Nou, dat vraag ik me dus af. Op de beelden ziet het er van buiten altijd wat vaag uit. Vast wel een of andere freak die het heeft uitgezocht.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:12 schreef Asmodean het volgende:
[..]
waarom zou het niet bestaan? Je schijnt in Montana zoveel van die mooie houten huizen te hebben die echt in de ongerepte natuur staan
en daarna nog eens 20quote:
Maar waar moet in in de tussentijd naar kijken?quote:
The Shield, begint 3 april weer!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waar moet in in de tussentijd naar kijken?![]()
Naast 24.
Ow maak me gekquote:
29 aug volgens de laatste geruchten.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, seizoen 1 weer helemaal gekeken.
Wanneer zal seizoen 3 dan beginnen?
Maar seizoen 2 eindigt ook wel erg vroeg. Zonder pauzes de laatst 3 afleveringen toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
29 aug volgens de laatste geruchten.
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow maak me gek
Die blik, het is zo'n ongelofelijk sterke acteur!!!
Ik heb hem nog nooit ergens anders in zien spelen, of ligt dat aan mij???
Ken ik niet.quote:
Klopt, maar de gehele seizoenen zijn wel makkelijker te vinden, en dan kan je aanvinken welke afleveringen je wel of niet wilt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
En het is bijna onmogelijk om 'oude' afleveringen van Prison Break en 24 te vinden.
aflevering 23 van 24 seizoen 5 duurde twee weken.
ken het.... ik ben bij 24 pas de laatste twee seizoenen gaan kijken.. nu heb ik zoiets van .. ik wil het wel vanaf seizoen 1 kijken, maar daar loop je ook niet zomaar tegenaan..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
En het is bijna onmogelijk om 'oude' afleveringen van Prison Break en 24 te vinden.
Ik heb alles nog online staan hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ken ik niet.![]()
Over 5 minutenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:30 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe ep gezien? Ik over een half uurtje als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |