Echt wel dit is zeer relaxtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Fugees - Fu-Gee-La, hopelijk draaien ze meer van dit soort muziek.![]()
Ja, dat is wel minder inderdaad!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
Ah hij zegt ook dat het in de classic sfeer zit. Alleen geen luisteraars die invloed hebben
.
Ik wel , maar ik hoop dat er iets meer muziek alla de fugees gedraaid gaat wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel minder inderdaad!![]()
A Tribe Called Quest is dit, maar ik ken het neit.![]()
Blijf bij het horen van deze plaat nog luisteren? ik zet de radio maar uit, dit is te vaag voor mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wel , maar ik hoop dat er iets meer muziek alla de fugees gedraaid gaat worden.
Ik hou het nog even vol, maar mijn hoop ebt ook wegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf bij het horen van deze plaat nog luisteren? ik zet de radio maar uit, dit is te vaag voor mij.![]()
Ik lig er voor 23:00u in gok ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef Toad het volgende:
Wie gaat vanavond wel luisteren naar de freaknacht?
die met v-town jaquote:
Dan mag je wel opschietenquote:
Als ik weet van tot hoelaat dan weet ik denk ik wel of ik er (deels) ben of helemaal nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef Toad het volgende:
Wie gaat vanavond wel luisteren naar de freaknacht?
Vanaf 1 uur.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik weet van tot hoelaat dan weet ik denk ik wel of ik er (deels) ben of helemaal niet.
Dan zou ik er in princiepe nog wel moeten zijnquote:
quote:
komt al wel aardig in die buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |