Dat ga ik morgen uitproberen. Vooralsnog een beetje pijn en veel waas links. Dus ik functioneer nog voor de helft, en da's zeker zestig procent qua inzetquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:12 schreef Moonah het volgende:
Dat klinkt heftig Macka..... Kun je wel gewoon werken nu net met je nieuwe baan?
Oooo wat was het weer leuk en als vanouds om weer te werkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:13 schreef Moonah het volgende:
Oh en Stiekemurd, hoe was het?
En hoe was het om Jenna weg te brengen? Ik vroeg me af of dat net zo heftig is als wanneer je je eerste kindje (in jouw geval Benthe) wegbrengt?
Hihi, heel herkenbaar. Geniet ervan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het moederschap doet me zo goed en ik geniet van elk moment. Alle jaren van "project baby", alle teleurstellingen en de hele impact van de hormoonbehandelingen en het gehele fertiliteitstraject, vergeten zal ik het niet, maar mèn wat is het het waard geweest. Er valt zo'n enorme last van mijn schouders en ik voel me (afgezien van de nog resterende 4 zwangerschapskilo's) vederlicht en ik loop op blauwe wolkjes. Ik had nooit van tevoren kunnen voorspellen dat ik zo megaverliefd zou zijn op mijn kleine ventje
Niet volledig herkenbaar, want ondanks dat de fertiliteits behandeling zwaar is geweest en uiteraard een belasting is, heeft het volgens mij bij ons geen 'beschadigingen' achter gelaten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:47 schreef nebelung het volgende:
[..]
Hihi, heel herkenbaar. Geniet ervan!
Ik vond laatst in de kast (ja, ik ruim zelden op) nog een volle naaldenbeker en nog ongebruikte naalden. Ik kreeg er helemaal schrik van, toen trok er ineens een heleboel weer voorbij. Ik heb ze 's middags direct naar de apotheek gebracht en toen voelde ik me ineens 'vrij'. Later nog eens met mijn man gepraat over die tijd en ik merkte dat er toch veel weg was gevallen. Toch is het er soms nog wel, net een soort blaartje op je tong waar je steeds aan voelen moet. Een ruw plekje.
Ik ben nog lang na de geboorte van mijn dochter in de verdediging gegaan als ik mensen weer eens dom hoorde lullen over ivf en vruchtbaarheidsbehandelingen. Of als iemand heel lelijk deed over zijn/haar kinderen. Maar nu ik inmiddels zelf dochterlief wel eens achter het behang kan plakken () , heb ik dat een beetje losgelaten. Ik voelde me soms heel schuldig als ik eens een beetje boos op haar werd, maar het hoort er gewoon bij. Met dat soort gevoelens heb ik wel eens lopen klooien, ik dacht eerst dat ik constant en ten alle tijden alleen maar dol op haar moest zijn, dat mooie cadeautje na al die jaren, maar het is gewoon een kind met eigen nukjes en grilletjes. Dat hoort zo. En het maakt me zo gelukkig dat ik ook dat ervaren kan nu. Ik ben een heel gelukkige moeder nu.
Sorry, heel verhaal ineens![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:18 schreef Belana het volgende:
Ik hoop dat het zijn vruchten kilo's af gaat werpen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef E.T. het volgende:
De exclusieve aandacht 's nachts wordt door meneer dus ook goed gebruikt om z'n liefste lachjes te produceren en z'n brabbeltjes te laten horen![]()
verder geloof ik dat dit 'probleem' alleen in mijn hoofd speelt, Tijn lijkt nergens last van te hebben
Ik moet gewoon nog even goed leren hoe om te gaan met het hebben van twee kinderen en m'n aandacht verdelen
Ja hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:52 schreef cattie het volgende:
Suzanna, wat fijn dat het goed met je gaat!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Lief is dat hé? Ik zie dat ook wel eens op straat. Gisteren was er ook een kindje dat helemaal in paniek raakte toen mama even wegliep, broertje erbij en het was helemaal goed.
Dank je!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:44 schreef bixister het volgende:
easy, jij ook sterkte. hoe ging het vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |