Hier gaat het niet zo goed maar daar wordt heel hard aan gewerkt. Ik wil er alleen verder niet hier op in gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
ikke?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:13 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jij mag trots op je zelf zijn hoor, als je dat goed geraden hebt.
als jij dat vindt, haal ik m toch weg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:20 schreef Luchtbel het volgende:
Helemaal niks waarschijnlijk.
Ik vind het alleen een trieste, stemmingmakende post.
zeg ik toch niet? maar als jij je er aan stoort zou het misschien wel zo kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef Luchtbel het volgende:
Nee dat hoeft toch niet? Ik mag er toch wel gewoon wat van zeggen of niet?
Oh men, ik kan me niet heugen wanneer ik die tijd op de wekker gezien heb! Het is hier standaard nog ver voor 7en.. en dat breekt mij momenteel erg opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef Djeez het volgende:
Het begin is er hier. We zijn vanmorgen om 9:30 opgestaan, een hele opgave.
Nou in dat geval. Ik vind zulke posts kinderachtig en stemmingmakend. En dat mag van mij wel een keertje klaar zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg ik toch niet? maar als jij je er aan stoort zou het misschien wel zo kunnen zijn.
ik heb het geplaatst omdat ik me vreselijk zat op te winden over de posts van djeez.
misschien ben ik iets te emotioneel geraakt en is het beter het weer weg te halen.
wie anders dan een nuchtere lezer kan me daar beter op attent maken?
Het weer werkt ook niet bepaald mee. Ik heb de hele tijd het gevoel dat het begin herfst of eind lente is. Het is ook steeds zo donker buiten. We doen steeds het licht in de kamer aan en dan weer uit omdat even de zon doorbreekt. Tamelijk irritant...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh men, ik kan me niet heugen wanneer ik die tijd op de wekker gezien heb! Het is hier standaard nog ver voor 7en.. en dat breekt mij momenteel erg op![]()
Heb het idee in een verlate herfstdip te geraken.. ben moe...
offtopic Gezellig onderscript heb jij trouwens, damequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
prima hoor, no hard feelings. ik liet met teveel meeslepen, wat sowieso fout is.
lees je m nu pas? ik heb m al een maand ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gezellig onderscript heb jij trouwens, dame![]()
Djeez, je vrouw heeft een handvol pillen geslikt... heb je nu echt de indruk dat met een opgeruimde tuin en kaarten voor een optreden van een favoriete band alle problemen opgelost zijn? De problemen die mede veroorzaakt zijn door geld uitgeven dat je niet hebt, hetgeen je nu weer hebt gedaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef Djeez het volgende:
En verder is het ons gelukt kaarten te bemachtigen voor het Arrow Rock Festival, met als hoofdact Aerosmith! En daar is met name Ingrid helemaal idolaat van. Ik vind het ook een superband, en ben ook blij met de rest van de line-up. En nu maar kijken wat we met de rest van het weekend doen, maandag ben ik iig vrij!
Ik weet niet hoor, maar wat ik gehoord heb van de GKB is toch echt iets anders. Met 70 euro rondkomen met 4 man voor je boodschappen/ kleding/ e.d., als daar wat van over is, veel plezier in de bioscoop. Ik heb even gezocht en het goedkoopste ticket is 69 euro. Dan kun je inderdaad kiezen, een maand eten, of een dagje uit. Maar geld om leuke dingen te doen heb ik nog niet eerder van gehoord, sowieso niet zulke leuke dingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja schuldenaflossing is belangrijker, en wanneer in het GKB programma zit is er ook plaats voor ontspanning.
Want ontspanning is zeker wel nodig ook tidjens een schulden process.
En zo kan het dus zijn dat ze bijv. eens per maand geld krijgen voor een avondje bioscoop.
Vind je? Het begin van schulden aflossen met gelijk 140 euro uitgeven? Dan hebben wij waarschijnlijk een ander idee van oplossen van problemen, dat kan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:02 schreef _evenstar_ het volgende:
nee ze zijn er nog lang niet maar verdomme het is een miniscuul begin van een lange weg.
Het is zeker allemaal geen koek en ei en makkelijk. Dat pretendeer ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Djeez, je vrouw heeft een handvol pillen geslikt... heb je nu echt de indruk dat met een opgeruimde tuin en kaarten voor een optreden van een favoriete band alle problemen opgelost zijn? De problemen die mede veroorzaakt zijn door geld uitgeven dat je niet hebt, hetgeen je nu weer hebt gedaan?
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat ik gehoord heb van de GKB is toch echt iets anders. Met 70 euro rondkomen met 4 man voor je boodschappen/ kleding/ e.d., als daar wat van over is, veel plezier in de bioscoop. Ik heb even gezocht en het goedkoopste ticket is 69 euro. Dan kun je inderdaad kiezen, een maand eten, of een dagje uit. Maar geld om leuke dingen te doen heb ik nog niet eerder van gehoord, sowieso niet zulke leuke dingen.
Blijf eens niet zo vats hangen aan dat concert.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Het begin van schulden aflossen met gelijk 140 euro uitgeven? Dan hebben wij waarschijnlijk een ander idee van oplossen van problemen, dat kan.
Ja! Het gaat best lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:37 schreef chacama het volgende:
heb al de hele tijd niet willen reageren, maae nu sluit ik me aan bij rottdog, macka, mwana en pm. aan de andere kant is er wel in dit topic aan djeez gevraagd hoe het met ingrid is nu. en daar hebben we min of meer antwoord op gekregen.
en mwana hoe is he nu bij jou? heb je het ritme al weer een beetje te pakken?
Dat is mooi. Dan kun je het inderdaad ook weer jezelf toestaan om soms ook mwana te zijn en niet alleen melkfabriek voor Nune..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja! Het gaat best lekker![]()
Ben drie dagen weggeweest overdag inmiddels en dan kun je ook een hoop meer met de wetenschap dat je wegkan.
Iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is mooi. Dan kun je het inderdaad ook weer jezelf toestaan om soms ook mwana te zijn en niet alleen melkfabriek voor Nune..
Hou er dan over op. Beperk jezelf door het geven of vragen van advies over die lieve dochter van jullie Kim en ga niet over jullie problemen praten hier. Óók niet als er om wordt gevraagd. Doe dat dan via de POM of mail met iemand die graag wil weten hoe het met jullie gesteld is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:07 schreef kims_mama het volgende:
De reden waarom ik wel op fok ben, is dat ik het leuk vind/vond.
Waarom ik een timeout wilde is dat ik me door de reacties mee liet slepen. Zoals de aandachttrekkerposts/djeez en ingrid show ed. Waar we zelf niet om hebben gevraagd. Maar blijkbaar is het niet goed uit te leggen. En dat wil ik verder ook niet.
Ik vind het juist leuk en nuttig om de verhalen te lezen. Ook handig met een vraag over Kim. Omdat er hier ervaringsdeskundigen zijn. Maar ik vraag me af of dat nu nog nut heeft. En nee, dat is niet aandachttrekken, slachtofferrol oid.
Bij de eerste blik lacht en straalt ze alsof ik de meest geweldige verschijning op aarde benquote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:31 schreef Moonah het volgende:
Macka, wat fijn dat het werken je zo goed doet!
En tja, geef Lucie eens ongelijk....
Al lijkt het me heel lullig en ook echt even slikken, als je kind begint te huilen ipv enthousiast is als je dan eindelijk smachtend thuiskomt.
Dat vind ik een goed idee. Ik probeer de pm aan te zetten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Hou er dan over op. Beperk jezelf door het geven of vragen van advies over die lieve dochter van jullie Kim en ga niet over jullie problemen praten hier. Óók niet als er om wordt gevraagd. Doe dat dan via de POM of mail met iemand die graag wil weten hoe het met jullie gesteld is.
Jullie zijn nu al een aantal jaar "een beginnetje" aan het maken en ik kan mij heel goed voorstellen dat sommige mensen op het moment een rode waas voor hun ogen zien als het onderwerp "geld" bij jullie te sprake komt op FOK!
Hou de eer aan jullie zelf en heb het er hier niet meer over hier op FOK! maar met mensen die er werkelijk verstand van hebben. Dat is het enige advies dat ik jullie kan geven.
Succes eik.
Ja daar zullen de schuldeisers ook wel gevoelig voor zijn denk ik. Goed, ze betalen hun rekeningen niet maar de tuin is in ieder geval netjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Blijf eens niet zo vats hangen aan dat concert.
Daarover uit ik niet. het is niet mijn keus, zou eerder dan een biosje gepakt hebben. iets minder duur.
Maar ik doelde op de tuin.
Zolang er stupide posts van die 2 staan zal ik erop reageren. Wat de rest doet is aan hen. De term 'we' is aan mij niet besteed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:14 schreef ik80 het volgende:
ik word er een beetje moe van, kunnen we er gewoon niet mee ophouden?
Dit had je toch ook al voor oa de fokkers op Ouders.nl neergezet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef kims_mama het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat mw het contact heeft verbroken, omdat ik nu bij ggz kom. En dat ik 5 maart het 1e gesprek heb met de psychiater die mij gaat begeleiden. En dat ik een soort assertiviteitscursus krijg. Ws begint dat eind maart. Verder is er bloed geprikt om te kijken of de ad wel helpt. Als het te laag is, krijg ik verhoging, anders andere ad, of stoppen.
Ik wil nog proberen om acute zorg aan te vragen. ( http://www.icare.nl/index.cfm?pid=1285 )
Hierover wil ik best praten, als het op een normale manier gaat, zeg maar.
Ik kan dus niet altijd goed uit mijn woorden komen, vandaar dat het er soms misschien raar uitkomt.
Dat klopt. Dat had ik erbij gezet om aan te geven dat ik dat wel had gelezen ergens op fok.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit had je toch ook al voor oa de fokkers op Ouders.nl neergezet?
Het GKB laat het afweten????quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:13 schreef Djeez het volgende:
Het GKB laat het vooralsnog afweten. En al had ik geen loonsverhoging gehad, en we dus een maand alleen droog brood krijgen te vreten, dan nog had ik het gedaan.
Dan heb je nog niet gelezen wat hij ergens anders postte.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
Aangezien ik het aparte sub-forum nog niet kan vinden post ik nog maar even hier ....
[..]
Het GKB laat het afweten????![]()
nou heb ik me een paar dagen ingehouden en me nergens echt mee bemoeid maar ik MOET nu toch echt even reageren hoor Djeez. Dit is gewoon pijnlijk!
Dat je dit durft te posten??!!
Je hebt verdomme een kind!!! Een lieve schattige Kim. Wat ben je nou voor vader man! Je denkt verdomme eerst aan je kind en dan pas aan jezelf en niet zoals jij doet, andersom.
Je neemt dat concert maar op, maar je kan het toch niet maken als je zo in de problemen zit om naar zo'n onbenullig concert te gaan. Ja onbenullig ja!!! want wat er is verdomme nou belangrijker? Je kind of een muziekband? Kim heeft straks een nieuw bed nodig, misschien wat nieuwe zomerkleding .... je hebt al zo weinig om te geven en jij vind dat concert belangrijker .... Liever droog brood....? Ik vind het echt te triest voor woorden.
Je krijgt hier zoveel advies en tips, en er zijn fokkers die zich echt zorgen om jullie maken, maar je doet er helemaal niks mee ... kop in het zand en vrolijk doorposten maar. Ik vraag me echt af wat nu julie bedoeling is? Nog erger in de problemen komen? Nog meer schulden?
Volgende maand heb je weer een excuus om iets ontspannends te doen, en je moet natuurlijk ook op vakantie van de zomer .... en kim maar droge kortjes zoeken op de grond![]()
Ik begrijp heus wel dat je niet alleen maar schulden kan aflossen en dat je een vorm van ontspanning nodig hebt.... maar de priotiteiten die jullie stellen zijn WAARDELOOS!! En zeker niet in het belang van jullie Kim...
SHIT!!! ik kan me hier dus echt vreselijk over opwinden en kwaadmaken, en het is echt niet allemaal lullig bedoeld, ookal laat ik me meeslepen door emotie, maar HAAL ALJEBLIEFT DIE BETONNEN MUUR VOOR JE KOP WEG
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:05 schreef Djeez het volgende:
Het GKB heeft onze aanvraag kwijtgemaakt, of het is uberhaupt niet aangekomen. De aanvraag was eind december verstuurd, dus dan kan er van alles zijn gebeurd met de post.
Dit is de laatste keer dat ik hierover praat, aangezien dit het moedertopic is en er al genoeg over gepraat is.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef Ireth het volgende:
Even inhakend op wat Spekkiemonster nu ventileert, Djeez? Hebben jullie wel eens gedacht aan een budgetbeheerder? En dan in een hele strenge, maar wel veilige vorm?
Je salaris wordt dan direct op een rekening bij de budgetbeheerder gestort, zij betaald alle vaste lasten, zij reserveert een potje voor noodgevallen/verjaardagen en jullie krijgen weekgeld om van te leven. Op die manier creeër je iig niet meer schulden dan dat er nu zijn.. zo doormodderen is op zich ook wel een optie, dan komt de wsnp op den duur aan bod (mits je daarin toegelaten wordt!!) en dan krijg je automatisch wel een budgetbeheerder.. maar of je dat op die manier wilt?
En dat zinnetje bracht mij op het idee:quote:Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ok, dan houd ik de moed er nog eventjes in... althans, dat ga ik proberen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En dat zinnetje bracht mij op het idee:
Moeder is niet alleen een overtreffende trap van moe, maar ook van moed!
Oeh, da's lief!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Maurice zij laatst lief je bent geen ster in alles, maar je bent een ster van een moeder.![]()
Heb ik een paar jaar geleden ook gehad zo een onderzoek bij de huisarts, vond het heel fijn de informatie die ze konden verstrekken bj de verschillende allergiën die naar boven kwamen, zo kon ik na jaren eindelijk mijn (lichte) allergie voor noten en vruchten herleiden naar een bepaalde boom die in bloei staat. Ook kreeg ik goeie preventieve informatie mee voor bv huisstofmijt allergie. Succes.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik moet deze week bij de HA langs voor een allergieonderzoek. Er komt speciaal iemand langs van... ueh.. iets en ik kom dus in aanmerking voor een onderzoek. Ik hoop dat ik er een beetje wijzer uit ga worden!
Ik verander ook in een monster als ik niet slaap hoor. Speciaal als ze ouder worden en wél beter horen te weten...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef Vicky het volgende:
Blech.. voel me even slecht. Ben net best boos geworden op Amber omdat ze alleen maar huilt en piept en jengelt en 's nachts zo slecht slaapt.. maar ze kan er weinig aan die, die rotkiezen... blech..
![]()
Tsjakka! Houden zo!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef Ireth het volgende:
Zo herkenbaar Mwana!Van bloedlink ineens poeslief kunnen doen!
Net de WVG gebeld met de vraag om een kopie van het onderzoek, blijkt de WVG ook al bericht naar de Woonstichting uitgegeven te hebben omtrent de urgentie!!Kan straks de kopie komen halen en dan gelijk afgeven bij de jurist!
ja, maar met jouw dag had ik ook niet willen ruilenquote:
Ik heb vandaag de hele dag in het ziekenhuis doorgebracht. Netvliesoperatie. Nou ja, van het rotweer heb ik tenminste geen last gehadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Ireth jeetjeauw
en eenvoor eenieder die een rotdag heeft.
Dat rotte weer helpt ook helegaar niet mee
Oh ja, goeie vraag!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Leah het volgende:
Vast veel te laat, maar tochMoonah, hoe was je eerste werkdag?
Het is goed gegaan. Tnx.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Leah het volgende:
Vast veel te laat, maar tochMoonah, hoe was je eerste werkdag?
Ja, het was door het oog van de naald (ik kan het ook, hehhehquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef bixister het volgende:
jeee wat eng! goed dat je net op tijd was. ik hoop dat de operatie het beoogde (huhhuh) effect heeft!!!
Ja, en dat terwijl het op het eerste gezicht een onooglijk klein probleem leek te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:45 schreef Sugar het volgende:
Wel goed dat je dat advies geeft, macka, een hele eyeopener toch.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef bixister het volgende:
nou ja, onooglijk! je hebt 't hier wel over je dochter he! leek ze zóveel op een laaf?![]()
maar vooruit ik knijp een oogje dicht.
Dat ga ik morgen uitproberen. Vooralsnog een beetje pijn en veel waas links. Dus ik functioneer nog voor de helft, en da's zeker zestig procent qua inzetquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:12 schreef Moonah het volgende:
Dat klinkt heftig Macka..... Kun je wel gewoon werken nu net met je nieuwe baan?
Oooo wat was het weer leuk en als vanouds om weer te werkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:13 schreef Moonah het volgende:
Oh en Stiekemurd, hoe was het?
En hoe was het om Jenna weg te brengen? Ik vroeg me af of dat net zo heftig is als wanneer je je eerste kindje (in jouw geval Benthe) wegbrengt?
Hihi, heel herkenbaar. Geniet ervan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het moederschap doet me zo goed en ik geniet van elk moment. Alle jaren van "project baby", alle teleurstellingen en de hele impact van de hormoonbehandelingen en het gehele fertiliteitstraject, vergeten zal ik het niet, maar mèn wat is het het waard geweest. Er valt zo'n enorme last van mijn schouders en ik voel me (afgezien van de nog resterende 4 zwangerschapskilo's) vederlicht en ik loop op blauwe wolkjes. Ik had nooit van tevoren kunnen voorspellen dat ik zo megaverliefd zou zijn op mijn kleine ventje
Niet volledig herkenbaar, want ondanks dat de fertiliteits behandeling zwaar is geweest en uiteraard een belasting is, heeft het volgens mij bij ons geen 'beschadigingen' achter gelaten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:47 schreef nebelung het volgende:
[..]
Hihi, heel herkenbaar. Geniet ervan!
Ik vond laatst in de kast (ja, ik ruim zelden op) nog een volle naaldenbeker en nog ongebruikte naalden. Ik kreeg er helemaal schrik van, toen trok er ineens een heleboel weer voorbij. Ik heb ze 's middags direct naar de apotheek gebracht en toen voelde ik me ineens 'vrij'. Later nog eens met mijn man gepraat over die tijd en ik merkte dat er toch veel weg was gevallen. Toch is het er soms nog wel, net een soort blaartje op je tong waar je steeds aan voelen moet. Een ruw plekje.
Ik ben nog lang na de geboorte van mijn dochter in de verdediging gegaan als ik mensen weer eens dom hoorde lullen over ivf en vruchtbaarheidsbehandelingen. Of als iemand heel lelijk deed over zijn/haar kinderen. Maar nu ik inmiddels zelf dochterlief wel eens achter het behang kan plakken () , heb ik dat een beetje losgelaten. Ik voelde me soms heel schuldig als ik eens een beetje boos op haar werd, maar het hoort er gewoon bij. Met dat soort gevoelens heb ik wel eens lopen klooien, ik dacht eerst dat ik constant en ten alle tijden alleen maar dol op haar moest zijn, dat mooie cadeautje na al die jaren, maar het is gewoon een kind met eigen nukjes en grilletjes. Dat hoort zo. En het maakt me zo gelukkig dat ik ook dat ervaren kan nu. Ik ben een heel gelukkige moeder nu.
Sorry, heel verhaal ineens![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:18 schreef Belana het volgende:
Ik hoop dat het zijn vruchten kilo's af gaat werpen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef E.T. het volgende:
De exclusieve aandacht 's nachts wordt door meneer dus ook goed gebruikt om z'n liefste lachjes te produceren en z'n brabbeltjes te laten horen![]()
verder geloof ik dat dit 'probleem' alleen in mijn hoofd speelt, Tijn lijkt nergens last van te hebben
Ik moet gewoon nog even goed leren hoe om te gaan met het hebben van twee kinderen en m'n aandacht verdelen
Ja hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:52 schreef cattie het volgende:
Suzanna, wat fijn dat het goed met je gaat!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Lief is dat hé? Ik zie dat ook wel eens op straat. Gisteren was er ook een kindje dat helemaal in paniek raakte toen mama even wegliep, broertje erbij en het was helemaal goed.
Dank je!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:44 schreef bixister het volgende:
easy, jij ook sterkte. hoe ging het vandaag?
bix, ik het hier je vraag beantwoord.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef bixister het volgende:
ja dat 't snel gegaan is had ik al begrepen, sjonge... en 't ging dus om je schoonmoeder, dat wist ik nog niet. misschien een beetje een stomme praktische vraag voor dit moment, maar hebben jullie al een alternatief gevonden voor de opvang van sven op de dagen dat zij dat deed?
Knap!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef m@x het volgende:
Vandaag gaat het eigenlijk wel goed. Ik ben gewoon wezen werken en het was wel heel erg lekker om even weg te zijn hier. Verstand op nul en doorgaan.
Goed is het, maar welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Belana het volgende:
floradixbij de drogist te koop, mengen met jus d'orange is echt goed ik80
Bij de trekpleister heb ik ze vandaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Goed is het, maar wel, althans dat vind ik! Ik had liever de tabletten, maar die zijn lastiger aan te komen.
Ik geloof dat ik ook nog maar eens ijzer laat prikken, ik ben erg moe en met wandelen heb ik vaak een pauze nodig.
dat schijnt nogal tegen te vallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Vicky het volgende:
Appelstroop is ijzerrijk
er is nu een speciale appelstroop met extra ijzer, is van dat bekende merk.. rinse geloof ik, mijn buurvrouwtje eet dat nu ook tijdens de zwangerschap ivm ijzertekortquote:
quote:Borstvoeding
U kunt veilig borstvoeding geven als u dit middel in de normale dosering gebruikt. Het komt in kleine hoeveelheden in de moedermelk terecht. Dit middel wordt echter al jarenlang gebruikt door vrouwen die borstvoeding geven, zonder nadelige gevolgen voor het kind.
Dat is niet waar ET. Je moet je houden aan een maximum dosering. Of je daar nu genoeg aan hebt of niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:57 schreef E.T. het volgende:
Paracetamol is de minst schadelijke pijnstiller die er is en kun je bijna niet overdoseren. Mag je ook gewoon onbeperkt gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding.
Oi, dat klinkt pijnlijk allemaal ET. Succes in elk geval!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef E.T. het volgende:
Dat had ik eerder moeten weten, nikky![]()
vloeibaar was 't toch niet echt geweldig..
Ik ben vanavond bij een chiropractor (wat een rotwoord om te typen zeg!) geweest. M'n bekkenklachten zijn nog steeds niet over (al kom ik daar steeds pas achter als ik al te veel gedaan heb) en sinds 1,5 week heb ik het in m'n rug. Af en toe kan ik amper overeind komen en slik ik de maximale dosering paracetamol per dag.
Maar ja, eerste afspraak.. voornamelijk praten en vragen beantwoorden en rontgenfoto gemaakt. Maandag gaan we verderEn dan hopen dat 't inderdaad verlichting biedt
Ik bedoelde ook per dag wel het maximum. Maar dat als je je aan de dagdosering houdt je daarbinnen geen kwaad kan. (ik dacht trouwens dat 't 6x500mg was, dus ik zit nog veilig.. al ben ik al een dag of twee 'clean')quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef kozakken het volgende:
[..]
Dat is niet waar ET. Je moet je houden aan een maximum dosering. Of je daar nu genoeg aan hebt of niet.![]()
(denk daarbij aan 6x1000 miligram)
in het zkh krijg je dat zo inddquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef Anitra het volgende:
Het max van paracetamol is 8x500 mg (4x daags 2x 500mg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |