Tsjakka! Houden zo!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef Ireth het volgende:
Zo herkenbaar Mwana!Van bloedlink ineens poeslief kunnen doen!
Net de WVG gebeld met de vraag om een kopie van het onderzoek, blijkt de WVG ook al bericht naar de Woonstichting uitgegeven te hebben omtrent de urgentie!!Kan straks de kopie komen halen en dan gelijk afgeven bij de jurist!
ja, maar met jouw dag had ik ook niet willen ruilenquote:
Ik heb vandaag de hele dag in het ziekenhuis doorgebracht. Netvliesoperatie. Nou ja, van het rotweer heb ik tenminste geen last gehadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Ireth jeetjeauw
en eenvoor eenieder die een rotdag heeft.
Dat rotte weer helpt ook helegaar niet mee
Oh ja, goeie vraag!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Leah het volgende:
Vast veel te laat, maar tochMoonah, hoe was je eerste werkdag?
Het is goed gegaan. Tnx.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Leah het volgende:
Vast veel te laat, maar tochMoonah, hoe was je eerste werkdag?
Ja, het was door het oog van de naald (ik kan het ook, hehhehquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef bixister het volgende:
jeee wat eng! goed dat je net op tijd was. ik hoop dat de operatie het beoogde (huhhuh) effect heeft!!!
Ja, en dat terwijl het op het eerste gezicht een onooglijk klein probleem leek te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:45 schreef Sugar het volgende:
Wel goed dat je dat advies geeft, macka, een hele eyeopener toch.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef bixister het volgende:
nou ja, onooglijk! je hebt 't hier wel over je dochter he! leek ze zóveel op een laaf?![]()
maar vooruit ik knijp een oogje dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |