Bon Bon Bloc erbij?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef lienelien het volgende:
koekjes!
zal ik dan wel even voor je regelenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef n8 het volgende:
Hoi,
ook terug van lunchpauze en zou graag dit topic joinen. Ik doe een stage in Budapest (hongarije) op t gebied van criminologie. Ben hier eigenlijk alleen maar beig met m'n scriptie schrijven, maar t verloopt allemaal zooo traag!!
p.s. ik kan mezelf nog niet toevoegen in de op, ws te danken aan het fijne internet op m'n stage![]()
mijn dank is groot!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal ik dan wel even voor je regelen
welkomquote:Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef n8 het volgende:
Hoi,
ook terug van lunchpauze en zou graag dit topic joinen. Ik doe een stage in Budapest (hongarije) op t gebied van criminologie. Ben hier eigenlijk alleen maar beig met m'n scriptie schrijven, maar t verloopt allemaal zooo traag!!
p.s. ik kan mezelf nog niet toevoegen in de op, ws te danken aan het fijne internet op m'n stage![]()
het is dus al voor de bakkerquote:
wat bedoel je? Bonquote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef MichielPH het volgende:
Houd eens op met praten over eten wat ik niet heb!
Sulquote:Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat bedoel je? BonBon
Bloc
bijvoorbeeld?
![]()
Lieeehieen! Ga jij nou maar filmpjes kijken! Foei!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat bedoel je? BonBon
Bloc
bijvoorbeeld?
![]()
Bon Bon Blocquote:Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat bedoel je? BonBon
Bloc
bijvoorbeeld?
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:30 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Lieeehieen! Ga jij nou maar filmpjes kijken! Foei!
Woei, ik ook! De mensen op MSN zijn ook veels te leukquote:Op maandag 26 februari 2007 13:43 schreef lienelien het volgende:
woei, ik ben op dit moment al 4,75 uur niets aan het doen..
kan deze meneer de toegang tot dit topic geweigerd worden?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef Teije het volgende:
Zeuw, de dag gaat wel snel als je iets te doen hebt.. Wil vaker wat te doen hebben
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef Teije het volgende:
Zeuw, de dag gaat wel snel als je iets te doen hebt.. Wil vaker wat te doen hebben
stick 'm up for boem-dikkiequote:Op maandag 26 februari 2007 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:Heeuh!
Heb een handleiding gemaakt vanochtend, stage verslag begonnen en een beschrijving van een project gemaakt
Sorryquote:
MSN op stage.. zo erg is het bij mij gelukkig nog niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:45 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Woei, ik ook! De mensen op MSN zijn ook veels te leuk![]()
Ja van dattum.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef MichielPH het volgende:
Houd eens op met praten over eten wat ik niet heb!
wilde bijna zeggen: dan ga je toch filmpje kijken?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:14 schreef lienelien het volgende:
IK VERVEEL ME!
volgens Wikipedia is het een 'post-punk groep'quote:Op maandag 26 februari 2007 14:15 schreef MichielPH het volgende:
Watvoor muziek is Maxïmo Park?
hele leukequote:Op maandag 26 februari 2007 14:15 schreef MichielPH het volgende:
Indiequote:Op maandag 26 februari 2007 14:15 schreef MichielPH het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:15 schreef Goover het volgende:
[..]
MSN op stage.. zo erg is het bij mij gelukkig nog niet.
Lien, ik vind het heel fijn voor je dat je lekker eten hebt. MAAR IK NIET
[..]
Ja van dattum.
wat moet je testen dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:21 schreef francis997 het volgende:
voor het eerst vandaag heb ik wat te doen,....ik mag een laptop testen
Klinkt zeer uitdagendquote:Op maandag 26 februari 2007 14:21 schreef francis997 het volgende:
Wat voor een?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:21 schreef francis997 het volgende:
In Groningen...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef Goover het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik morgen 'even' naar Eemshaven mag rijden...
3 keer raden waar dat ligt (en hoe ver dat is vanuit Leiden..)
is wel een mooie dagvullingquote:Op maandag 26 februari 2007 14:55 schreef Goover het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik morgen 'even' naar Eemshaven mag rijden...
3 keer raden waar dat ligt (en hoe ver dat is vanuit Leiden..)
Jep.. beetje jammer dat ik moet rijden in een brak bestel busje waar ik maar net aan in pas. (Goover is lang...)quote:Op maandag 26 februari 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is wel een mooie dagvullingwaarom moet je daar naartoe dan?
oftwel hopen dat het busje de heenweg redt, de terugweg praten we maar niet overquote:Op maandag 26 februari 2007 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Jep.. beetje jammer dat ik moet rijden in een brak bestel busje waar ik maar net aan in pas. (Goover is lang...)
Nou, komt er op neer dat er hier ligt wat daar moet zijn. En ik ben momenteel de goedkoopste kracht met een rijbewijs...
Daar geloof ik nog wel in, ben alleen bang dat IK het niet overleef...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oftwel hopen dat het busje de heenweg redt, de terugweg praten we maar niet over
het bleek een laptop en desktop te zijn, het gaat om een toshiba Tecra S1, die is nieuw en moet geinstalleerd en getest worden. En verder nog een HP desktop die bij het starten een melding geeft, dus ben die ff met een restore cd aan het herstellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat voor een?
Ik ga binnenkort ook eens een laptop aan schaffen..
owja, daar had ik ff niet aan gedachtquote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Daar geloof ik nog wel in, ben alleen bang dat IK het niet overleef...
Waarom moet je daar een 'quote:Op maandag 26 februari 2007 15:08 schreef Sweetbeach het volgende:
dus morgen ben je niet hier Goover
Zit namelijk te denken om een Toshiba Satellite aan te schaffen...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef francis997 het volgende:
[..]
het bleek een laptop en desktop te zijn, het gaat om een toshiba Tecra S1, die is nieuw en moet geinstalleerd en getest worden. En verder nog een HP desktop die bij het starten een melding geeft, dus ben die ff met een restore cd aan het herstellen.
En uitdagend..mwah..valt mee maar iig iets te doen..![]()
wel weer 1 belangrijk spam-persoon minderquote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom moet je daar een '' bij zetten? Bijna alsof je blij bent dat ik hier morgen amper/niet zal rondhangen
.
ik ben zelf aan het afstuderen, m'n scriptie aan het schrijven. 12 februari begonnen en moet nog tot half juni. stage heb ik hiervoor gehad, heb 5 maanden op de administratie gezeten bij Center Parcs 'De Eemhof' in Zeewolde, Flevolandquote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef n8 het volgende:
Hallo,
ik heb ff een paar vraagjes, hoelang moeten jullie stage lopen? moeten jullie ook een stage-rapport schrijven en zo ja, wat staat erin? En voor de wo-ers: zit er een verschil tussen jullie stagerapport en de scriptie? zo ja, wat is het verschil?
ik doe op mijn stage nl niets anders dan aan mijn scriptie werken.... prima in mijn ogen!
die toshiba's zijn op zich goede apparaten..hier op mn stage werken ze kwa laptop alleen met toshiba...en ik zelf heb er thuis ook een..en ben er zeer tevreden mee...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit namelijk te denken om een Toshiba Satellite aan te schaffen...
Ik moet zo'n 6~7 maanden stage lopen, en mijn stage report.. tsja daar heb ik me nog niet echt mee beziggehouden. Ik doe een MBO opleiding dus ik maak me er niet al teveel zorgen overquote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef n8 het volgende:
Hallo,
ik heb ff een paar vraagjes, hoelang moeten jullie stage lopen? moeten jullie ook een stage-rapport schrijven en zo ja, wat staat erin? En voor de wo-ers: zit er een verschil tussen jullie stagerapport en de scriptie? zo ja, wat is het verschil?
ik doe op mijn stage nl niets anders dan aan mijn scriptie werken.... prima in mijn ogen!
Ik moet nog ongeveer 470 uur stage lopen van de 960. Ik moet 3 stageverslag schrijven. Leerdoelen, werkzaamheden, werkdoelen, probleemsituaties, competenties.. zelfreflecties etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef n8 het volgende:
Hallo,
3 stage verslagen?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet nog ongeveer 470 uur stage lopen van de 960. Ik moet 3 stageverslag schrijven. Leerdoelen, werkzaamheden, werkdoelen, probleemsituaties, competenties.. zelfreflecties etc.
Ik wou eerst voor een 17' inch HP gaan.. maar die vond ik een beetje te groot.. Toen voor een Dell, maar die werd ietsjes te duur.. met wat ik allemaal wou, en toen kwam ik bij de Toshiba, alleen deze heeft geen DVI port.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:19 schreef francis997 het volgende:
[..]
die toshiba's zijn op zich goede apparaten..hier op mn stage werken ze kwa laptop alleen met toshiba...en ik zelf heb er thuis ook een..en ben er zeer tevreden mee...
ik heb een ASUS en bevalt echt topquote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou eerst voor een 17' inch HP gaan.. maar die vond ik een beetje te groot.. Toen voor een Dell, maar die werd ietsjes te duur.. met wat ik allemaal wou, en toen kwam ik bij de Toshiba, alleen deze heeft geen DVI port.![]()
Je kan beter zo'n noname ding halen als thuisgebruiker tbh, of je moet een erg groot budget hebben dan lekker Dell/HP/Toshiba/Fujitsu.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou eerst voor een 17' inch HP gaan.. maar die vond ik een beetje te groot.. Toen voor een Dell, maar die werd ietsjes te duur.. met wat ik allemaal wou, en toen kwam ik bij de Toshiba, alleen deze heeft geen DVI port.![]()
Hej, goeiemiddagquote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:28 schreef n8 het volgende:
dat is allemaal best veel.... ik heb geen aantal uren of aantal dagen. officieel moet ik 8 weken stage lopen, maar daar kom ik gelukkig nooit aan. Met mijn scriptie ben ik echter natuurlijk langer bezig dan dat.
Ik less net tot mijn grote schrik dat ik ook een stagerapport moet schrijven, maar ik zal t niet te serieus nemen. ik geloof dat mijn stagebegleider mijn scriptie ook belangrijker vind dan een daadwerkelijke stage....
best chill als ik t met jullie vergelijk.... al weet ik niet of ik misschien alsnog een stage moet doen als ik thuis kom...
het is bijna tijd om weg te gaan btw![]()
60 hierquote:Op maandag 26 februari 2007 15:30 schreef francis997 het volgende:
hierzo nog ongeveer 25 min. te gaan...![]()
quote:
sociologie, maar mijn medestudenten hebben allemaal wel een serieuze stage van 8 weken....quote:
En mij wens je geen goeiemiddagquote:
Hey goeiesmiddags! We waren vanmorgen op excursie naar een andere vestiging dus we konden helaas niet helpen postenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag Damzkieeehier nog maar 22 minuten te gaan
Waarom wil je een laptop? Ga je hem heen en weer zeulen? Dan zou ik MAX voor een 14"/15" gaan. Anders is het snel erg zwaar. Zelf heb ik een desktop en een laptop. Laptop is echt om mee te nemen, dat is dan ook een erg mooie 11.nogwat" laptopje van MSI. Die was goedkoop en werkt lekker. Uit ervaring weet ik dat als je laptop wat groter is je hem vaker niet mee neemt. Dan word het een desktop. En een gewone desktop is goedkoper dan een laptop met de zelfde specsquote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
8 weken is ook niet al te lang zeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef n8 het volgende:
[..]
sociologie, maar mijn medestudenten hebben allemaal wel een serieuze stage van 8 weken....
zit hier nu niet op een afdeling, dus krijg minder mee van alle werkzaamheden... in de 3e week, denk dat ik nog deze en volgende week nodig heb om het bedrijf te leren kennenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
8 weken is ook niet al te lang zeg.
Na een week of 3 ken je het bedrijf amper een beetje.
Precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zit hier nu niet op een afdeling, dus krijg minder mee van alle werkzaamheden... in de 3e week, denk dat ik nog deze en volgende week nodig heb om het bedrijf te leren kennen
en dan echt flink aan de bak om allerlei processen te leren kennen, want het onderzoek is aardig uitgebreid...quote:
Ik ga 4-6 maanden studeren in Zweden.. en wil dus niet afhankelijk zijn van de pc's op de school. Beetje gamen zou mooi zijn. Een 17' inch is overkill in dit geval. Ik zag de HP die ik wou.. maar dat was een pakbeest, had dan wel een HDMI aansluitingquote:Op maandag 26 februari 2007 15:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom wil je een laptop? Ga je hem heen en weer zeulen? Dan zou ik MAX voor een 14"/15" gaan. Anders is het snel erg zwaar. Zelf heb ik een desktop en een laptop. Laptop is echt om mee te nemen, dat is dan ook een erg mooie 11.nogwat" laptopje van MSI. Die was goedkoop en werkt lekker. Uit ervaring weet ik dat als je laptop wat groter is je hem vaker niet mee neemt. Dan word het een desktop. En een gewone desktop is goedkoper dan een laptop met de zelfde specs. Snappie
nette laptopquote:Op maandag 26 februari 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga 4-6 maanden studeren in Zweden.. en wil dus niet afhankelijk zijn van de pc's op de school. Beetje gamen zou mooi zijn. Een 17' inch is overkill in dit geval. Ik zag de HP die ik wou.. maar dat was een pakbeest, had dan wel een HDMI aansluiting![]()
Bij de Mediamarktkwam ik deze Toshibategen. Al heb ik hem op het internet nog goedkoper gezien.
iddquote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ja ik bedoelde meer over die stage van 8 weken. Dan heb je ook niet effe de tijd om erin te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |