laatste aflevering gegarandeerd weer iets nieuws opwerpen waardoor het niet eindigt. De serie was absoluut geschreven om te eindigen. Oorspronkelijk was het zelfs een soort van miniserie met maar 13 geplande afleveringen ofzo. Maar nu lonken de dollartekens en wordt het verhaal gerekt tot ver voorbij de oorspronkelijke bedoeling.
Ik ga seizoen 3 waarschijnlijk wel (gedeetelijk) volgen, maar puur alleen omdat ik wil weten hoe het eindigt. Ik zit absoluut niet van 'yes, seizoen 3', maar eerder 'bah, seizoen 3'.
Misschien wel. En dan kijken we niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie zien allemaal niet in hoe dit de serie ten gronde zal richten he![]()
Dat je hier durft te komen, paradijs van spoilersquote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Net aflevering 1-12 van seizoen 1 gekeken.
In aflevering 10 heeft Michael het voor het eerst over de eindbestemming, Darien gap, panama.
Hij ligt al ruim 2 maanden voor 45 euro bij de Mediamarkt.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
is seizoen 1 misschien al goedkoper op dvd geworden? eerst lag ie voor 60 euro, dat vind ik echt veel te duur
Ik loop helemaal bij hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat je hier durft te komen, paradijs van spoilersaangezien wij meer dan 1 seizoen voorlopen!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verhaallijn is idd een beetje slap, maar toch vind ik iedere aflevering weer spannend!
En nogal logisch dat ze een volgende serie maken... Zolang er veel mensen kijken, ookal is dat met tegenzin (zoals veel mensen hier schijnen te doen......?!?) brengt het geld op. IK ZOU HET OOK DOEN!
waarom zou het niet bestaan? Je schijnt in Montana zoveel van die mooie houten huizen te hebben die echt in de ongerepte natuur staanquote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, bestaat dat huis waar Steadman zat in Montana echt?
Nou, dat vraag ik me dus af. Op de beelden ziet het er van buiten altijd wat vaag uit. Vast wel een of andere freak die het heeft uitgezocht.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:12 schreef Asmodean het volgende:
[..]
waarom zou het niet bestaan? Je schijnt in Montana zoveel van die mooie houten huizen te hebben die echt in de ongerepte natuur staan
en daarna nog eens 20quote:
Maar waar moet in in de tussentijd naar kijken?quote:
The Shield, begint 3 april weer!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waar moet in in de tussentijd naar kijken?![]()
Naast 24.
Ow maak me gekquote:
29 aug volgens de laatste geruchten.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, seizoen 1 weer helemaal gekeken.
Wanneer zal seizoen 3 dan beginnen?
Maar seizoen 2 eindigt ook wel erg vroeg. Zonder pauzes de laatst 3 afleveringen toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
29 aug volgens de laatste geruchten.
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow maak me gek
Die blik, het is zo'n ongelofelijk sterke acteur!!!
Ik heb hem nog nooit ergens anders in zien spelen, of ligt dat aan mij???
Ken ik niet.quote:
Klopt, maar de gehele seizoenen zijn wel makkelijker te vinden, en dan kan je aanvinken welke afleveringen je wel of niet wilt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
En het is bijna onmogelijk om 'oude' afleveringen van Prison Break en 24 te vinden.
aflevering 23 van 24 seizoen 5 duurde twee weken.
ken het.... ik ben bij 24 pas de laatste twee seizoenen gaan kijken.. nu heb ik zoiets van .. ik wil het wel vanaf seizoen 1 kijken, maar daar loop je ook niet zomaar tegenaan..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
En het is bijna onmogelijk om 'oude' afleveringen van Prison Break en 24 te vinden.
Ik heb alles nog online staan hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
Over 5 minutenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:30 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe ep gezien? Ik over een half uurtje als het goed is
T-Bag uitschakelenquote:
Op hoeveel staat de teller nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:37 schreef planethugo het volgende:
wat is die t-bag toch een mongool. Kan ie eindelijk een vrij leven leiden en moet ie weer iemand vermoorden
hij is dan ook nog eens geestelijk ziek...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:37 schreef planethugo het volgende:
wat is die t-bag toch een mongool. Kan ie eindelijk een vrij leven leiden en moet ie weer iemand vermoorden
T-Bag is lokaas natuurlijk, hij was opgepakt maar mag nu als lokaas dienen voor Michael zodat Mahone Michael kan vermoorden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is T-Bag ineens levend belangrijk?
Wat heeft Mahone met die andere kerel van de FBI gedaan?
Waarom gaat T-Bag naar Panama?
Het vraagstuk "op wie wilde Kellerman nou schieten" is ook niet opgelost.
Er zijn eigenlijk alleen maar vragen bijgekomen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
T-Bag is lokaas natuurlijk, hij was opgepakt maar mag nu als lokaas dienen voor Michael zodat Mahone Michael kan vermoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Niet echt, zoals hij uitlegde aan Kim op de boot dat hij niet graag afgeluisterd wil worden. Ze zaten op de boot omdat er op die plek, door de stand van de zon oid. , het onmogelijk was om afluisterapparatuur te laten werken. Dan kan hij gewoon praten, maar in de normale wereld gebruikt hij dus briefjes omdat hij anders afgeluisterd kan worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
maar die kale knakker kan dus wel praten he! hij deed alleen maar zo met briefjes om geheimzinnig over te komen ofzo.
Volgens mij bewaakt die kerel die hoertjes gewoon; niet achter alles zit een complotquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
t-bag was opgepakt zeiden ze. maar toen liep ie weer vrij, maar kwam hij die vent met pistool tegen. is t-bag nu dus onderdeel van het plan om hen te pakken?
Lol, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:06 schreef Jopper1983 het volgende:
[..]
Volgens mij bewaakt die kerel die hoertjes gewoon; niet achter alles zit een complot![]()
Die zat bij mij na de episode van deze week in de tv-rip....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:07 schreef RAM_ het volgende:
Wat is de url van trailer voor volgende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Jawel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef Roolio het volgende:
Saaie aflevering zeg.. Heb het wel een beetje gehad met PB. Komt toch geen seizoen 3 he?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jawel.(*)
(*) Schrappen wat niet past.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:41 schreef Scofield het volgende:
Promo Episode 21
http://www.youtube.com/watch?v=KzCSZ8MiKQA
AMEX
http://www.youtube.com/watch?v=yAXUvrKt928
(geen dank)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Secrets never die. Only people.
Dankjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef St4ck3r het volgende:
Voor de mensen die hem nog niet hebben.. maar wel willen hebben:
-edit
Bedankt hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef St4ck3r het volgende:
Voor de mensen die hem nog niet hebben.. maar wel willen hebben:
-edit
Ja maar het was zo veelbelovend seizoen 1. Jammer genoeg kwam er ook nog een seizoen 2. Maar ok seizoen 2 begon verassend goed. Maar toen de leuke karakters dood gingen werd het al een stuk kutter. Nu ratelen ze alleen nog maar door op een saaie verhaallijn zoals we die al 20x gezien hebben in TV-land. De 'evil' regering omver werpen en als toetje elkaar steeds uit de gevangenis trekken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:14 schreef RAM_ het volgende:
euh.. je hoeft niet te kijken. als je niks vind kijk niet en laat de mensen die het nog wel cool vinden hier lekker ouwe hoeren
Nee sorry, Prison Break ownt gewoon.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja maar het was zo veelbelovend seizoen 1. Jammer genoeg kwam er ook nog een seizoen 2. Maar ok seizoen 2 begon verassend goed. Maar toen de leuke karakters dood gingen werd het al een stuk kutter. Nu ratelen ze alleen nog maar door op een saaie verhaallijn zoals we die al 20x gezien hebben in TV-land. De 'evil' regering omver werpen en als toetje elkaar steeds uit de gevangenis trekken.
Niet meer boeiend.
Niemand het met me eens dan?
welcome to prison breakquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Vond het niet zo'n boeiende aflevering.
verkapte - ik heb een domme vriendin - postquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:46 schreef TheFrankey het volgende:
tvp denk dat ik hem morgen pas kan kijken. die eerdere link is zeker zonder NL subs? Mijn vriendin wil graag nl subs en anders niet haha
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
verkapte - ik heb een domme vriendin - post
doe eens niet zo flauw. ik denk dat zij weer beter is in dingen waar jij niet goed in bent.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
verkapte - ik heb een domme vriendin - post
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
doe eens niet zo flauw. ik denk dat zij weer beter is in dingen waar jij niet goed in bent.
ontopic: Mijn moeder download altijd de pb's en ze heeft het nu erg druk dus het zal morgen wel worden. Dan kan ik ook pas langsgaan trouwens
Dus samengevat:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
doe eens niet zo flauw. ik denk dat zij weer beter is in dingen waar jij niet goed in bent.
ontopic: Mijn moeder download altijd de pb's en ze heeft het nu erg druk dus het zal morgen wel worden. Dan kan ik ook pas langsgaan trouwens
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik denk dat zij weer beter is in dingen waar jij niet goed in bent.
In het begin van de serie had ie een hele plan, nu niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:38 schreef most_wanted het volgende:
Mwoah, best wel een toffe aflevering. Jammer dat Michael die aan het begin van de serie zo slim was nu zo dom doet.
Geboortedatum: 21-07-1981quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Het plan is gestopt bij de boot.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:41 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
In het begin van de serie had ie een hele plan, nu niet.
Care?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Yrroth het volgende:
Ik heb de aflevering net gezien en vond m wel aardig. Maar check dit bij 8:30 dan zitten de broers op de boot. Nou vind ik het water dat voor bij de boeg op spat errug fake. Wat vinden jullie er van? Fake or Real
het is nep, het opspattende water komt niet terecht in het waterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Yrroth het volgende:
Kben dr over in discussie met iemand en hij zegt dat het echt is. Nou wil ik jullie mening dr ff over horen. Dus kijk ff en zeg wat je dr van vind of reageer dr niet op..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
laatste aflevering (major spoiler):Dat zie ik nog best gebeuren. De schrijvers hebben in ieder geval dezelfde mentaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast met dat "oortje" was volgens mij de pimp van de bitch die hij uitpiktequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef Merkie het volgende:
Rare aflevering. Waarom gaat T-Bag ineens naar Panama en niet naar Thailand? Waarom wordt hij gevolgd door zo'n gozert met een oortje (in Panama)? Waarom vindt de FBI het neersabelen van een eigen agent belangrijker dan het oppakken van de meest gezochte mensen van Amerika?
En dat stukje met die kale en Kim vond ik ook vaag. Ik dacht dat ze een Godfathertje gingen nadoen, maar het viel wel mee. Misschien heeft Kim die kale omgelegd. Niw's, vreemde aflevering, paste totaal niet bij de voorgaande afleveringen.
Kung Fuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:37 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zonder wapen op een bootje met beveiliging erbij?
Ah zo had ik het nog niet gezienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef Mr_Scofield het volgende:
nou verder heb ik daar nog niks van gemerkt,
die kerel met die pistool liet ff weten dat hij er ook was en dat hij niet moest ouwehoeren met die meiden, en hij keurde het ook goed toen t-bag met die sloerie wegwilde#lol
T-bag moest van mahone/kim mee naar panama om daar scofield er bij te kunnen naaien. zoiets denk ik, maar het komt niet echt duidelijk naar voren...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef petenbos het volgende:
Zoals T-Bag is al opgepakt, wat een onzin zeg.
Dan mag je my wel is vertellen waar en wanneer?
Die vent met dat pistool is gewoon de pooier, niet 1 of ander geheim ventje
ja ik zou dan wel willen weten waar jullie het vandaan halen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
T-bag moest van mahone/kim mee naar panama om daar scofield er bij te kunnen naaien. zoiets denk ik, maar het komt niet echt duidelijk naar voren...
en dan nog even over je vraag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Houtspeer het volgende:
Weet je wat raar is? In de promo van episode 20 2 weken geleden (dus niet de promo van 21) zag je een paar agenten buiten een deur en dan zegt Wheeler, geloof ik, Mahone, get out of the house, we gaan je arresteren - dat hebben we dus niet gezien in episode 20
dus ik denk: wtf?
edit: oh ja, petenbos en mr.scofield is dezelfde user? wel leuk he tegen je zelf reageren..![]()
ahumquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:41 schreef petenbos het volgende:
Ten 1ste. Lees eerst beter voordat je dat post.
Ten tweede zal ik het dan nog maar even uitleggen voor de mensen zoals jy.
Mr_Scofield kon zelf geen account aanmaken, althans dat dacht hy.
Dus heb ik, petenbos, een account aangemaakt voor ons 2en.
Hy probeerde het daarna nog een x en toen lukte het wel, en daarna begon het tegen elkaar reageren pas.
Lees eerst beter voordat je komt praten
Wel goed luisteren voordat je iets post he, kom niet aan met je gepraat als je niet goed luistertquote:
Waarom zou hy T-Bag terug moeten pakken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:55 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
ahum
[..]
Wel goed luisteren voordat je iets post he, kom niet aan met je gepraat als je niet goed luistert
enige reden dat Scofield naar t-bag gaat is om hem terug te pakken, Scofield zei nog duidelijk: "It's not about the money linc"
Dus eerst goed luisteren voordat je iets post ok?
Ok, wilde gok: Omdat hij zelf zegt dat het zijn schuld is wat t-bag doet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:59 schreef petenbos het volgende:
[..]
Waarom zou hy T-Bag terug moeten pakken?
-geblaat-
Hij, wij, jij ...enzovoort schrijf je met ij en niet met y.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:59 schreef petenbos het volgende:
Waarom zou hy T-Bag terug moeten pakken?
Neem nou maar van my aan dat hy zowiezo dat geld wilt, ook al zegt die van niet.
Hy riskeert het heus niet voor alleen het terugpakken, waar al geen rede voor is, van T-Bag.
Ik heb nou eenmaal een wijzere visie dan jy daar ben k nou al achter poeperd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ! Als er maar 1 seizoen was geweest, hadden mensen zoals jij vooraan gestaan en geschreeuwd.......WE WILLEN MEER !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja maar het was zo veelbelovend seizoen 1. Jammer genoeg kwam er ook nog een seizoen 2. Maar ok seizoen 2 begon verassend goed. Maar toen de leuke karakters dood gingen werd het al een stuk kutter. Nu ratelen ze alleen nog maar door op een saaie verhaallijn zoals we die al 20x gezien hebben in TV-land. De 'evil' regering omver werpen en als toetje elkaar steeds uit de gevangenis trekken.
Niet meer boeiend.
Niemand het met me eens dan?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
laatste aflevering (major spoiler):Zoiets dacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet serieus natuurlijk
)
Ja inderdaad, je kan ook zelf stoppen met kijken!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee ! Als er maar 1 seizoen was geweest, hadden mensen zoals jij vooraan gestaan en geschreeuwd.......WE WILLEN MEER !
Nu krijg je meer, en ben je ondankbaar !![]()
Er komt ook een 3e seizoen, dat is al redelijk lang bekendquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:34 schreef Banzaiaap het volgende:
Er MOET wel een derde seizoen komen, want die commentator zei bij de preview van volgende aflevering:
With only two episodes remaining, THIS season..![]()
Beter ronden ze het gewoon af, ik hoef geen lost taferelen.![]()
heb je daar ook nog een bron van?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Er komt ook een 3e seizoen, dat is al redelijk lang bekend![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef [b]petenbos het volgende:[/b]
Golfer jY bent echt un aap man, het is hier geen Nederlandse les of wat dan ook
Als je je niet al te constructieve bijdrages ook nog niet in fatsoenlijk Nederlands kan verwoorden, kan je beter gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef petenbos het volgende:
Golfer jY bent echt un aap man, het is hier geen Nederlandse les of wat dan ook
Ik ook niet, en over dat plan van die kale zit wel wat in. Misschien dat Kim daarover overleg moest voeren. Maar dan blijft de vraag waarmee je T-Bag kan lokken (geld zat, en niemand waar hij zich nog om bekommert).quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
Iek niet begraip!
In mijn ogen valt T-Bag alleen met Susan te lokken. Maar ja, het lijkt me sterk als ze haar gaan optrommelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en over dat plan van die kale zit wel wat in. Misschien dat Kim daarover overleg moest voeren. Maar dan blijft de vraag waarmee je T-Bag kan lokken (geld zat, en niemand waar hij zich nog om bekommert).
Ik denk dat zij nooit meer in een straal van 100 km bij hem in de buurt wil komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef biggetje het volgende:
In mijn ogen valt T-Bag alleen met Susan te lokken. Maar ja, het lijkt me sterk als ze haar gaan optrommelen![]()
Ja daaromquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij nooit meer in een straal van 100 km bij hem in de buurt wil komen.
Sterker nog... T-Bag zit er al... Michael zit er al in de buurt, net als Linc, Bellick is er, Sucré is er en nu is ook Mahone er...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en over dat plan van die kale zit wel wat in. Misschien dat Kim daarover overleg moest voeren. Maar dan blijft de vraag waarmee je T-Bag kan lokken (geld zat, en niemand waar hij zich nog om bekommert).
ja dat is echt zon dikke bullshit. Waarom zou hij nou weer heel die reis naar panama en de naam christina rose op zijn lichaam tatoeren...je moeders naam kun je zo toch ook wel onthouden lijktquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
je ziet nu ook al de rare ingrepen in het verhaal. ineens blijkt er een schets-versie van de tattoo's te zijn waaruit mahone nieuwe dingen kan halen. Want zover was het verhaal niet eens gepland, dus moesten ze met zoiets komen
Ja, ik heb net even die preview bekeken van dat ze Mahone gaan arresteren, maar we hebben het niet gezien in episode 20, dat was wel vreemd! Hopelijk komt het dan in episode 21 of 22 en anders wat het een foutjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Houtspeer het volgende:
Weet je wat raar is? In de promo van episode 20 2 weken geleden (dus niet de promo van 21) zag je een paar agenten buiten een deur en dan zegt Wheeler, geloof ik, Mahone, get out of the house, we gaan je arresteren - dat hebben we dus niet gezien in episode 20
dus ik denk: wtf?
Mjah... en de getalletjes 6, 1 en 7 kun je ook wel op een andere manier ergens in verstoppen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is echt zon dikke bullshit. Waarom zou hij nou weer heel die reis naar panama en de naam christina rose op zijn lichaam tatoeren...je moeders naam kun je zo toch ook wel onthouden lijktvind het echt maar lijp worden nu eigenlijk
Hee SKa_BoSS. Jij zuigt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kortom... De afgelopen aflevering ZOOG gewoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it
Shizzle over previews graag in spoilertags volgende keerquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef Staafje het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even die preview bekeken van dat ze ..
Breng je zusje even bij me langs, dan praten we verder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Casting likely will take place in May.
Waar kan ik me aanmelden?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Bubblicious het volgende:
Waarom heb ik elke week het idee dat de afleveringen korter worden?
Ben erg benieuwd hoe het af gaat lopen met Scofield en Sucre...
Ohja de titel van het nieuwe topic wordt natuurlijk "Say 'Good morning Teddybear'"
GAST, is je ij kaputt gefallen?!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef petenbos het volgende:
Natuurlijk is hy geen lokaas, waarom zou die?
Hy heeft 5 miljoen, kan daar alles kopen en krygen wat die wilt.
Hy kan vluchten to the middle of nowhere dus lykt me niet het geval.
Die berichtjes van Mahone is gewoon een middel om Scofield daarheen te krygen, want hy wilt die 5 miljoen cash en T-Bag heeft geen enkel idee van wat Mahone uitspookt hoor
Zo heeft hij ook op de binnenkant van zijn oogleden ook in lichtgevende inkt 'adem in - adem uit' laten zettenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
Verder is nu wel duidelijk dat onze Scofield dom is, hij heeft verdomme de code van het cijferslot wat bestaat uit maar liefst 3 hele cijfers op zijn arm laten tatoeeren![]()
Of de naam van z'n moeder. Echt héél lastig te onthouden allemaal. Als je de code vergeet kan je dat slotje ook makkelijk kapot maken met een breekijzer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
GAST, is je ij kaputt gefallen?!!!
Het is wel te merken welke van de 2 op dat account zit
Verder is nu wel duidelijk dat onze Scofield dom is, hij heeft verdomme de code van het cijferslot wat bestaat uit maar liefst 3 hele cijfers op zijn arm laten tatoeeren![]()
yep.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor de duidelijkheid volgende week 21 en week er op 22 is einde seizoen ?
Augustusquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef TwyLight het volgende:
en wanneer begint S03?
29 aug volgens de laatste geruchten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef TwyLight het volgende:
en wanneer begint S03?
In de zomer heb ik toch geen tijd om te kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef TwyLight het volgende:
Hmm, duurt nog wel ff dus.
Als dat zo was zou ik me laten verkrachten, gelukkig is het niet waar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef Sjoe538 het volgende:
Er staat dat de volgende aflevering 8/7 is.. is dat dan 8 juli O.o of zie ik dit verkeerd..
ik ga 24 kijken in de zomerquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef magnifor het volgende:
[..]
In de zomer heb ik toch geen tijd om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |