Bij ons doet de beveiliging van het winkelcentrum aangifte voor ons.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:48 schreef Stammies het volgende:
Wij dachten ook na een vrouw van 49 te hebben betrapt, kom laten we eens aangifte doen. Was mijn sm 5 uur mee bezig. Was dus ook eens en nooit meer.
Op winkelweb staat een aangifte formulier, die kun je al invullen terwijl je op de politie wacht en dan hoef je dus niet meer mee naar het bureau te gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef blrrrt het volgende:
Bioclio? WTF!
[..]
Bij ons doet de beveiliging van het winkelcentrum aangifte voor ons.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef CryptoKnight het volgende:
Nou.... het kan ook andersom;
Ik was ooit met een klant bezig die ooit een playboy kocht. Vroeg hij aan me "wanneer kom jij erin? Zou ik wel leuk vinden!"
Ehm......
ik weet niet hoe hij bedacht is, maar wel geinigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:37 schreef o-fiel het volgende:
Gelukkig is er weer zo'n meesterlijke tt
tvp
Met 30 min pauze? (ff benieuwd)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:57 schreef -Sum- het volgende:
morgen 12-6, laatste dag in het kassa/counterteam
Dan moet je er wel op staan tot 18.30.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ws wel. tenzij het heeeeeel druk is, dan kunnen ze ineens wel 2x koffiepauze fiksen
nee tot 18:00.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moet je er wel op staan tot 18.30.
Ja, maar dat formulier had mijn sm niet helemaal goed ingevuld ofzo, dus de officier was er niet mee akkoord gegaan (hij had er dus geen zin om er werk van te maken). Dus mijn sm weer een nieuwe invullen en toen hij klaar was stond die vrouw alweer op straat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Op winkelweb staat een aangifte formulier, die kun je al invullen terwijl je op de politie wacht en dan hoef je dus niet meer mee naar het bureau te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |