quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef [b]petenbos het volgende:[/b]
Golfer jY bent echt un aap man, het is hier geen Nederlandse les of wat dan ook
Als je je niet al te constructieve bijdrages ook nog niet in fatsoenlijk Nederlands kan verwoorden, kan je beter gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef petenbos het volgende:
Golfer jY bent echt un aap man, het is hier geen Nederlandse les of wat dan ook
Ik ook niet, en over dat plan van die kale zit wel wat in. Misschien dat Kim daarover overleg moest voeren. Maar dan blijft de vraag waarmee je T-Bag kan lokken (geld zat, en niemand waar hij zich nog om bekommert).quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
Iek niet begraip!
In mijn ogen valt T-Bag alleen met Susan te lokken. Maar ja, het lijkt me sterk als ze haar gaan optrommelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en over dat plan van die kale zit wel wat in. Misschien dat Kim daarover overleg moest voeren. Maar dan blijft de vraag waarmee je T-Bag kan lokken (geld zat, en niemand waar hij zich nog om bekommert).
Ik denk dat zij nooit meer in een straal van 100 km bij hem in de buurt wil komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef biggetje het volgende:
In mijn ogen valt T-Bag alleen met Susan te lokken. Maar ja, het lijkt me sterk als ze haar gaan optrommelen![]()
Ja daaromquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij nooit meer in een straal van 100 km bij hem in de buurt wil komen.
Sterker nog... T-Bag zit er al... Michael zit er al in de buurt, net als Linc, Bellick is er, Sucré is er en nu is ook Mahone er...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en over dat plan van die kale zit wel wat in. Misschien dat Kim daarover overleg moest voeren. Maar dan blijft de vraag waarmee je T-Bag kan lokken (geld zat, en niemand waar hij zich nog om bekommert).
ja dat is echt zon dikke bullshit. Waarom zou hij nou weer heel die reis naar panama en de naam christina rose op zijn lichaam tatoeren...je moeders naam kun je zo toch ook wel onthouden lijktquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
je ziet nu ook al de rare ingrepen in het verhaal. ineens blijkt er een schets-versie van de tattoo's te zijn waaruit mahone nieuwe dingen kan halen. Want zover was het verhaal niet eens gepland, dus moesten ze met zoiets komen
Ja, ik heb net even die preview bekeken van dat ze Mahone gaan arresteren, maar we hebben het niet gezien in episode 20, dat was wel vreemd! Hopelijk komt het dan in episode 21 of 22 en anders wat het een foutjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Houtspeer het volgende:
Weet je wat raar is? In de promo van episode 20 2 weken geleden (dus niet de promo van 21) zag je een paar agenten buiten een deur en dan zegt Wheeler, geloof ik, Mahone, get out of the house, we gaan je arresteren - dat hebben we dus niet gezien in episode 20
dus ik denk: wtf?
Mjah... en de getalletjes 6, 1 en 7 kun je ook wel op een andere manier ergens in verstoppen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is echt zon dikke bullshit. Waarom zou hij nou weer heel die reis naar panama en de naam christina rose op zijn lichaam tatoeren...je moeders naam kun je zo toch ook wel onthouden lijktvind het echt maar lijp worden nu eigenlijk
Hee SKa_BoSS. Jij zuigt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
Kortom... De afgelopen aflevering ZOOG gewoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it
Shizzle over previews graag in spoilertags volgende keerquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef Staafje het volgende:
[..]
Ja, ik heb net even die preview bekeken van dat ze ..
Breng je zusje even bij me langs, dan praten we verder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Casting likely will take place in May.
Waar kan ik me aanmelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |