Hier gaat het niet zo goed maar daar wordt heel hard aan gewerkt. Ik wil er alleen verder niet hier op in gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
ikke?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:13 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jij mag trots op je zelf zijn hoor, als je dat goed geraden hebt.
als jij dat vindt, haal ik m toch weg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:20 schreef Luchtbel het volgende:
Helemaal niks waarschijnlijk.
Ik vind het alleen een trieste, stemmingmakende post.
zeg ik toch niet? maar als jij je er aan stoort zou het misschien wel zo kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef Luchtbel het volgende:
Nee dat hoeft toch niet? Ik mag er toch wel gewoon wat van zeggen of niet?
Oh men, ik kan me niet heugen wanneer ik die tijd op de wekker gezien heb! Het is hier standaard nog ver voor 7en.. en dat breekt mij momenteel erg opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef Djeez het volgende:
Het begin is er hier. We zijn vanmorgen om 9:30 opgestaan, een hele opgave.
Nou in dat geval. Ik vind zulke posts kinderachtig en stemmingmakend. En dat mag van mij wel een keertje klaar zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg ik toch niet? maar als jij je er aan stoort zou het misschien wel zo kunnen zijn.
ik heb het geplaatst omdat ik me vreselijk zat op te winden over de posts van djeez.
misschien ben ik iets te emotioneel geraakt en is het beter het weer weg te halen.
wie anders dan een nuchtere lezer kan me daar beter op attent maken?
Het weer werkt ook niet bepaald mee. Ik heb de hele tijd het gevoel dat het begin herfst of eind lente is. Het is ook steeds zo donker buiten. We doen steeds het licht in de kamer aan en dan weer uit omdat even de zon doorbreekt. Tamelijk irritant...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh men, ik kan me niet heugen wanneer ik die tijd op de wekker gezien heb! Het is hier standaard nog ver voor 7en.. en dat breekt mij momenteel erg op![]()
Heb het idee in een verlate herfstdip te geraken.. ben moe...
offtopic Gezellig onderscript heb jij trouwens, damequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
prima hoor, no hard feelings. ik liet met teveel meeslepen, wat sowieso fout is.
lees je m nu pas? ik heb m al een maand ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gezellig onderscript heb jij trouwens, dame![]()
Djeez, je vrouw heeft een handvol pillen geslikt... heb je nu echt de indruk dat met een opgeruimde tuin en kaarten voor een optreden van een favoriete band alle problemen opgelost zijn? De problemen die mede veroorzaakt zijn door geld uitgeven dat je niet hebt, hetgeen je nu weer hebt gedaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef Djeez het volgende:
En verder is het ons gelukt kaarten te bemachtigen voor het Arrow Rock Festival, met als hoofdact Aerosmith! En daar is met name Ingrid helemaal idolaat van. Ik vind het ook een superband, en ben ook blij met de rest van de line-up. En nu maar kijken wat we met de rest van het weekend doen, maandag ben ik iig vrij!
Ik weet niet hoor, maar wat ik gehoord heb van de GKB is toch echt iets anders. Met 70 euro rondkomen met 4 man voor je boodschappen/ kleding/ e.d., als daar wat van over is, veel plezier in de bioscoop. Ik heb even gezocht en het goedkoopste ticket is 69 euro. Dan kun je inderdaad kiezen, een maand eten, of een dagje uit. Maar geld om leuke dingen te doen heb ik nog niet eerder van gehoord, sowieso niet zulke leuke dingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja schuldenaflossing is belangrijker, en wanneer in het GKB programma zit is er ook plaats voor ontspanning.
Want ontspanning is zeker wel nodig ook tidjens een schulden process.
En zo kan het dus zijn dat ze bijv. eens per maand geld krijgen voor een avondje bioscoop.
Vind je? Het begin van schulden aflossen met gelijk 140 euro uitgeven? Dan hebben wij waarschijnlijk een ander idee van oplossen van problemen, dat kan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:02 schreef _evenstar_ het volgende:
nee ze zijn er nog lang niet maar verdomme het is een miniscuul begin van een lange weg.
Het is zeker allemaal geen koek en ei en makkelijk. Dat pretendeer ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Djeez, je vrouw heeft een handvol pillen geslikt... heb je nu echt de indruk dat met een opgeruimde tuin en kaarten voor een optreden van een favoriete band alle problemen opgelost zijn? De problemen die mede veroorzaakt zijn door geld uitgeven dat je niet hebt, hetgeen je nu weer hebt gedaan?
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat ik gehoord heb van de GKB is toch echt iets anders. Met 70 euro rondkomen met 4 man voor je boodschappen/ kleding/ e.d., als daar wat van over is, veel plezier in de bioscoop. Ik heb even gezocht en het goedkoopste ticket is 69 euro. Dan kun je inderdaad kiezen, een maand eten, of een dagje uit. Maar geld om leuke dingen te doen heb ik nog niet eerder van gehoord, sowieso niet zulke leuke dingen.
Blijf eens niet zo vats hangen aan dat concert.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Het begin van schulden aflossen met gelijk 140 euro uitgeven? Dan hebben wij waarschijnlijk een ander idee van oplossen van problemen, dat kan.
Ja! Het gaat best lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:37 schreef chacama het volgende:
heb al de hele tijd niet willen reageren, maae nu sluit ik me aan bij rottdog, macka, mwana en pm. aan de andere kant is er wel in dit topic aan djeez gevraagd hoe het met ingrid is nu. en daar hebben we min of meer antwoord op gekregen.
en mwana hoe is he nu bij jou? heb je het ritme al weer een beetje te pakken?
Dat is mooi. Dan kun je het inderdaad ook weer jezelf toestaan om soms ook mwana te zijn en niet alleen melkfabriek voor Nune..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja! Het gaat best lekker![]()
Ben drie dagen weggeweest overdag inmiddels en dan kun je ook een hoop meer met de wetenschap dat je wegkan.
Iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is mooi. Dan kun je het inderdaad ook weer jezelf toestaan om soms ook mwana te zijn en niet alleen melkfabriek voor Nune..
Hou er dan over op. Beperk jezelf door het geven of vragen van advies over die lieve dochter van jullie Kim en ga niet over jullie problemen praten hier. Óók niet als er om wordt gevraagd. Doe dat dan via de POM of mail met iemand die graag wil weten hoe het met jullie gesteld is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:07 schreef kims_mama het volgende:
De reden waarom ik wel op fok ben, is dat ik het leuk vind/vond.
Waarom ik een timeout wilde is dat ik me door de reacties mee liet slepen. Zoals de aandachttrekkerposts/djeez en ingrid show ed. Waar we zelf niet om hebben gevraagd. Maar blijkbaar is het niet goed uit te leggen. En dat wil ik verder ook niet.
Ik vind het juist leuk en nuttig om de verhalen te lezen. Ook handig met een vraag over Kim. Omdat er hier ervaringsdeskundigen zijn. Maar ik vraag me af of dat nu nog nut heeft. En nee, dat is niet aandachttrekken, slachtofferrol oid.
Bij de eerste blik lacht en straalt ze alsof ik de meest geweldige verschijning op aarde benquote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:31 schreef Moonah het volgende:
Macka, wat fijn dat het werken je zo goed doet!
En tja, geef Lucie eens ongelijk....
Al lijkt het me heel lullig en ook echt even slikken, als je kind begint te huilen ipv enthousiast is als je dan eindelijk smachtend thuiskomt.
Dat vind ik een goed idee. Ik probeer de pm aan te zetten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Hou er dan over op. Beperk jezelf door het geven of vragen van advies over die lieve dochter van jullie Kim en ga niet over jullie problemen praten hier. Óók niet als er om wordt gevraagd. Doe dat dan via de POM of mail met iemand die graag wil weten hoe het met jullie gesteld is.
Jullie zijn nu al een aantal jaar "een beginnetje" aan het maken en ik kan mij heel goed voorstellen dat sommige mensen op het moment een rode waas voor hun ogen zien als het onderwerp "geld" bij jullie te sprake komt op FOK!
Hou de eer aan jullie zelf en heb het er hier niet meer over hier op FOK! maar met mensen die er werkelijk verstand van hebben. Dat is het enige advies dat ik jullie kan geven.
Succes eik.
Ja daar zullen de schuldeisers ook wel gevoelig voor zijn denk ik. Goed, ze betalen hun rekeningen niet maar de tuin is in ieder geval netjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Blijf eens niet zo vats hangen aan dat concert.
Daarover uit ik niet. het is niet mijn keus, zou eerder dan een biosje gepakt hebben. iets minder duur.
Maar ik doelde op de tuin.
Zolang er stupide posts van die 2 staan zal ik erop reageren. Wat de rest doet is aan hen. De term 'we' is aan mij niet besteed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:14 schreef ik80 het volgende:
ik word er een beetje moe van, kunnen we er gewoon niet mee ophouden?
Dit had je toch ook al voor oa de fokkers op Ouders.nl neergezet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef kims_mama het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat mw het contact heeft verbroken, omdat ik nu bij ggz kom. En dat ik 5 maart het 1e gesprek heb met de psychiater die mij gaat begeleiden. En dat ik een soort assertiviteitscursus krijg. Ws begint dat eind maart. Verder is er bloed geprikt om te kijken of de ad wel helpt. Als het te laag is, krijg ik verhoging, anders andere ad, of stoppen.
Ik wil nog proberen om acute zorg aan te vragen. ( http://www.icare.nl/index.cfm?pid=1285 )
Hierover wil ik best praten, als het op een normale manier gaat, zeg maar.
Ik kan dus niet altijd goed uit mijn woorden komen, vandaar dat het er soms misschien raar uitkomt.
Dat klopt. Dat had ik erbij gezet om aan te geven dat ik dat wel had gelezen ergens op fok.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit had je toch ook al voor oa de fokkers op Ouders.nl neergezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |