ben je ook gelijk va het gezeik afquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef Piovan het volgende:
Zo ben ik ook van die onzin af
Dude in draaimolen :')
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet je er verder je smoelwerk ook over houden Pio
zozo wie is de gelukkigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
I say a little prair for you
![]()
Forever
Forever
Forever
In my heart and I love you!
dat was snelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
You rang?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
Beste mensen, ik ben weg hier
Ben dat gezeik om die foto zat
eerst nog effe peuk.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Piovan het volgende:
neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
ruiken jullie de lavendeldamp?
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
ruiken jullie de lavendeldamp?
waarom laat je je in godsnaam zo op je kop zitten zeg. Let it go!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.
B.. hier spreekt een wijze moeder: gewoon negeren , het waait echt wel over. En zelf niet meer over beginnen natuurlijk (dat was niet zo slim)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
He Tezz, ik laat of ga piovan verwijderen. Al die reacties en foto ed is niet meer zo leuk.
jammer voor je.quote:
Ach, kom op man...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee, heb me net vol gegeten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
koekje erbij, iemand?
Hoi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef kebabkoppo het volgende:
hoi
Subtiel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef kebabkoppo het volgende:
hoi
Andijvie.quote:
oe da's een goeie. Chocola + vrouwen =quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Andijvie.
En daarnet een zak muntdrop.![]()
En daarnet dus nog een reep pure Chocola, daar houd zij ook van, ga haar volgende week vrijdag een paar repen geven.![]()
Ze is mega verslaafd eraan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |