leuk die schoenenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
Maar je bent nu weer back Pio? En waarom ben je kaal
nou hier in het hoekje hebben jullie een keer mot gehad en laatst kwam ik het ook eens in een ander topic tegen. En als je dat niet gelooft: ik ken god herself!quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh, dat zijn nieuwe schoenen.
Ik weet dat we elkaar kennenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou hier in het hoekje hebben jullie een keer mot gehad en laatst kwam ik het ook eens in een ander topic tegen. En als je dat niet gelooft: ik ken god herself!
ik wil ook in badquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef Tezz het volgende:
tralalalalala polonaise allemaal tralalala mijn badje met heerlijk geurende lavendelolie is vol!
Tot over een uurtje of twee, als ik weer uitgedampt ben!
jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus jij deed wat hij deed, maar dan andersom
Wat zeg je ervan; een cactus, jouw mond, glijmiddel en punaises?quote:
komop zeg, je bent niet lelijk.... die nieuwe mod surveillance fiets is pas lelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef Piovan het volgende:
Ik ben niet kwaad ofzo, maar murps fotos staan ook in zijn fobo, bij mij niet, omdat ik dat niet wil.
Was Pio die kerel in die draaimolen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef murp het volgende:
[..]
komop zeg, je bent niet lelijk.... die nieuwe mod surveillance fiets is pas lelijk
jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Was Pio die kerel in die draaimolen?
waar slaat dit op dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef murp het volgende:
[..]
komop zeg, je bent niet lelijk.... die nieuwe mod surveillance fiets is pas lelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Nogmaals ben jij enorm bezig je eigen hachje te redden, nu ineens ben je zijn beste vriend omdat je schuldgevoelens hebt? Pathetic!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef murp het volgende:
[..]
op kaas en dat je eens moet oprotten
Nee hoor, wij "kennen" elkaar al langer als vandaag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
Nogmaals ben jij enorm bezig je eigen hachje te redden, nu ineens ben je zijn beste vriend omdat je schuldgevoelens hebt? Pathetic!
Ik vind jou lief, en hoop dat het geklopt niks kuts is...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Eeh Pizza, ik zei iets liefs, zeg iets liefs terug
Ooohh, dan is t keiliefquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef Plzzakoppo het volgende:
Van jouw topic in TRU, En je bent een lekkerding
Wat bereik ik ermee als het nep isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
Is het echt waar of neem je ons in het O'tje?
Dat casper gebeuren van je?
Van dak aftrappen, dan kun je dr heen lopen en hoef je niet bang te zijn dat ie weglooptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef Piovan het volgende:
Even ontopic he
Vannacht hoorde ik iemand lopen hier op het dak, wat moet ik doen om het te grijpen zonder dat hij naar onder kukelt?
of op zijn dak gaan lopenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Van dak aftrappen, dan kun je dr heen lopen en hoef je niet bang te zijn dat ie wegloopt
Ja sorry, ik neem jou niet serieus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat bereik ik ermee als het nep is
Ik ga haar serieus nemenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja sorry, ik neem jou niet serieus.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja sorry, ik neem jou niet serieus.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja? Ging je mij dat ook nog vertellen
tis een overwinnings stokjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
Dat weet ik nietMaar ik ga nu wel een kankerstokkie pakken en roken als een ouwe
![]()
http://www.sexwoerterbuch.infoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/gynaecomastia_vraag.html
Een topic van mij en mn stalkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Piovan het volgende:
Q_B wat is er in tru?
ben je ook gelijk va het gezeik afquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef Piovan het volgende:
Zo ben ik ook van die onzin af
Dude in draaimolen :')
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet je er verder je smoelwerk ook over houden Pio
zozo wie is de gelukkigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
I say a little prair for you
![]()
Forever
Forever
Forever
In my heart and I love you!
dat was snelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
You rang?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Beste mensen, ik ben weg hier
Ben dat gezeik om die foto zat
eerst nog effe peuk.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
ruiken jullie de lavendeldamp?
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
ruiken jullie de lavendeldamp?
waarom laat je je in godsnaam zo op je kop zitten zeg. Let it go!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.
B.. hier spreekt een wijze moeder: gewoon negeren , het waait echt wel over. En zelf niet meer over beginnen natuurlijk (dat was niet zo slim)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.
jammer voor je.quote:
Ach, kom op man...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, heb me net vol gegeten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
koekje erbij, iemand?
Hoi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef kebabkoppo het volgende:
hoi
Subtiel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef kebabkoppo het volgende:
hoi
Andijvie.quote:
oe da's een goeie. Chocola + vrouwen =quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Andijvie.
En daarnet een zak muntdrop.![]()
En daarnet dus nog een reep pure Chocola, daar houd zij ook van, ga haar volgende week vrijdag een paar repen geven.![]()
Ze is mega verslaafd eraan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |