SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Bubblicious het volgende:
Waarom heb ik elke week het idee dat de afleveringen korter worden?
Ben erg benieuwd hoe het af gaat lopen met Scofield en Sucre...
Ohja de titel van het nieuwe topic wordt natuurlijk "Say 'Good morning Teddybear'"
GAST, is je ij kaputt gefallen?!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef petenbos het volgende:
Natuurlijk is hy geen lokaas, waarom zou die?
Hy heeft 5 miljoen, kan daar alles kopen en krygen wat die wilt.
Hy kan vluchten to the middle of nowhere dus lykt me niet het geval.
Die berichtjes van Mahone is gewoon een middel om Scofield daarheen te krygen, want hy wilt die 5 miljoen cash en T-Bag heeft geen enkel idee van wat Mahone uitspookt hoor
Zo heeft hij ook op de binnenkant van zijn oogleden ook in lichtgevende inkt 'adem in - adem uit' laten zettenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
Verder is nu wel duidelijk dat onze Scofield dom is, hij heeft verdomme de code van het cijferslot wat bestaat uit maar liefst 3 hele cijfers op zijn arm laten tatoeeren![]()
Of de naam van z'n moeder. Echt héél lastig te onthouden allemaal. Als je de code vergeet kan je dat slotje ook makkelijk kapot maken met een breekijzer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
GAST, is je ij kaputt gefallen?!!!
Het is wel te merken welke van de 2 op dat account zit
Verder is nu wel duidelijk dat onze Scofield dom is, hij heeft verdomme de code van het cijferslot wat bestaat uit maar liefst 3 hele cijfers op zijn arm laten tatoeeren![]()
yep.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor de duidelijkheid volgende week 21 en week er op 22 is einde seizoen ?
Augustusquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef TwyLight het volgende:
en wanneer begint S03?
29 aug volgens de laatste geruchten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef TwyLight het volgende:
en wanneer begint S03?
In de zomer heb ik toch geen tijd om te kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef TwyLight het volgende:
Hmm, duurt nog wel ff dus.
Als dat zo was zou ik me laten verkrachten, gelukkig is het niet waar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef Sjoe538 het volgende:
Er staat dat de volgende aflevering 8/7 is.. is dat dan 8 juli O.o of zie ik dit verkeerd..
ik ga 24 kijken in de zomerquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef magnifor het volgende:
[..]
In de zomer heb ik toch geen tijd om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |