Boeiend, 24 en PB zijn qua genre nou eenmaal verwant en het is dus ook logisch dat fans van de ene serie de andere ook wel tof zullen vinden. En er is verder toch nog niks over PB te zeggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef Houtspeer het volgende:
flikker eens op met die 24
Ik zou 6 nog verder achter 4 zetten.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn volgorde van goed naar slecht is 5 2 3 1...................4
Met 4 op geruime afstand als allerlaatste. Wat een extreem baggerseizoen was dat zeg.
Voor 24 ga je maar naar die 24 topic. Als er niets te zeggen valt over Prison Break dan post je hier niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, 24 en PB zijn qua genre nou eenmaal verwant en het is dus ook logisch dat fans van de ene serie de andere ook wel tof zullen vinden. En er is verder toch nog niks over PB te zeggen.
[..]
Wow, vanwaar deze strikte scheiding? In het 24-topic zijn we veel toleranterquote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
Voor 24 ga je maar naar die 24 topic. Als er niets te zeggen valt over Prison Break dan post je hier niet.
Jouw probleem niet de mijne.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, vanwaar deze strikte scheiding? In het 24-topic zijn we veel toleranter.
Wel jouw probleem, want ik vind het niet erg en jij wel, dus het is jouw probleem.quote:
Dat er hier over 24 geblaat wordt is mijn probleem, maar dat men in dat 24 topic toleranter is enzo is niet mij probleem.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel jouw probleem, want ik vind het niet erg en jij wel, dus het is jouw probleem.
Nee, dat is ook geen probleem maar juist een positieve eigenschap.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat er hier over 24 geblaat wordt is mijn probleem, maar dat men in dat 24 topic toleranter is enzo is niet mij probleem.
Dat men daar toleranter is, is geen probleem. Dat jij juist niet tolerant bent in dit topic is jouw probleem.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat er hier over 24 geblaat wordt is mijn probleem, maar dat men in dat 24 topic toleranter is enzo is niet mij probleem.
Ik heb er geen problemen mee, jij blijkbaar wel, dus is het jouw probleem.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat men daar toleranter is, is geen probleem. Dat jij juist niet tolerant bent in dit topic is jouw probleem.
Even voor de goede orde: als ik hier over 24 ga posten, vindt je dat erg? JOUW probleem dus, dat JIJ niet tolerant bent. Ik post gewoon door hoor, dat jij zit te huilen maakt mij geen fuck uit.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, jij blijkbaar wel, dus is het jouw probleem.
1 post over 24 maakt mij niets uit. Maar op een gegeven moment werd het een 24 topic. Als men het over 24 wil hebben prima, maar ga dan naar dat 24 topic.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: als ik hier over 24 ga posten, vindt je dat erg? JOUW probleem dus, dat JIJ niet tolerant bent. Ik post gewoon door hoor, dat jij zit te huilen maakt mij geen fuck uit.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Volgens mij wordt die magnifor even hard gedist. [afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Er komt nog een seizoen 3.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:03 schreef Pelgrim het volgende:
Enerzijds ben ik wel blij dat PB bijna ten einde komt, want het wordt nu een beetje langdradig.
Is daar nou al een échte bron voor, ipv die onofficiele spoilersites die iets denken te weten?quote:
Het stond op Wikipedia dus het is vast waarquote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is daar nou al een échte bron voor, ipv die onofficiele spoilersites die iets denken te weten?
Bijv. een nieuwsbericht over de acteurs die getekend hebben, of dat de opnames weer zijn begonnen.
Nog geen echte bron, maar het lijkt mij inmiddels wel duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is daar nou al een échte bron voor, ipv die onofficiele spoilersites die iets denken te weten?
Bijv. een nieuwsbericht over de acteurs die getekend hebben, of dat de opnames weer zijn begonnen.
Je bent tot niets verplicht. Je kan ook alles lezen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef TwyLight het volgende:
Het is dat ik verplicht ben hem te kijken, maar anders
Die site heeft zo'n beetje altijd gelijk gehad wat spoilers betreft. Dus dat is de reden waarom ik overtuigd ben dat er een seizoen 3 komt.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
dat bedoel ik dus met vage spoilersites
maar ik ken die site niet echt, maar als ie dus wel betrouwbaar blijk te zijn, is het gewoon kut.
een 3e seizoen is het allerslechtste idee ooit. typisch weer zo'n voorbeeld van 'hoe richt ik een prachtige serie ten gronde'.
langdradig, neh, anti-climax ja!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:03 schreef Pelgrim het volgende:
Enerzijds ben ik wel blij dat PB bijna ten einde komt, want het wordt nu een beetje langdradig.
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef dapluiz het volgende:
Hoop alleen echt niet dat ze dan weer in de gevangenis zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatjequote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Tja, ik vrees wel weer dat ik seizoen 3 dan ook weer ga kijken, omdat ik het toch niet kan missenquote:
Afwachten maar...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie zien allemaal niet in hoe dit de serie ten gronde zal richten he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
jaquote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik baal er ook van dat er een s3 komt, ze kunnen dit gewoon mooi afronden maar nee er moet weer voor het grote geld gegaan worden
Jij zou het zelfde doen als jij de big boss van Fox was.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik baal er ook van dat er een s3 komt, ze kunnen dit gewoon mooi afronden maar nee er moet weer voor het grote geld gegaan worden
Een commercieel bedrijf wil altijd meer verdienen. Of ze nou genoeg geld hebben of niet.quote:FOX heeft genoeg geld, vind het jammer dat ze een koe zo uitmelken.
Ja dat snap ik wel, maar ik bedoelde meer dat ze niet die in de schulden zitten en dat een bedrijf als FOX in zou moeten zien dat het over is met prison break.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:31 schreef magnifor het volgende:
[..]
Een commercieel bedrijf wil altijd meer verdienen. Of ze nou genoeg geld hebben of niet.
Zolang men nog geld kan verdienen met Prison Break zullen ze echt niet stoppen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik bedoelde meer dat ze niet die in de schulden zitten en dat een bedrijf als FOX in zou moeten zien dat het over is met prison break.
Bij Lost stijgt de kwaliteit weer vind ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat is dus zo jammer. Op dezelfde manier blijft ook Lost maar doelloos voortdobberen.
Nietesquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinige mensen die seizoen 3 wel ziet zitten![]()
Hehe, ik kijk wel wat seizoen 3 brengt, maar ik vind wel dat in seizoen veel dingen op hun plaats vallen. Als ze dan allerlei nieuwe dingen gaan verzinnen wordt het verhaal grotendeels verziekt en dat is niets.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
Hier nog éénquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
Je hoeft niet te kijken. Je kan alles lezen enzo.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hoeft niet te kijken en toch weer wel. Want je wilt gewoon weten hoe het eindigt. En dat einde had er nu moeten zijn. Het verhaal is zo goed als klaar, maar nu gaan ze in de laatste aflevering gegarandeerd weer iets nieuws opwerpen waardoor het niet eindigt. De serie was absoluut geschreven om te eindigen. Oorspronkelijk was het zelfs een soort van miniserie met maar 13 geplande afleveringen ofzo. Maar nu lonken de dollartekens en wordt het verhaal gerekt tot ver voorbij de oorspronkelijke bedoeling.
Ik ga seizoen 3 waarschijnlijk wel (gedeetelijk) volgen, maar puur alleen omdat ik wil weten hoe het eindigt. Ik zit absoluut niet van 'yes, seizoen 3', maar eerder 'bah, seizoen 3'.
Misschien wel. En dan kijken we niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:
jullie zien allemaal niet in hoe dit de serie ten gronde zal richten he![]()
Dat je hier durft te komen, paradijs van spoilersquote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Net aflevering 1-12 van seizoen 1 gekeken.
In aflevering 10 heeft Michael het voor het eerst over de eindbestemming, Darien gap, panama.
Hij ligt al ruim 2 maanden voor 45 euro bij de Mediamarkt.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
is seizoen 1 misschien al goedkoper op dvd geworden? eerst lag ie voor 60 euro, dat vind ik echt veel te duur
Ik loop helemaal bij hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat je hier durft te komen, paradijs van spoilersaangezien wij meer dan 1 seizoen voorlopen!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verhaallijn is idd een beetje slap, maar toch vind ik iedere aflevering weer spannend!
En nogal logisch dat ze een volgende serie maken... Zolang er veel mensen kijken, ookal is dat met tegenzin (zoals veel mensen hier schijnen te doen......?!?) brengt het geld op. IK ZOU HET OOK DOEN!
waarom zou het niet bestaan? Je schijnt in Montana zoveel van die mooie houten huizen te hebben die echt in de ongerepte natuur staanquote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, bestaat dat huis waar Steadman zat in Montana echt?
Nou, dat vraag ik me dus af. Op de beelden ziet het er van buiten altijd wat vaag uit. Vast wel een of andere freak die het heeft uitgezocht.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:12 schreef Asmodean het volgende:
[..]
waarom zou het niet bestaan? Je schijnt in Montana zoveel van die mooie houten huizen te hebben die echt in de ongerepte natuur staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |