het is nep, het opspattende water komt niet terecht in het waterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:35 schreef Yrroth het volgende:
Kben dr over in discussie met iemand en hij zegt dat het echt is. Nou wil ik jullie mening dr ff over horen. Dus kijk ff en zeg wat je dr van vind of reageer dr niet op..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
laatste aflevering (major spoiler):Dat zie ik nog best gebeuren. De schrijvers hebben in ieder geval dezelfde mentaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast met dat "oortje" was volgens mij de pimp van de bitch die hij uitpiktequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef Merkie het volgende:
Rare aflevering. Waarom gaat T-Bag ineens naar Panama en niet naar Thailand? Waarom wordt hij gevolgd door zo'n gozert met een oortje (in Panama)? Waarom vindt de FBI het neersabelen van een eigen agent belangrijker dan het oppakken van de meest gezochte mensen van Amerika?
En dat stukje met die kale en Kim vond ik ook vaag. Ik dacht dat ze een Godfathertje gingen nadoen, maar het viel wel mee. Misschien heeft Kim die kale omgelegd. Niw's, vreemde aflevering, paste totaal niet bij de voorgaande afleveringen.
Kung Fuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:37 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zonder wapen op een bootje met beveiliging erbij?
Ah zo had ik het nog niet gezienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:10 schreef Mr_Scofield het volgende:
nou verder heb ik daar nog niks van gemerkt,
die kerel met die pistool liet ff weten dat hij er ook was en dat hij niet moest ouwehoeren met die meiden, en hij keurde het ook goed toen t-bag met die sloerie wegwilde#lol
T-bag moest van mahone/kim mee naar panama om daar scofield er bij te kunnen naaien. zoiets denk ik, maar het komt niet echt duidelijk naar voren...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef petenbos het volgende:
Zoals T-Bag is al opgepakt, wat een onzin zeg.
Dan mag je my wel is vertellen waar en wanneer?
Die vent met dat pistool is gewoon de pooier, niet 1 of ander geheim ventje
ja ik zou dan wel willen weten waar jullie het vandaan halen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
T-bag moest van mahone/kim mee naar panama om daar scofield er bij te kunnen naaien. zoiets denk ik, maar het komt niet echt duidelijk naar voren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |