quote:Op zondag 4 maart 2007 00:00 schreef texelonia het volgende:
Als je maar dronken genoeg bent herinner je je er niks meer van nee
Ik ben 2 keer in de bios in slaap gevallen. 1 keer omdat m'n vriendje van toen persé naar de nachtvoorstelling van james bond wilde wat ik ten eerste eignlijk niet echt leuke films vind en ten tweede ik heel moe was. De 2e keer was in de bioscoop waar ik toen werkte en was een bedrijfsavondje met dus een gratis film én gratis drank. Maar ook laat, want na sluitingstijd. Het was ook een beetje een saaige film trouwens, ik weet niet eens meer welke![]()
Zo voelde ik me gister ook. En ik was wel degelijk uit. Maar het was veeeeeeeel te druk in die zaal, ze hadden teveel mensen binnen. Je kon je kont niet keren...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
das jammer.
ik voel me een oude doos, waar zijn de zaterdagavonden gebleven van het stappen, lol maken en borreltje drinken? Nu zit ik met een laptop en een quilt.Ik he zelfs een haakboekje gekocht vandaag
Heb trouwens wel een heel gaaf boek gelezen de afgelopen dagen. De acht van Katrine neville. Di is echt steen goed! Heb vandaag gelijk het andere boek van haar gekocht.
Lowlands mt jou en de rest was echt gaaf! Als mijn pootjes het weer doen dan ga ik ook weer mee, want elk jaar baal ik da ik niet mee kan met jullie. Zo gaaf was dat!quote:Op zondag 4 maart 2007 15:02 schreef p_iglet het volgende:
Nououou hier begint het organisatie gedoe voor lowlands weer te komen, en kregen we ook al de vraag of we voor een reeks concerten in het westergaspark mensen kunnen regelen...
Maar helaas zal het voor mij dit jaar alleen voorbereiding en organisatie worden, en niet de festivals zelf....
Volgend jaar beter.... Dan mag vriendje oppassen en ga ik gewoon weer naar lowlands, hij vind het toch niets
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:24 schreef Anitra het volgende:
festivals zijn super!Ik ben echt een festivalbeest. Wij doen ook altijd huisje of hotelletje Diaan. Want een warme douche na een dag regen is toch erg lekker
Op festivals voel ik me echt thuis, gewoon in het gras liggen en muziek luisteren, heerlijk!
Wij gaan dit jaar niet naar pinkpop, de bands die we willen zien komen ook "los" naar ons land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |