SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
jaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik baal er ook van dat er een s3 komt, ze kunnen dit gewoon mooi afronden maar nee er moet weer voor het grote geld gegaan worden
Jij zou het zelfde doen als jij de big boss van Fox was.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik baal er ook van dat er een s3 komt, ze kunnen dit gewoon mooi afronden maar nee er moet weer voor het grote geld gegaan worden
Een commercieel bedrijf wil altijd meer verdienen. Of ze nou genoeg geld hebben of niet.quote:FOX heeft genoeg geld, vind het jammer dat ze een koe zo uitmelken.
Ja dat snap ik wel, maar ik bedoelde meer dat ze niet die in de schulden zitten en dat een bedrijf als FOX in zou moeten zien dat het over is met prison break.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Een commercieel bedrijf wil altijd meer verdienen. Of ze nou genoeg geld hebben of niet.
Zolang men nog geld kan verdienen met Prison Break zullen ze echt niet stoppen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik bedoelde meer dat ze niet die in de schulden zitten en dat een bedrijf als FOX in zou moeten zien dat het over is met prison break.
Bij Lost stijgt de kwaliteit weer vind ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat is dus zo jammer. Op dezelfde manier blijft ook Lost maar doelloos voortdobberen.
Nietesquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinige mensen die seizoen 3 wel ziet zitten![]()
Hehe, ik kijk wel wat seizoen 3 brengt, maar ik vind wel dat in seizoen veel dingen op hun plaats vallen. Als ze dan allerlei nieuwe dingen gaan verzinnen wordt het verhaal grotendeels verziekt en dat is niets.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
Hier nog éénquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |