wat ben jij trouwens vroeg wakkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef roflcopter het volgende:
Literatuurjokes...
Goed hè. Vond het ook erg knap van mezelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat ben jij trouwens vroeg wakker![]()
wat zielig nouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Goed hè. Vond het ook erg knap van mezelf.
Maar ik moet nog veel te veel doen, vandaar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat zielig nouvoor jou
ik werd vanochtend mijn bed uit gejaagd, was ook niet zo lekker![]()
ik denk dat ie ergens anders aan liep te rukken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef roflcopter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is inderdaad niet relaxed neeStond je pa echt aan je dekbed te rukken dan?
Te flauw.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik denk dat ie ergens anders aan liep te rukken.
Ik ga poepen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Strak plan, ik ga een ei bakken.
haha nee hij deed me gordijnen openquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef roflcopter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is inderdaad niet relaxed neeStond je pa echt aan je dekbed te rukken dan?
Tjeh, zij niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee hij deed me gordijnen open![]()
en tja over vrouwen.. ze hebben meestal ook een gebruiksaanwijzing![]()
Ah, da's opzich prima. Mijn pa trok altijd m'n dekbed van me af als 'ie me eruit wilde hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee hij deed me gordijnen open![]()
en tja over vrouwen.. ze hebben meestal ook een gebruiksaanwijzing![]()
Fris als je een odol hebt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:35 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ah, da's opzich prima. Mijn pa trok altijd m'n dekbed van me af als 'ie me eruit wilde hebben. Dan kom je vanzelf wel uit je nest
.
Wat dan nog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:37 schreef Sebasser het volgende:
En naakt slaapt.
Ik las zonderquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Zo gaaf onder jeans
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is een feit dat zulke schoenen geweldig onder jeans staan, of ik dat nu heb o fnietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
je ziet dus ook in dat je een beetje riduculeuze ondertekst had geplaatst![]()
je wilt het geloven maar je doet het niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil graag geloven dat die reacties hier serieus zijn
Mijn reactie is serieusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Die van mij wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
alive and kicking (weliswaar zonder nieuwe schoenen maar toch)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:TEZZ!!!!! JE BENT ER WEER!!!!!!!!!!!!
Broekpaling geloof ik wel
Ja, maar wees niet jaloers, ook jij hebt vast mooie schoenenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
alive and kicking (weliswaar zonder nieuwe schoenen maar toch)
jaaaaaaaa laarzen...........10-tallen! Zwart bruin creme hak naaldhak plat ronde neus spitse neus cowboy kettinkjes bloemenprint slangenprint en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar wees niet jaloers, ook jij hebt vast mooie schoenen
Omg, ik met nog nieuwe laarzenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
jaaaaaaaa laarzen...........10-tallen! Zwart bruin creme hak naaldhak plat ronde neus spitse neus cowboy kettinkjes bloemenprint slangenprint en ga zo maar door
46quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Kunnen we schoenen wisselen![]()
Leugenaar, deze schoenen gaan maar tot 41quote:
ik heb geen maat 46...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Leugenaar, deze schoenen gaan maar tot 41
BETRAPT
Uhu.. Nou voor deze keerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb geen maat 46...![]()
ikke heb maat 42, maar ik vond ze zo mooi![]()
Omdat we sinds we jou kennen allemaal dood willenquote:
Wie houd je tegen danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat we sinds we jou kennen allemaal dood willen
roflcopterquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:36 schreef murp het volgende:
ik hoor dat piovan is gesignaleerd als kloon??
Nee, damn emos leven toch nog? Me dunkt dat ze allemaal een bot mesje gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef Piovan het volgende:
Ook gezellig hier zeg
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik werp me huilend van geluk tegen de grond nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar was je nou! Ik kreeg al waanideeen en heb heel Limburg op z'n kop laten zetten!quote:
Ik was het niet eens met een foto wat steeds overal geplaatst werd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waar was je nou! Ik kreeg al waanideeen en heb heel Limburg op z'n kop laten zetten!
jij ook met je seksquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik wil dagenlange hete ongeremde dierlijke neukseks met jullie.
maar hoe kwam men dan aan die fotoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met een foto wat steeds overal geplaatst werd.
Maar dat was een héle mooie foto!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met een foto wat steeds overal geplaatst werd.
Ik wil wel wat zeggen maar dan zeggen ze weer dak t alleen maar over seks kan hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik wil dagenlange hete ongeremde dierlijke neukseks met jullie.
ik wat meer, maar het was niet de bedoeling dat het zo ver ging.. piovan zit mij ook soms te pesten met mijn foto's dus wou ik hem een keertje plagen....quote:
nee dat zegt alleen sebasserquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil wel wat zeggen maar dan zeggen ze weer dak t alleen maar over seks kan hebben
Dus jij deed wat hij deed, maar dan andersomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef murp het volgende:
[..]
ik wat meer, maar het was niet de bedoeling dat het zo ver ging.. piovan zit mij ook soms te pesten met mijn foto's dus wou ik hem een keertje plagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |