Geen stomme vraag hoor, die opvang was idd meteen een praktisch probleem (waar ik me ook weer "schuldig" over voelde, want dit schoot meteen door mijn hoofd toen ze ziek werd).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef bixister het volgende:
ja dat 't snel gegaan is had ik al begrepen, sjonge... en 't ging dus om je schoonmoeder, dat wist ik nog niet. misschien een beetje een stomme praktische vraag voor dit moment, maar hebben jullie al een alternatief gevonden voor de opvang van sven op de dagen dat zij dat deed?
Ja, Kleintje, sterkte.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:18 schreef jolene het volgende:
Kleintje, sterkte vandaag met het wachten op uitslag.
Megadethquote:Op zondag 4 maart 2007 15:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wij slapen ook altijd in een hotel als we naar een festival/concert uit de buurt gaan. Dat campinggedoe is aan mij niet meer besteed. De laatste keer was Dynamo in 1999 en ik ben al die tegen-je-tent-pissers nu wel zat
Nu dus alleen nog maar "luxe-festivallen"
We willen dit jaar naar Fields of Rock en misschien naar Zwarte Cross festival. Daar ben ik nog niet eerder geweest, maar als het goed is speelt mijn favoriete band daar dit jaar. En op Fields of Rock so wie so een aantal fav bands. Moet alleen nog het programma afwachten om te bepalen of we 2 dagen of 1 dag gaan.
Ja, cool. Beetje uit de buurt alleen...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:37 schreef Rottdog het volgende:
Had wel graag naar Road Fest gewild in Servië mooie line-upen dat voor ¤ 60 3 dagen.
Metallica, Foo Fighters, Jamiroquai, Duran Duran, The Prodigy, Daft Punk, Iggy & The Stooges, The Cult, Deep Purple, Motörhead, Joe Cocker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |