wat ben jij trouwens vroeg wakkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef roflcopter het volgende:
Literatuurjokes...
Goed hè. Vond het ook erg knap van mezelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat ben jij trouwens vroeg wakker![]()
wat zielig nouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Goed hè. Vond het ook erg knap van mezelf.
Maar ik moet nog veel te veel doen, vandaar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat zielig nouvoor jou
ik werd vanochtend mijn bed uit gejaagd, was ook niet zo lekker![]()
ik denk dat ie ergens anders aan liep te rukken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef roflcopter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is inderdaad niet relaxed neeStond je pa echt aan je dekbed te rukken dan?
Te flauw.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik denk dat ie ergens anders aan liep te rukken.
Ik ga poepen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Strak plan, ik ga een ei bakken.
haha nee hij deed me gordijnen openquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef roflcopter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is inderdaad niet relaxed neeStond je pa echt aan je dekbed te rukken dan?
Tjeh, zij niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee hij deed me gordijnen open![]()
en tja over vrouwen.. ze hebben meestal ook een gebruiksaanwijzing![]()
Ah, da's opzich prima. Mijn pa trok altijd m'n dekbed van me af als 'ie me eruit wilde hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee hij deed me gordijnen open![]()
en tja over vrouwen.. ze hebben meestal ook een gebruiksaanwijzing![]()
Fris als je een odol hebt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:35 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ah, da's opzich prima. Mijn pa trok altijd m'n dekbed van me af als 'ie me eruit wilde hebben. Dan kom je vanzelf wel uit je nest
.
Wat dan nog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:37 schreef Sebasser het volgende:
En naakt slaapt.
Ik las zonderquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Zo gaaf onder jeans
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is een feit dat zulke schoenen geweldig onder jeans staan, of ik dat nu heb o fnietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
je ziet dus ook in dat je een beetje riduculeuze ondertekst had geplaatst![]()
je wilt het geloven maar je doet het niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil graag geloven dat die reacties hier serieus zijn
Mijn reactie is serieusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Die van mij wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
alive and kicking (weliswaar zonder nieuwe schoenen maar toch)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:TEZZ!!!!! JE BENT ER WEER!!!!!!!!!!!!
Broekpaling geloof ik wel
Ja, maar wees niet jaloers, ook jij hebt vast mooie schoenenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
alive and kicking (weliswaar zonder nieuwe schoenen maar toch)
jaaaaaaaa laarzen...........10-tallen! Zwart bruin creme hak naaldhak plat ronde neus spitse neus cowboy kettinkjes bloemenprint slangenprint en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar wees niet jaloers, ook jij hebt vast mooie schoenen
Omg, ik met nog nieuwe laarzenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
jaaaaaaaa laarzen...........10-tallen! Zwart bruin creme hak naaldhak plat ronde neus spitse neus cowboy kettinkjes bloemenprint slangenprint en ga zo maar door
46quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Kunnen we schoenen wisselen![]()
Leugenaar, deze schoenen gaan maar tot 41quote:
ik heb geen maat 46...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Leugenaar, deze schoenen gaan maar tot 41
BETRAPT
Uhu.. Nou voor deze keerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb geen maat 46...![]()
ikke heb maat 42, maar ik vond ze zo mooi![]()
Omdat we sinds we jou kennen allemaal dood willenquote:
Wie houd je tegen danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat we sinds we jou kennen allemaal dood willen
roflcopterquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef murp het volgende:
ik hoor dat piovan is gesignaleerd als kloon??
Nee, damn emos leven toch nog? Me dunkt dat ze allemaal een bot mesje gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef Piovan het volgende:
Ook gezellig hier zeg
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik werp me huilend van geluk tegen de grond nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar was je nou! Ik kreeg al waanideeen en heb heel Limburg op z'n kop laten zetten!quote:
Ik was het niet eens met een foto wat steeds overal geplaatst werd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waar was je nou! Ik kreeg al waanideeen en heb heel Limburg op z'n kop laten zetten!
jij ook met je seksquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik wil dagenlange hete ongeremde dierlijke neukseks met jullie.
maar hoe kwam men dan aan die fotoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met een foto wat steeds overal geplaatst werd.
Maar dat was een héle mooie foto!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met een foto wat steeds overal geplaatst werd.
Ik wil wel wat zeggen maar dan zeggen ze weer dak t alleen maar over seks kan hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik wil dagenlange hete ongeremde dierlijke neukseks met jullie.
ik wat meer, maar het was niet de bedoeling dat het zo ver ging.. piovan zit mij ook soms te pesten met mijn foto's dus wou ik hem een keertje plagen....quote:
nee dat zegt alleen sebasserquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil wel wat zeggen maar dan zeggen ze weer dak t alleen maar over seks kan hebben
Dus jij deed wat hij deed, maar dan andersomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef murp het volgende:
[..]
ik wat meer, maar het was niet de bedoeling dat het zo ver ging.. piovan zit mij ook soms te pesten met mijn foto's dus wou ik hem een keertje plagen....
leuk die schoenenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
Maar je bent nu weer back Pio? En waarom ben je kaal
nou hier in het hoekje hebben jullie een keer mot gehad en laatst kwam ik het ook eens in een ander topic tegen. En als je dat niet gelooft: ik ken god herself!quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh, dat zijn nieuwe schoenen.
Ik weet dat we elkaar kennenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou hier in het hoekje hebben jullie een keer mot gehad en laatst kwam ik het ook eens in een ander topic tegen. En als je dat niet gelooft: ik ken god herself!
ik wil ook in badquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef Tezz het volgende:
tralalalalala polonaise allemaal tralalala mijn badje met heerlijk geurende lavendelolie is vol!
Tot over een uurtje of twee, als ik weer uitgedampt ben!
jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus jij deed wat hij deed, maar dan andersom
Wat zeg je ervan; een cactus, jouw mond, glijmiddel en punaises?quote:
komop zeg, je bent niet lelijk.... die nieuwe mod surveillance fiets is pas lelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef Piovan het volgende:
Ik ben niet kwaad ofzo, maar murps fotos staan ook in zijn fobo, bij mij niet, omdat ik dat niet wil.
Was Pio die kerel in die draaimolen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef murp het volgende:
[..]
komop zeg, je bent niet lelijk.... die nieuwe mod surveillance fiets is pas lelijk
jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Was Pio die kerel in die draaimolen?
waar slaat dit op dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef murp het volgende:
[..]
komop zeg, je bent niet lelijk.... die nieuwe mod surveillance fiets is pas lelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Nogmaals ben jij enorm bezig je eigen hachje te redden, nu ineens ben je zijn beste vriend omdat je schuldgevoelens hebt? Pathetic!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef murp het volgende:
[..]
op kaas en dat je eens moet oprotten
Nee hoor, wij "kennen" elkaar al langer als vandaag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
Nogmaals ben jij enorm bezig je eigen hachje te redden, nu ineens ben je zijn beste vriend omdat je schuldgevoelens hebt? Pathetic!
Ik vind jou lief, en hoop dat het geklopt niks kuts is...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Eeh Pizza, ik zei iets liefs, zeg iets liefs terug
Ooohh, dan is t keiliefquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef Plzzakoppo het volgende:
Van jouw topic in TRU, En je bent een lekkerding
Wat bereik ik ermee als het nep isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
Is het echt waar of neem je ons in het O'tje?
Dat casper gebeuren van je?
Van dak aftrappen, dan kun je dr heen lopen en hoef je niet bang te zijn dat ie weglooptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef Piovan het volgende:
Even ontopic he
Vannacht hoorde ik iemand lopen hier op het dak, wat moet ik doen om het te grijpen zonder dat hij naar onder kukelt?
of op zijn dak gaan lopenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Van dak aftrappen, dan kun je dr heen lopen en hoef je niet bang te zijn dat ie wegloopt
Ja sorry, ik neem jou niet serieus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat bereik ik ermee als het nep is
Ik ga haar serieus nemenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja sorry, ik neem jou niet serieus.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja sorry, ik neem jou niet serieus.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja? Ging je mij dat ook nog vertellen
tis een overwinnings stokjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar ik ga nu wel een kankerstokkie pakken en roken als een ouwe
![]()
http://www.sexwoerterbuch.infoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/gynaecomastia_vraag.html
Een topic van mij en mn stalkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Piovan het volgende:
Q_B wat is er in tru?
ben je ook gelijk va het gezeik afquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef Piovan het volgende:
Zo ben ik ook van die onzin af
Dude in draaimolen :')
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet je er verder je smoelwerk ook over houden Pio
zozo wie is de gelukkigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
I say a little prair for you
![]()
Forever
Forever
Forever
In my heart and I love you!
dat was snelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
You rang?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Beste mensen, ik ben weg hier
Ben dat gezeik om die foto zat
eerst nog effe peuk.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
ruiken jullie de lavendeldamp?
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
ruiken jullie de lavendeldamp?
waarom laat je je in godsnaam zo op je kop zitten zeg. Let it go!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.
B.. hier spreekt een wijze moeder: gewoon negeren , het waait echt wel over. En zelf niet meer over beginnen natuurlijk (dat was niet zo slim)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.
jammer voor je.quote:
Ach, kom op man...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, heb me net vol gegeten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
koekje erbij, iemand?
Hoi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef kebabkoppo het volgende:
hoi
Subtiel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef kebabkoppo het volgende:
hoi
Andijvie.quote:
oe da's een goeie. Chocola + vrouwen =quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Andijvie.
En daarnet een zak muntdrop.![]()
En daarnet dus nog een reep pure Chocola, daar houd zij ook van, ga haar volgende week vrijdag een paar repen geven.![]()
Ze is mega verslaafd eraan.![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Tezz het volgende:
wij zeggen niets
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
oe da's een goeie. Chocola + vrouwen =![]()
Dat doe ik al, maar de tv staat ook vlak naast me.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
ik ga zo lekker ff tv kijken
Gezellig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Tezz het volgende:
husband is voor de vierde keer opnieuw met resident evil begonnen dus ik hoor alleen maar zombies op de achtergrond.
Voorspellende gaven!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef Plzzakoppo het volgende:
of het begint nu pas
die heb ik ook! Leuke poets-cd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
Jaaaa, heb de best of dubbel cd van Hazes gevonden.![]()
Ik ben geen liefhebber van Nederlandsche muziek maar Hazes mag er wezen.![]()
En Rachel moet deaud.![]()
zeker wetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
oe da's een goeie. Chocola + vrouwen =![]()
En aarbeien en bananen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zeker wetenword je ook geil van
![]()
foei Maaike, heb je weer aan je speeltjes gezeten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zeker wetenword je ook geil van
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
foei Maaike, heb je weer aan je speeltjes gezeten?
Nein.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
ik heb snack-zin. Iemand tips?
jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
foei Maaike, heb je weer aan je speeltjes gezeten?
chocoladequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
ik heb snack-zin. Iemand tips?
Heej joh, er is iemand van het mannelijk geslacht aanwezig, hou op met die praat!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
javalt het zo erg op
krijg je van die chocolade
![]()
Chocolade+ geen man in je buurt= geil= Speeltjes![]()
dan is het maar goed dat je net niet in mijn kamer hebt kunnen kijken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heej joh, er is iemand van het mannelijk geslacht aanwezig, hou op met die praat!![]()
Anders krijgt m'n fanatasie een vrije wil.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je net niet in mijn kamer hebt kunnen kijken...![]()
![]()
Doei Tezz!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef Tezz het volgende:
oei oei oei
Maaike: keep the good work on!
Broek: veel plezier met Maaike (want de rest is weg)
Tezz: gaat nu chocola zoeken !
houdoe!
piovangatequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit moet echt even vanwege die hele Piovan zaak.
[afbeelding]
WELCH PLAATJE HABER WIR HET OFER?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit moet echt even vanwege die hele Piovan zaak.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
Haha, denken aan dat plaatje resulteert al een emo.gif in mijn gezicht.
k moest lachen jajaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
Haha, denken aan dat plaatje resulteert al een emo.gif in mijn gezicht.
WAAR OF WELK PLAATJE HEBBEN WE HET VERDOMME OVER?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Arme Pio. Hij kan toch niks aan doen dat hij zijn familia's genen gekregen heeft.
We kunnen het in de doofpot stoppen... maar...
Virtuele lachkick.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WAAR OF WELK PLAATJE HEBBEN WE HET VERDOMME OVER?![]()
![]()
![]()
Ja jezus, hij begint er de hele tijd zelf overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Arme Pio. Hij kan toch niks aan doen dat hij zijn familia's genen gekregen heeft.
We kunnen het in de doofpot stoppen... maar...
Ja, maar het is ook best zielig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja jezus, hij begint er de hele tijd zelf over!! Daar kan ik niet tegen
Boohoo hoo kijk mij zielig zijn
Sadist!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook best zielig.
Dat maakt het juist zo
Ah, ren nog even 2 keer de trap op en af.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Jongens ik denk dat ik een hartaanval krijg.
jaja zal nog wel doorgaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef Tezz het volgende:
oei oei oei
Maaike: keep the good work on!
Broek: veel plezier met Maaike (want de rest is weg)
Tezz: gaat nu chocola zoeken !
houdoe!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
jaja zal nog wel doorgaanvanavond weer
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Opnemen, ik zal het niet aan iemand anders laten zien behalve mijzelf.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]Maak gewoon een kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Broekpoaling.
0 topics op naam. 14.gif
verkapte-Tyler..Durden-is-geen-kloon-van-mijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maak gewoon een kloon.![]()
Broekpoaling.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Yo, Maaike. Holla at a player.
dankuquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Maaike je sig is schattig
Het was te hopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dankudie van jou is echt grappig
![]()
en broekje.. denk toch maar niet dat ik het op ga nemen![]()
raam laten maken?? En anders een andere plaats op zoekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef Sebasser het volgende:
Alhoewel, ik weet niet of ik nog langer hier binnen kan gaan roken.
normaal doe ik dan altijd raam open, want op de een of andere manier krijg ik hoofdpijn als ik in de rook zit, terwijl als ik ergens anders ben, en ik rook daar, dan heb ik er geen last van.
mahgoe, mijn raam is dus half kapot, wil niet meer goed open en dicht zeg maar.
Ik heb zo'n draaikiep raam, speciaal gemaakt en alles.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
raam laten maken?? En anders een andere plaats op zoeken![]()
Ik ga zo ook lekker een peukie doen, het kan eindelijk weer binnenben weer thuis
![]()
haha oke dan kan ik het me voorstellenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb zo'n draaikiep raam, speciaal gemaakt en alles.
en aangezien ik binnen een paar maand ga verhuizen vind ik het niet waard om nu nog dure reparaties uit te laten voeren
Betalen je ouders tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb zo'n draaikiep raam, speciaal gemaakt en alles.
en aangezien ik binnen een paar maand ga verhuizen vind ik het niet waard om nu nog dure reparaties uit te laten voeren
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb dat raam zelf kapot gemaakt....
gisteren geblowt op het dak, en toen trok ik keihard aan het raam (die geur wou ik niet binnen hebben..), en toen is ie ergens kapoet gegaan ofzo...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
heel slechthoe heb je dat voor elkaar gekregen
![]()
er zit iets heel engs in je avaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |