Dat doe ik ook, dat staren en proberen in je geheugen te branden. Lukt inderdaad (helaas) toch niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:16 schreef Neuk het volgende:
De tijd gaat zo snel... Soms wil ik het bevriezen en dan ga ik staren naar Brent om hem zo in mijn geheugen te branden. Helaas lukt dat nooit zo echt, behalve dat je je herinnerd dat je dat wilde. Een foto is gewoon nooit zo als het daadwerkelijke moment...
Heb je een digitale fotocamera? Daar zit ook vaak een filmfunctie op. Die gebruik ik ook megaveelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:48 schreef lily het volgende:
Ja, we filmen ook wel. Niet zo heeel vaak maar nog wel vaak genoeg.
Helaas hebben we nog geen digitale filmcamera.
Laat datquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Voor we het weten zijn ze 16 en willen ze op stap en krijgen ze verkering enzo.
Aww komop, na alle wandelende pizza's komt er ooit een leuke knul mee joh.quote:
Laat mij nog even in die waanquote:
hier meestal smiddags, ik probeer ze tegelijk op bed te leggen en de laatste tijd gaat dat aardig goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef LadyS het volgende:
Martinekedaar ga je vast van glimmen
Over dat veel doen met kinderen. hier ligt er van 10 uur sochtends tot 17.00 uur altijd wel 1 van de 2 te slapenZie dan maar eens veel te doen
![]()
He Yvonne, ik moest eventjes van Ingrid vragen of je haar PM nog hebt gehad, aangezien ze zelf niet kan posten.quote:
Nou, dat dus.quote:
Gods here jezus...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:07 schreef kims_mama het volgende:
Als ik zou weten hoe ik een filmpje moet maken, zou ik het veel gaan doen, denk ik.
dit is een grapquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:06 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Ja mama.
Ik ga niet meer snel posten en veel lurken.
Swetsquote:
Ja, heb ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
He Yvonne, ik moest eventjes van Ingrid vragen of je haar PM nog hebt gehad, aangezien ze zelf niet kan posten.
Ik ben niet mijn broeders hoeder hoor, ik geef een kans, neem je die niet dan is het klaar, eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid.quote:
Met mij gaat het goed hoor Mibos! Van de week even een dipje, maar ach, hoort erbij. Nu weer goed geslapen, kolven lukt weer beter, en van de week aan het werk.... Ach, dat zal me uiteindelijk vįst ook goed doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
Nee, maar als je er midden in zit is dat vaak moeilijk om het zo te zien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Githa het volgende:
Ik realiseer me dat het veel bij mezelf ligt, wat ik er van maak....alles is vaak niet zo erg als het lijkt.
nou moest ik toch wel even lachen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
die hebben geen plaat voor hun kop maar een komplete vierbaansweg
Kendahl heeft het heel goed door wanneer ik hem wegbreng. Hij wil dan ook nog even uit de armen van de "vreemde(n)" gehaald worden en geknuffeld worden en dan pas mag ik weg. Nou eigenlijk mag dat dan ook niet, maar ik ga dan wel. Die knuffel vind ik vanzelfsprekend en dan is het klaar. Ik doe dan altijd alsof er niets aan de hand is, lekker rustig alsof we net wakker worden en samen nog de hele dag bij elkaar zijn. Hij merkt dan, volgens mij, aan mijn houding dat het allemaal wel goed komt. Wat niet wegneemt, dat hij het er niet mee eens is dat ik dan wegga.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:56 schreef chacama het volgende:
Oh, filmpjes maken...Jaja, heb de camera van papa mogen lenen. De schat. Dus nu kan ik ook flimen.
Maud komt er geloof ik ook achter dat ik wegga als ik ze naar de oppas heb gebracht. Vanochtend keek ze me echt met van die grote kijkers aan met zo'n blik van: wat doe jij nou. Maar gelukkig heeft ze goed voorbeeld aan Fleur. Die heeft soms geen tijd voor een kus en moet ik bedelen. Vond het wel grappig om te zien dat ze me dus echt herkent. En als ze ga halen ook. Boos zijn, doet ze nog niet. Maar wat niet is kan nog komen. (en nu weer aan het werk *insert schop onder mijn kont*)
Allemaal prima redenen om een maand opslag niet aan constructieve zaken te besteden!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Djeez het volgende:
Mijn loonsverhoging is in elk geval net zoveel als dat die twee kaarten kosten, dus die heb ik nu in een maand betaald. En verder deed ik het ook om te vieren dat ik nu weer een vaste baan heb.
Precies, en als ik niet was gaan zeuren over opslag, had ik dat geld sowieso niet gehad. Nu heb ik maandelijks meer geld om af te lossen, en om één keertje iets leuks te doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Allemaal prima redenen om een maand opslag niet aan constructieve zaken te besteden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |