Ik ben 23quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef LePauper het volgende:
Het is alweer woensdag![]()
Hoe oud zijn de posters eigenlijk?
Kick off = 19
18quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef LePauper het volgende:
Het is alweer woensdag![]()
Hoe oud zijn de posters eigenlijk?
Kick off = 19
Bij mij vorige stage heb vooral dat gevoel op het laatste een moment gehad.. fuck it.. (Ik zat namelijk een beetje in een vicieuze cirkel ).. Toch maar doorgezet..quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal..voor mij is de laatste dag stage van de week weer begonnen![]()
ff een vraagje uit nieuwsgierigheid, zijn er hier mensen die hun stage niks vinden en die als het aan hun zou liggen er gelijk mee zouden stoppen?
dat doe ik nu ook, ik ga waarschijnlijk stoppen met ict. Maar dat laatste half jaartje ga ik toch maar door.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij vorige stage heb vooral dat gevoel op het laatste een moment gehad.. fuck it.. (Ik zat namelijk een beetje in een vicieuze cirkel ).. Toch maar doorgezet..
Had ik ook.. Op t laatst had ik er totaal geen zin meer in, beetje vervelen en idd toch maar door gezet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij vorige stage heb vooral dat gevoel op het laatste een moment gehad.. fuck it.. (Ik zat namelijk een beetje in een vicieuze cirkel ).. Toch maar doorgezet..
Ik denk dat ik ook kap met ICT, moet alleen nog 1.5 jaar doorquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:29 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat doe ik nu ook, ik ga waarschijnlijk stoppen met ict. Maar dat laatste half jaartje ga ik toch maar door.
Hoeveel jaar heb je er nu op zitten dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:29 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat doe ik nu ook, ik ga waarschijnlijk stoppen met ict. Maar dat laatste half jaartje ga ik toch maar door.
nicequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intranet
Ik heb een website gemaakt met onze gegevens en relatie gegevens. Het intranet kan alleen binnen het bedrijf bezocht worden.
Opleidingen....
1 webtechneut, ik (website dynamisch werkend maken met database etc)
3 managers (klanten regelen, uitgaves, inkomen etc)
6 creativelingen (ontwerp van huisstijl, site etc)
4 interactive vormgevers (ontwerp realiseren en meer)
En omdat er geen systeembeheerder is ben ik dat ooke rbij
ik zit hier met m'n 15,4" inch laptopquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo ik heb nu een 17" TFT monitor @ stage.
ik heb echt een supertijd gehad tijdens mijn stagequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal..voor mij is de laatste dag stage van de week weer begonnen![]()
ff een vraagje uit nieuwsgierigheid, zijn er hier mensen die hun stage niks vinden en die als het aan hun zou liggen er gelijk mee zouden stoppen?
Ben je mooi laat met je FIPOquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef miss-scofield het volgende:
Fipo, op naar school!
Ik heb gewoon les![]()
Succes vandaag!
1000 bommen en granaten aldusquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoor net op 538 dat in mijn woonplaats nog honderden kilo's aan bommen, granaten en munities uit de WW2 onder de grond ligt...![]()
(nu was het wel bekend dat er veel onder de grond lag, maar zoveel)
3FM vanaf een uur of 11. Ik heb namelijk een zwak voor Claudiaquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef LePauper het volgende:
aardig wat matriaal dus? Luister altijd naar Q -Music hiero!
Welke muziekzender helpt je de dag door?
dit is mn (3e jaartje op school), maar is eigenlijk mn tweede jaar dat ik echt bezig ben met de opleiding. Vorig ben ik namelijk in Dec. gestopt...en ben nu in sep weer verder gegeaan. En het is mn laatste jaar..dus zonde om te stopppen, en als ik stop heb ik geen studifinanciering meer, en tot sep thuis zitten..nee dankjequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je er nu op zitten dan?
Wij luisteren alijd 3FMquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef LePauper het volgende:
hier ook geloof ik als achtergrond danquote:
Its raining hallelujaquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
hier ook geloof ik als achtergrond dan
Ja, valt wel redelijk te verklaren, aangezien ik aan de kust woont (het bekende atlantikwall) en hier nog een aantal V1's door de Duitsers zijn afgeschoten richting Engeland. (Ging overigens nog wel eens een paar keer mis)quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef LePauper het volgende:
die dusquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
wij hebben in ons kantoor ook altijd 3FM opstaan, leuke zender
@ Roycoooooo: had je mijn onderschrift al gelezen
Idd, leuke afwisseling qua muziekquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
wij hebben in ons kantoor ook altijd 3FM opstaan, leuke zender
@ Roycoooooo: had je mijn onderschrift al gelezen
I-DE-AAL, zo'n ego-vergrotende postquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, leuke afwisseling qua muziek!
Haha jaa, Damzkieee wees mij erop!
![]()
Hij zegt net dattie er niks van meendequote:
Sssssssssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zegt net dattie er niks van meende![]()
![]()
meestal slam fm, maar ik heb geen idee wat hier momenteel op staatquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef LePauper het volgende:
Kan ik jou spreekwoordelijk de hand schuddenquote:
maar dat weten de mensen die dat lezen nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zegt net dattie er niks van meende![]()
![]()
quote:
dan mag je dat ook wel bij mij doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan ik jou spreekwoordelijk de hand schudden!
Volmacht gedaan, vanmorgen geen tijd en vanmiddag richting concert van The Killers hequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:02 schreef LePauper het volgende:
Vandaag stemmen tog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Ja.. Provinciale statenverkiezingquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:02 schreef LePauper het volgende:
Vandaag stemmen tog?
Geen enkel probleem, ben een vrijgevig persoon! Schud ik jou bij deze ook de handquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dan mag je dat ook wel bij mij doenwant ik ben precies 2 weken eerder jarig dan lienelien
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volmacht gedaan, vanmorgen geen tijd en vanmiddag richting concert van The Killers heWou vvd doen , maar sinds die Rutte met z`n kop op tv is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendjes met de sp worden
Wo ist mein Fahrrad?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Roycoooooo: schud ik jou ook alvast de hand
@ lienelien: wel lekker geslapen dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:mwahhh... ben moe nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Roycoooooo: schud ik jou ook alvast de hand
@ lienelien: wel lekker geslapen dan?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Provinciale statenverkiezing
Volgens de stemwijzer die ik 2 weken geleden heb ik gevuld kreeg ik Nieuw Rechts![]()
of Leefbaar Zuid Holland geadviseerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag weer ingevuld.. en nu kreeg ik
1) NieuwRechts
2) CDA
3) Islam Democraten
Ja.. ik moest ook best wel lachenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]! Geniaal,nieuw rechts en islam democraten in 1 zin
maar waarom ga je dan toch voor nr. 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat er dat uitkwam bij de stemwijzer, omdat de campagne hier in de provincie mij hier aanspreekt en omdat ik me het meest kan vinden in hun programmapunten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Zoals mijn schoonmoeder zei : Als je het niet weet stem je op een partij die niet in het kabinet zit,kunnen ze moeilijk hun zin doordrukkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Voor de mensen die gaan stemmen, weten jullie dan wel waarom jullie op een partij stemmen? Of enkel aan de hand van de Stemwijzer? Vriend van zei dat hij maar VVD ging stemmen, want dat had hij ook voor Den Haag gedaan.
Vind ik een tikkie domme mening.
Michel Smit van NieuwRechtsquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar waarom ga je dan toch voor nr. 2
Opzich wel een kern van logica in. Ik heb CDA gestemd, maar als ik nu SP zou stemmen is de kans groter dat de wetsvoorstellen waar ik in november voor gestemd heb worden gedwarsboomd in de eerste kamer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Voor de mensen die gaan stemmen, weten jullie dan wel waarom jullie op een partij stemmen? Of enkel aan de hand van de Stemwijzer? Vriend van zei dat hij maar VVD ging stemmen, want dat had hij ook voor Den Haag gedaan.
Vind ik een tikkie domme mening.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar waarom ga je dan toch voor nr. 2
@ MichielPH: ik stemJe hebt je laten overhalen door het gratis-openbaar-vervoer thema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat er dat uitkwam bij de stemwijzer, omdat de campagne hier in de provincie mij hier aanspreekt en omdat ik me het meest kan vinden in hun programmapuntenThe Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Wat die gast af en toe loopt uit te kramen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, ff over het hoofd gezien die kwal![]()
als ik jonger dan 12 was en niet 5 minuten lopen van de basisschool woonde misschien wel, maar ja...met 12 mag je weer niet stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je hebt je laten overhalen door het gratis-openbaar-vervoer thema?
true, vind ook dat hij open moet blijvenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
Luchthaven Twente mag van mij open blijven en zelfs vergroot. Zolang die 747's maar niet boven Borne wachten voor de landingsbaan vrij is
maarmaarmaar SP is daartegen, ze willen zelfs het geld van de sluiting gebruiken voor gratis OV voor fossielenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, vind ook dat hij open moet blijven3 jaar terug vanaf Twente naar Turkije gevlogen, ideaal
denk ook dat heel wat mensen hier uit de buurt graag vanaf Twente zouden vliegen i.p.v. Munster (ook heel erg in trek) of Schiphol
Oftewel grijs op reis...quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
maarmaarmaar SP is daartegen, ze willen zelfs het geld van de sluiting gebruiken voor gratis OV voor fossielen
quote:
En wij maar opstaan in de trein omdat mevrouwen zonodig naar de markt moeten.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:Mijn opdrachtgever zal blij met je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij kwam trouwens Islam Democraten op 1 en nieuw rechts op 2..vrij dubieus als je het mij vraagt.
Of klagen dat de buschauffeur de radio te hard heeft aanstaan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En wij maar opstaan in de trein omdat mevrouwen zonodig naar de markt moeten.
ja, ik vind jou idd vrij dubieusquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Mijn opdrachtgever zal blij met je zijn![]()
Bij mij kwam trouwens Islam Democraten op 1 en nieuw rechts op 2..vrij dubieus als je het mij vraagt.
maarmaarmaar, waarom stond er dan in de Tubantia gisteren iets andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
maarmaarmaar SP is daartegen, ze willen zelfs het geld van de sluiting gebruiken voor gratis OV voor fossielen
denk niet dat " Tubantie is trouwens sowiesoquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kreeg zoeen foldertje van de SP toen ik uit de trein stapte, daar stonden die standpunten opTubantia is trouwens sowieso
hey! niet zo he! potver3!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik vind jou idd vrij dubieus
[..]
Rollator in het ziekenfonds!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef Teije het volgende:
Ouderenpartij kreeg ik als 2e op stemwijzer en kieskompas
Goed zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:04 schreef Freshthinking het volgende:
Vanmorgen ook bedolven onder de verkiezingsfolders. Maar mijn stem staat allang vast: VVD
Mijn ma heeft mn stem al gedaan denk ik, dus het zal de keuze niet meer beļnvloedenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, het is tijd voor eenthee
ik kijk het even na Damzkieee, je hoort het straks
Woon jij ook in Borne?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
Luchthaven Twente mag van mij open blijven en zelfs vergroot. Zolang die 747's maar niet boven Borne wachten voor de landingsbaan vrij is
Wist je toch! Ik had je al eens in het Borne-topic gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Woon jij ook in Borne?
Ik ben overigens ook voor het openlaten van luchthaven Twente
Zou best kunnen. Ik onthoud niet allesquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wist je toch! Ik had je al eens in het Borne-topic gezien
Kunt wie mooi twents kuier'nquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik onthoud niet alles.
Ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik onthoud niet alles.
Forza Twente Ole, Ole, Olequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag, wordt nog mooi een Twentse enclave hier!
Ach.. je krijgt al snel het stempel boer als je in een dialect spreekt, of buiten de grote stad woontquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Laten we dat maar niet gaan doen, krijg je gelijk hier weer een stempel van boeren op je gedrukt!
Gewoon ABN typen![]()
boeren wonen ook in Drenthe, Groningen, Friesland, Gelderland, Noord-Holland, Zuid-Holland, Zeeland, Noord-Brabant, Flevolan, Utrecht en Limburg hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Laten we dat maar niet gaan doen, krijg je gelijk hier weer een stempel van boeren op je gedrukt!
Gewoon ABN typen![]()
Al is er een groot verschil tussen 'accent' en 'dialect'quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach.. je krijgt al snel het stempel boer als je in een dialect spreekt, of buiten de grote stad woont![]()
denk dat de rest zich niet druk maakt om de verkiezingen, of ze zijn er niet omdat ze niet 'plat kunt proat'n'quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
We hebben de rest al weggejaagd? Is iedereen vrij ofzo?
ac·cent (het ~, ~en)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Al is er een groot verschil tussen 'accent' en 'dialect'
Ja, oke.. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
boeren wonen ook in Drenthe, Groningen, Friesland, Gelderland, Noord-Holland, Zuid-Holland, Zeeland, Noord-Brabant, Flevolan, Utrecht en Limburg hooren voor de rest wat PieterBas zegt
heel goed, als je zegt dat je uit Twente/Achterhoek komt of je praat een beetje 'plat' (letters inslikken enzo) dan wordt je gelijk bestempeld als boerquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja, oke.. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik!
kon t niet beter verwoordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heel goed, als je zegt dat je uit Twente/Achterhoek komt of je praat een beetje 'plat' (letters inslikken enzo) dan wordt je gelijk bestempeld als boerwaarbij dus aangenomen wordt dat je op een boerderij woont zoals iedereen, dat je op klompen loopt, een overal draagt en lomp bent
![]()
Join!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:48 schreef Teije het volgende:
spammers ={
ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan, dat oe de titt'n overend goat stoanquote:
Is t niet kuiert?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de geinteresseerden (en voor mensen die met wilt kuier'n) zie: http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
* ReMcOrE koeert mangs onmeunig völle
(lees: ReMcOrE praat vaak onzettend veel)
dat dacht ik ook, maar volgens dat woordenboek (die link) is praten in het Twents koeernquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is t niet kuiert?
ff wat eten, honger als een beer!
Ik woon dan in een streek waar de agrarisch sector bestaat uit (glas-)tuinbouw vlak onder Den Haag.. en zij noemen ons al boeren.. terwijl er een groot verschil is tussen een tuiner en een boerquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
boeren wonen ook in Drenthe, Groningen, Friesland, Gelderland, Noord-Holland, Zuid-Holland, Zeeland, Noord-Brabant, Flevolan, Utrecht en Limburg hooren voor de rest wat PieterBas zegt
juist, heb ook een hekel aan die generalisatie, een tuinier beoefent een heel ander beroep als een boer. mijn vriendin woont ook op een boerderij (vader is dus boerquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik woon dan in een streek waar de agrarisch sector bestaat uit (glas-)tuinbouw vlak onder Den Haag.. en zij noemen ons al boeren.. terwijl er een groot verschil is tussen een tuiner en een boer
Als er weer lacherig wordt gedaan over tuinders/boeren zegt ik altijd.. "Ja, jullie stadse lui zijn zelf te lui om je eigen eten te verbouwen"...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, heb ook een hekel aan die generalisatie, een tuinier beoefent een heel ander beroep als een boer. mijn vriendin woont ook op een boerderij (vader is dus boer) zoals een boerderij voorgesteld wordt: huis met stallen erachter, trekkers in de schuren, koeien en varkens, stro in de schuur en die 'bijbehorende' geur...
ge ben un keuequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan, dat oe de titt'n overend goat stoan![]()
whahahahahaha...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als er weer lacherig wordt gedaan over tuinders/boeren zegt ik altijd.. "Ja, jullie stadse lui zijn zelf te lui om je eigen eten te verbouwen"...
omdat we het over Twents praten enzo hadden, schoot mij die uitdrukking ineens te binnen, en aangezien jij een vrouw bent had ik een verstandsverbijstering (kwam mijn oergevoel boven) en postte ik dat dusquote:
joah, ik zeij al, ge ben un keuequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat we het over Twents praten enzo hadden, schoot mij die uitdrukking ineens te binnen, en aangezien jij een vrouw bent had ik een verstandsverbijstering (kwam mijn oergevoel boven) en postte ik dat dus![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef Goover het volgende:
Tvp
Ik zit al sinds gister middag in een test hok zonder internet aansluiting, ook zonder ramen trouwens. Beetje testen, werkt allemaal nog niet echt lekker. Thuis heb ik foto's van het hok, die post ik miss morgen wel. Dat gaat vanavond niet lukken, dan sta ik in de HMH.
Ik zag dat het over stemmen ging, mijn mamma stemt voor mij, ik had geen tijd. Als het goed is gaat ze PvdA voor mij stemmen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahahaha...--> VEEG,,ME,,OP
![]()
@ lienelien: het was niet persoonlijk bedoeld, moest er ineens aan denken
volgens mij kun je 'stadse' mensen alles wijsmaken over het "platteland" iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Dit werd serieus eens tegen mij gevraagd.. "Hebben jullie ook rijtjeshuizen enzo"?
Ik heel serieus geantwoord "Nee, koeien hebben ruimte nodig en met zo'n een paard in de gang wordt het zo krap".
Die gast kon ik alles wijsmaken over het "platteland"
maar Deventer is ook een heeeeeel eind richting het Oosten, vanaf Amsterdam gezien...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:28 schreef Freshthinking het volgende:
Ik loop stage in Amsterdam en reis iedere dag vanuit Deventer. Ze denken hier dat Deventer ergens in Oost-Duitsland ligt ofzo... :|
D'r an met de lippe gaat niet over zoenen! Gaat erover dat je je best moet doen bijv. met voetballen! Heb je dat ook van die site??quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
d'r an met de lippe / d'r op of geen vrett'n
(eraan met de lip / erop of geen eten... dat 1e gaat dus over zoenen en dat 2e snappen jullie zelf wel)
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar Deventer is ook een heeeeeel eind richting het Oosten, vanaf Amsterdam gezien...dan denken ze ook zeker dat Enschede op de grens van Polen ligt ofzo
Ik over een maandje The Shinsquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Jah bammetjes weer op
Nog 2 uurtjes en dan richting The Killers
Dankquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik over een maandje The Shins![]()
veel plezier @ the killers![]()
moet je voortaan 'jawohl' zeggen, straks weten ze niet anders dan dat Nederland ophoudt bij Utrechtquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb de hoop maar opgegeven en zeg gewoon 'ja'. Uitleggen heeft toch geen zin. Domme Amsterdammers
Aah oke, op die fiets.. Had er nog nooit van gehoord dat t over zoenen gingquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo pas over 40 minuten lunchen
@ Roycoooooo: bij ons betekent dat idd dat je je best moet doen met allerlei dingen, maar het betekent ook wat ik zei (kreeg ik zelf vaak genoeg te horen, of zei het zelf vaak genoeg, als we in discotheek een lekkere dame tegenkwamen)
@ Damzkieee: veel plezier alvast
vind hem wel mooier voor in de discotheek dan met voetballenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah oke, op die fiets.. Had er nog nooit van gehoord dat t over zoenen ging!
D'r an godverdimme klinkt ook wel leuk met voetbalquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind hem wel mooier voor in de discotheek dan met voetballen
join the clubquote:
(waarom kan ik het nou niet latenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef LePauper het volgende:
Weer aanwezig.. Verkoopje gedaan
maarmaarmaar, je hebt nu al 1 post gezetquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef DaFan het volgende:
Nu sta ik ook in de OP
Weet niet zeker of ik veel kan posten dus heb me maar bij de laatste categorie gezet
Zal mn best doen maar ik weet niet hoe lang ik nog toegang heb tot internet, vandaar. Mn eigen laptop wil maar niet en ik gebruik er nu een die eigenlijk straks voor de baas isquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maarmaarmaar, je hebt nu al 1 post gezetvan mensen die niks zeggen hebben we al een aantal topics lang niks gehoord
dus ik 'nodig je uit' om jezelf bij de actieve te zetten
Ik kijk uit op de HMHquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef lienelien het volgende:
ik ga misschien ook naar the killers vanavond
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef lienelien het volgende:
ik ga misschien ook naar the killers vanavond
HMH is zo dik geluidquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik kijk uit op de HMHIs het uitverkocht?
uhuh. maar op marktplaats staan nog best betaalbare kaartjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik kijk uit op de HMHIs het uitverkocht?
beste van europa, schijnt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
HMH is zo dik geluidniet te geloven, ik had met X-Qlusive Zany (hardstyle) oordopjes mee, maar werd helemaal weggeblazen daar, echt een GRU-WE-LIJK geluid, je dreunde gewoon op je plaats als je stilstond
![]()
![]()
@ DaFan: gewoon doen, inactief klinkt ook zo negatief
Nu wel ja, toen ik ze een tijd geleden kocht daar waren ze best duurquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh. maar op marktplaats staan nog best betaalbare kaartjes
Ik zie het ja.. Maar goed, dat wordt 'm vanavond niet. Heb er niet echt op gerekend met mijn kleding etcquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh. maar op marktplaats staan nog best betaalbare kaartjes
Ga je toch gewoon in je blote snikkel, herkennen de andere fok!kers je ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik zie het ja.. Maar goed, dat wordt 'm vanavond niet. Heb er niet echt op gerekend met mijn kleding etc
Goed ideequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon in je blote snikkel, herkennen de andere fok!kers je ook![]()
Stoppen met rokenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Pf ik heb geen zin meeeeer.. En heb nog maar 1 peuk ook !
tsjah, ik ben geen audifiel ofzo, maar ik heb ergens eens gelezen dat de hmh het beste geluidsysteem heeft en in samenwerking de akoestiek, schijnt het dus het beste geluid te hebben van heul europaquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: ik moet zeggen dat ik het geluid van Lucky & Co in Rijssen ook zwaar top vindmaar dat ligt waarschijnlijk aan de soort muziek die ik luister, dat die daar goed tot z'n recht komt
(goed geluid is voor mij heldere klanken en vocals, met daaronder een dikke, vette, dreunende, trillende bass
![]()
)
wilde net referen naar de post hierboven ergens, die hetzelfde zei, maar dat was jij dus ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
tsjah, ik ben geen audifiel ofzo, maar ik heb ergens eens gelezen dat de hmh het beste geluidsysteem heeft en in samenwerking de akoestiek, schijnt het dus het beste geluid te hebben van heul europa
Ja, volgens hun eigen reclame wel ja...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
tsjah, ik ben geen audifiel ofzo, maar ik heb ergens eens gelezen dat de hmh het beste geluidsysteem heeft en in samenwerking de akoestiek, schijnt het dus het beste geluid te hebben van heul europa
Mogeuhquote:
Niet zo lurken in mn fobo hequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, volgens hun eigen reclame wel ja...
volgens critici ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, volgens hun eigen reclame wel ja...
Goeiesmorgens, how's life in Curacau?quote:
tenzij je een lekkere dame als controleur hebt (bij het fouilleren enzo, had echt een stuk bij de HMH toenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk trouwens niet dat je erin komt in je blote japie, maar das een ander verhaal.
door het enorme niveau aan dB bij mijn muzieksoort (met name de onmeunig dreunde bassquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
Ik heb nooit oordopjes in bij een concert... soms wel verstandig misschien, maar ik vind het zo dom staan
Was jij niet die ene die ROSE Online speelde en die ik misschien zelfs nog in MSN heb?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet zo lurken in mn fobo he
OT: Ik heb niks ontopic te vertellen
Daarom heb ik geen foto's in mn fotoboekquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tenzij je een lekkere dame als controleur hebt (bij het fouilleren enzo, had echt een stuk bij de HMH toen) dan kom je misschien juist wel binnen met je snikkeltje
[..]
Nee ik ben overal Damzkie(ee). Hoewel een Rose in de zomer geen kwaad kanquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die ROSE Online speelde en die ik misschien zelfs nog in MSN heb?
Aka Speedski. Zo nee, nvmDacht dat je fok naam Damzkie was.
Wijf, je moet bier drinkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik ben overal Damzkie(ee). Hoewel een Rose in de zomer geen kwaad kan
ik ga er niet heen helaas, ik hoor het wel van lienelien ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen foto's in mn fotoboek
Als je iemand naakt buiten ziet staan dan ben ik dat
Okayquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik ben overal Damzkie(ee). Hoewel een Rose in de zomer geen kwaad kan
's Avonds nog niet, ik heb 's morgens wel dat ik nog een extra 2u zou willen blijven liggen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef DaFan het volgende:
Hebben jullie ook dat je normaal altijd wel tot 2 uur op bent (toen je nog 'gewoon' studeerde) en nu eigenlijk om 11 uur al in je bed wil liggen
zijn die nog niet dood?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef MichielPH het volgende:
Zijn hier nog mensen die Krezip tof vinden?
Ook al Twentequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Okay
Wel leuk spel trouwens, maar kan amper meer spelen zo met stage. Alleen 's avonds.
Hebben jullie ook dat je normaal altijd wel tot 2 uur op bent (toen je nog 'gewoon' studeerde) en nu eigenlijk om 11 uur al in je bed wil liggen
Edit: Enschede
Saxion Technische Bedrijfskunde 2e stage (3e jaar)
kan nog net ff voor de lunch: we waren een keer bij De Radstake in Varsseveld (discotheek) en Bonnie St.Clair moest daar optredenquote:
Gezellie, hoe ist op Saxion?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Okay
Wel leuk spel trouwens, maar kan amper meer spelen zo met stage. Alleen 's avonds.
Edit: Enschede
Saxion Technische Bedrijfskunde 2e stage (3e jaar)
Als je een beetje opgelet had, heb je ze kunnen zien met de vrienden van Amstel live, een awardshow van een jongerenzender, wist je dat hun nieuwe album eraan kwam en zag je Jacqueline Govaert nog wel eens in het klokhuis spelen.quote:
ik let altijd heel goed op juist. selectief, dat wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:41 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had, heb je ze kunnen zien met de vrienden van Amstel live, een awardshow van een jongerenzender, wist je dat hun nieuwe album eraan kwam en zag je Jacqueline Govaert nog wel eens in het klokhuis spelen.
Foei!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan nog net ff voor de lunch: we waren een keer bij De Radstake in Varsseveld (discotheek) en Bonnie St.Clair moest daar optredentoen ze klaar was werden alle boxen met apparatuur enzo de zaal uitgerold, zegt mijn kameraad ineens (als er een grote, lange kist langs ons heen gaat): hier... daar gaat Bonnie jongens!
The usual, zonnig, relaxed.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, how's life in Curacau?![]()
Nog steeds drama he, kut geregeld allemaal. Moet nog hoop vakjes inhalen, wordt leuk slijmen eerste kwartielquote:
Ach ja, ik heb ook nog steeds gezeik met m'n stage omdat een vak dat ik al lang afgerond heb nog niet in de cijferadministratie is verwerkt. Hierdoor heb ik officieel niet genoeg punten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nog steeds drama he, kut geregeld allemaal. Moet nog hoop vakjes inhalen, wordt leuk slijmen eerste kwartiel
Qua ritme, wat Fugie zegt, dat is inderdaad wel relaxt. Maar ik ga vrijdagmiddag om half 6 direct door naar Enschede zodat ik om elf uur in de kroeg gestaan. Eerste week werd ik op zaterdag pas half 4 wakkerHakt erin zo'n werkweek maar nu gaat het wel beter!
Hier ook usual, grafweer, kutquote:
Vakken inhalen, komt me bekend voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nog steeds drama he, kut geregeld allemaal. Moet nog hoop vakjes inhalen, wordt leuk slijmen eerste kwartiel
Qua ritme, wat Fugie zegt, dat is inderdaad wel relaxt. Maar ik ga vrijdagmiddag om half 6 direct door naar Enschede zodat ik om elf uur in de kroeg gestaan. Eerste week werd ik op zaterdag pas half 4 wakkerHakt erin zo'n werkweek maar nu gaat het wel beter!
Waar zit je in A'dam?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef DaFan het volgende:
Ik zit nog tot juli op stage in Amsterdam dus werken aan die kant van het land wordt wat lastig
kipknots: Moet eigenlijk je P hebben he,maar ik moet nog een project inhalen van het eerste jaar, derde kwartiel, die ik nooit kan doen omdat ik dan altijd op stage ben. Zo slecht geregeld
Aan de Silodam. Achter centraal Station uit, linksaf en dan 15-20 minuten rechtdoor lopen. Krijg ik toch nog mn beweging.quote:
Dan heb je het beter voor elkaar als ik.. Mag vier dagen per week treinen vanaf Deventer. Gelukkig ken ik wat mensen in A'dam e.o., zodat ik hier ook regelmatig kan slapen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Aan de Silodam. Achter centraal Station uit, linksaf en dan 15-20 minuten rechtdoor lopen. Krijg ik toch nog mn beweging.
Tijdens mn stage woon ik 4.5 maand bij mn ouders in Breukelen. Is wel lekker, 5 min fietsen, 30 min trein, 20 min lopen, ben er met een uur (te doen). En als ik thuis kom staat het eten al bijna op tafel en het kost me NIKS
Hmm dat gaat nog wel effe duren dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef DaFan het volgende:
Ik zit nog tot juli op stage in Amsterdam dus werken aan die kant van het land wordt wat lastig
kipknots: Moet eigenlijk je P hebben he,maar ik moet nog een project inhalen van het eerste jaar, derde kwartiel, die ik nooit kan doen omdat ik dan altijd op stage ben. Zo slecht geregeld
Zo relaxt als je thuiskomt.. en meteen kan aanschijven bij het etenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Aan de Silodam. Achter centraal Station uit, linksaf en dan 15-20 minuten rechtdoor lopen. Krijg ik toch nog mn beweging.
Tijdens mn stage woon ik 4.5 maand bij mn ouders in Breukelen. Is wel lekker, 5 min fietsen, 30 min trein, 20 min lopen, ben er met een uur (te doen). En als ik thuis kom staat het eten al bijna op tafel en het kost me NIKS
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
Das inderdaad ideaal, vooral als je honger als een beer hebt.
Hier zelfde verhaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik daarna weer gelijk naar de sportschool ga en alsnog om half 9 rustig thuis zit
Eet je smorgens niks dan??quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef DaFan het volgende:
Ik vreet altijd nog twee boterhammen als ik naar de trein loop om 5 uur. Dan om kwart over 6 eten, en 's ochtends als ik onder de douche sta ook altijd weer ontzettend honger. Normaal at ik nooit iets voor 1-2 uur maar nu overleef ik het niet eens tot 9 uur als ik vanaf 7 uur op ben
Niet teveel zuipen dus vanavondquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Goover het volgende:
Morgen geen stage, ik moet voor een commisie verschijnen die mijn opleiding aan het beoordelen/onderzoeken is
soooo true, verschrikkelijk hequote:
Doe je goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LePauper: waarom moet je voor de examencommissie komen?
nu we toch over punten, herkansingen, inhalen enzo hebben: ik heb gelukkig alle punten van afgelopen 3 jaar binnen (zij het met herkansingen) komende maandag krijg ik de beoordeling van mijn stage (daar haal ik wss ook gewoon de punten, geen commentaar gehoord
) dus dan blijft alleen mijn scriptieverdediging nog over
een aanklacht nog wel?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef LePauper het volgende:
Lerares engels heb ik een conflict mee. Nu is dat zo geescaleerd dat ze mijn cijfers onterecht afkeurt,
in mijn laatste periode heb ik kans dat ik geen diploma haal door haar acties. Nu heb ik samen met mijn mentor aanklacht ingediend bij de examencommisie...
Magoed je begrijpt wel wie er aan het langste eind trekt![]()
Arrogante leraren die niet tegen kritiek kunnen![]()
weinig kans denk ik, maar aan de andere kant heb je samen met je mentor een klacht ingediend, dan zou het best nog wel eens kunnen lukkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef LePauper het volgende:
Lerares engels heb ik een conflict mee. Nu is dat zo geescaleerd dat ze mijn cijfers onterecht afkeurt,
in mijn laatste periode heb ik kans dat ik geen diploma haal door haar acties. Nu heb ik samen met mijn mentor aanklacht ingediend bij de examencommisie...
Magoed je begrijpt wel wie er aan het langste eind trekt![]()
Arrogante leraren die niet tegen kritiek kunnen![]()
nog 1 uur en 12 minuten en dan met de auto door de regen naar huisquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef Teije het volgende:
Nog 1 uur en 20 minuten, dan weer lekker naar huis fietsen... regen... storm... kut nederland!
een 1 topic vol, plus een paar berichten in het oude + nieuwe topic redden we vandaag makkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:57 schreef Sok41 het volgende:
Jee, posten gaat wel hard vandaag
hehe ik ook, maar eet tussendoor ook ff een bammetje, anders trek ik t nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jawel 2 a 4 boterhammenEn dan rond 12-1 uur lunchen met de collegae.
Vrees het ook. Alhoewel die spammert van een Damzkieee op weg is naar The Killersquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer dan 1 topic vol redden we vandaag makkelijk![]()
ff je quote vernieuwen kerel, ik had m'n post ff aangepastquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vrees het ook. Alhoewel die spammert van een Damzkieee op weg is naar The Killers!
Ach, laat mooi staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff je quote vernieuwen kerel, ik had m'n post ff aangepasten nu hij toch weg is, heb je al meer van die lijpe koud-water-in-de-thee-acties bedacht?
Juist welquote:
ben er ook weer...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een 1 topic vol, plus een paar berichten in het oude + nieuwe topic redden we vandaag makkelijk![]()
3 willekeurige toetsen op het toetsenbord omwisselenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, laat mooi staan!
Neej man, zal er nog ff over nadenken, suggesties?![]()
Goover is terug en hij laat gelijk z'n sporen achterquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
3 willekeurige toetsen op het toetsenbord omwisselen
1 willekeurig stekkertje aan de achterkant van de pc los trekken
Battarijen uit alle draadloze dingen halen.
enz enz..
Materialen zijn niet van ons he, kan moeilijk alles gaan verneuken hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
3 willekeurige toetsen op het toetsenbord omwisselen
1 willekeurig stekkertje aan de achterkant van de pc los trekken
Battarijen uit alle draadloze dingen halen.
enz enz..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Materialen zijn niet van ons he, kan moeilijk alles gaan verneuken hier! Heben niks draadloos
![]()
Zat dr al over te denken om alle programma's in een mapje te stoppen, daarvoor een printscreen als achtergrond te doen.. Wil die alles aanklikken maar werkt het niet!
alleen dan moet je wel blijven om het effect te zien das wel leuk namenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Materialen zijn niet van ons he, kan moeilijk alles gaan verneuken hier! Heben niks draadloos
![]()
Zat dr al over te denken om alle programma's in een mapje te stoppen, daarvoor een printscreen als achtergrond te doen.. Wil die alles aanklikken maar werkt het niet!
Die is wel heel goed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Das geen probleem, zit vrijwel bij die jongen op zijn schootquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:15 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
alleen dan moet je wel blijven om het effect te zien das wel leuk namenlijk
en natuurlijk foto's/filmpjes maken om hier te postenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:15 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
alleen dan moet je wel blijven om het effect te zien das wel leuk namenlijk
Hehe vond ik ookquote:
dat is een vereisde,quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en natuurlijk foto's/filmpjes maken om hier te posten
nog 52 posts te gaan
Stagevergoeding er door heen gejaagdquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef Qwea het volgende:
zooo even Emmen door geweest om te shoppen ennu ben ik weer thuis
morgen weer
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Goover is terug en hij laat gelijk z'n sporen achter![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: kun je het niet een keer doen als hij even van de PC weg is?(om naar het toilet te gaan, of wat vragen of op te halen ofzo
)
nog maar 36 minuten
die van het plakband en de muis is echt welquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Als iemand water drinkt, warm water geven (niet heet oid..)
Je kan ook een beetje plakband aan de onderkant van zijn muis doen, zodat hij niet meer werkt.
de m en n toets omwisselen werkt het beste, als iemand niet blind typt iig
Iets maarquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:28 schreef DaFan het volgende:
Met een bivakmuts op, de baas met een broodmes neersteken en dan dat ding in zijn la leggen
Of is dat teveel ONZ
Plakbandje uitgevoerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van het plakband en de muis is echt weldie van de M en N-toets gaat ook wel werken denk ik, valt nauwelijks op als die omgedraaid zijn
@ DaFan: dat past hier niet echt nee
Warm water is smerig..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Als iemand water drinkt, warm water geven (niet heet oid..)
Je kan ook een beetje plakband aan de onderkant van zijn muis doen, zodat hij niet meer werkt.
de m en n toets omwisselen werkt het beste, als iemand niet blind typt iig
Haha nice. Als ie terug is moet je net doen of je het nog niet weet en dan je collega's verlinken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Over baas gesproken, kwam net nog achter een grappig feitje.. Vanaf dag 1 stage ga ik altijd met zon gast roken en beetje grappen maken enzo en nu is hij op vakantie en hoor ik van iemand "Goh, directeurtje sjaak is op vakantie, lekker hoor bla bla~"
Blijkt dus dat ik al 3 weken zit te kutten en te vertellen wat ik allemaal doe (niks) tegen de directeur.. Hmz
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Over baas gesproken, kwam net nog achter een grappig feitje.. Vanaf dag 1 stage ga ik altijd met zon gast roken en beetje grappen maken enzo en nu is hij op vakantie en hoor ik van iemand "Goh, directeurtje sjaak is op vakantie, lekker hoor bla bla~"
Blijkt dus dat ik al 3 weken zit te kutten en te vertellen wat ik allemaal doe (niks) tegen de directeur.. Hmz
dus de directeur weet dat je hele dagen niks uitvoert?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
neej, denk van niet.. Hij gaat gelijk door naar zijn vriendin, pikt haar daar op en gaat dan richting Amsterdam. Is die vannacht pas thuis, als we vandaag ff nieuw topic maken is er denk ik niks aan de handquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
MAARMAARMAAR Roycoooooo: zou Damzkieee dit niet lezen dan? om een beetje bij te blijven... want hij heeft op de helft van pagina 5 (14:31) nog gepost, dus zoveel moeite zou het dan niet echt zijn
komt goed, zal proberen het op te nemen maar denk dat lastig wordt.. Hij werkt wel goed zeg, net ff bij mezelf geprobeerd, heb een lasermuis en werkt totaal niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus de directeur weet dat je hele dagen niks uitvoert?
en nogmaals voor Roycoooooo: morgen uitgebreid verslag van de plakband-actie graag![]()
foto's/filmpjes zijn niet noodzakelijk, maar een uitgebreid tekstueel verslag met de nodigequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
komt goed, zal proberen het op te nemen maar denk dat lastig wordt.. Hij werkt wel goed zeg, net ff bij mezelf geprobeerd, heb een lasermuis en werkt totaal niet meer![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
doe toch mijn bestquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
foto's/filmpjes zijn niet noodzakelijk, maar een uitgebreid tekstueel verslag met de nodige+
+
is toch wel erg gewenst
![]()
Hehe, die krijg ik helaas nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stagevergoeding er door heen gejaagd?
net als toen met die koud-water-in-de-thee-actiequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
doe toch mijn best!
Denk dat dit mijn zijde van het verhaal wordt:![]()
Geweldige reactie, hij snapte er niks van
![]()
![]()
Denk dat dit zijn zijde van het verhaal wordt:Trieste grap
![]()
![]()
Oopsquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Doe je t bij je stagebegeleiderquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:47 schreef Norro-tje het volgende:
heb hier helaas geen mede stagiair's zitten waar ik die tieste grappen mee kna uithalen
a kan weer ze loopt net binnenquote:
16, denk ff een treintje eerder naar huisquote:
als je nog een geniale/gruwelijke grap bedenkt, schroom dan niet om hem met ons te delenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
16, denk ff een treintje eerder naar huis!
Ik ook..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef LePauper het volgende:
Lekker hoor 1 u 8 to go !!
Totdat hij zelf dit topic door leestquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je nog een geniale/gruwelijke grap bedenkt, schroom dan niet om hem met ons te delen
==> En Voor De Rest Van De Mensen: SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST, mondje dicht tegen Damzkieee![]()
K doe mijn bestquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je nog een geniale/gruwelijke grap bedenkt, schroom dan niet om hem met ons te delen
==> En Voor De Rest Van De Mensen: SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST, mondje dicht tegen Damzkieee![]()
hij is naar de Killers en morgenvroeg gaat die pas weer op de pc, maar dan is het al te laatquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Totdat hij zelf dit topic door leest![]()
dat kwam wel goed volgens Roycooooooquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Totdat hij zelf dit topic door leest![]()
Ik/wij welquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef DaFan het volgende:
Waarom hoeven jullie allemaal op vrijdag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |