abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:38:05 #76
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46608869
Die stoel ga ik zeker in mijn achterhoofd houden
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46608915
Alleen die wijd uitstaande poten vind ik onhandig bij het eromheen lopen, en ik vind ze niet zo heel erg mooi (in een open keuken). Maar praktisch zijn ze wel.
pi_46609951
Ja, wij hebben er ook een tafelblad bij. Ik ben er erg blij mee. Misschien geen schoonheid, maar idd makkelijk uit elkaar te halen en schoon te maken.
@Owlet: ik dacht al te zien op een foto dat jij er ook eentje hebt.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46617146
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:53 schreef Moonah het volgende:
Kan die wet ook bij ons in gang gezet worden?
De wet van Fok was hier vannacht iig van kracht!
Thies is maar één keer voor de borst gekomen en ik heb maar één keer zijn speentje terug hoeven geven. Heeeeeeeerlijk! Ik heb eindelijk weer eens écht lekker kunnen slapen. dat doet een mens goed.
Als ik nu maar niet te vroeg juich.... Nah, vannacht heb ik iig meegepikt!

En PM, wás het bal bij jullie vannacht? Of heeft Simon ook lekker geslapen?
Overigens werd dit nachtelijk gedrag idd genoemd bij het 19wekensprongetje.
Dus, en waarom heb ik me dat niet eerder bedacht, het is maar een..... Juist!

Belana, Oei ik groei is echt een erg leuk en leerzaam boek.
Het helpt mij zeker om meer inzicht te krijgen in de ontwikkeling van mijn kind. En wat ik ook ervaar, doordat ik er meer inzicht in heb, zíe ik ook meer. Ik kijk gerichter naar hem ofzo. Plus ik kan lastige dingen makkelijker accepteren omdat ik weet waardoor het komt.
Als je wil, ik heb er eentje van Vicky overgenomen, maar ik kreeg net daarna de nieuwe versie van mijn zus. Mocht je geinteresseerd zijn PM maar even. Het gaat tot twintig maanden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 08:59:05 #80
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46617249
Brent heeft opeens 's nachts wel weer zin om te drinken... Heel vreemd..
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46617279
Brent ook 19 weken soms?

Dat Oei ik groei boek leek me altijd onzin.Ik was bang dat je dingen ging verwachten van je kind omdat het toevallig zoveel weken was. En dat als het niet volgens het boek zou gaan ik me er druk over zou maken. Nu heb ik het boek en werkboek toevallig gewonnen bij een wedstrijd en ik vind het toch eigenlijk wel erg leuk. Wat Moonah zegt, je gaat naar bepaalde dingen (ontwikkelingen) kijken die je anders misschien niet zo waren opgevallen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:48:54 #82
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46617561
Moonah, goed zeg! Fijn!

Hier viel het wel mee hoor, twee uur een keer het speentje en toen om half zeven weer! Pfhew! En ik heb Oei ik groei ook, vluchtig doorgelezen pas weer, maar het nachtelijk gedrag heb ik niet zien staan in de gauwigheid!
Overigens kan ik beter niet meer voeden met de tv aan, meneer draait zich in een soort omgekeerde banaan-stand om de tv dan te kunnen zien!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 09:50:41 #83
81992 Githa
pi_46617582
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:09 schreef owlet het volgende:

[..]

Weet iemand hoe het met Merel, Isis en Xanthe is?
Goed! Merel is alweer een tijdje thuis....
pi_46618488
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:50 schreef Githa het volgende:

[..]

Goed! Merel is alweer een tijdje thuis....
Dat is fijn om te lezen.

En Mwana hoe is het bij jullie? Hoe gaat het met Nune?

Moonah lekker! Thies goed gedaan jochie. En bij PM ook las ik!!

Maud dreigt ook weer te gaan springen. Pieperig en veel lichaamscontact nodig. We wachten het af. Ze is nu 14,5 weken. Dus dat is of vroeg of laat.... Vanavond ga ik maar weer even het boek pakken. 12 weken sprong heeft ze in elk geval wel gehad...
pi_46618687
Om maar even bij de sprongen te blijven...
Die 19wekensprong zou zich volgens het boek al vroeg aandienen. Vanaf week 15 al. Dus Chaca en Neuk, het zou best kunnen dat Maud en Brent er idd ook tegenaan hikken.
Wij hebben het écht aan Thies gemerkt. Ik had alleen niet door dat ook de onrustigere nachten er verband mee zouden houden.
pi_46618718
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:17:52 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46618728
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
verkeerd topic
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46618732
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:48 schreef PM-girl het volgende:
meneer draait zich in een soort omgekeerde banaan-stand om de tv dan te kunnen zien!
Herkenbaar!
Mooie term!
pi_46618739
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

verkeerd topic
Oh ja, ik ga naar het moedertopic!
pi_46620140
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef Moonah het volgende:
Om maar even bij de sprongen te blijven...
Die 19wekensprong zou zich volgens het boek al vroeg aandienen. Vanaf week 15 al. Dus Chaca en Neuk, het zou best kunnen dat Maud en Brent er idd ook tegenaan hikken.
Wij hebben het écht aan Thies gemerkt. Ik had alleen niet door dat ook de onrustigere nachten er verband mee zouden houden.
ok dan. ik zal dus zorgen voor veel liefde en weinig ergernis....

het is een fase (die nog erger kan worden als madam belist dat ze niet meer wil slapen)
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:57:37 #91
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46622373
Iris draait niet meer
Sinds ze om kon draaien (ééuwen geleden lijkt het wel) hebben we haar eigenlijk altijd meteen op de buik neergelegd. Ze lijkt nu te zijn vergeten hoe ze om moet draaien. Als we haar op de rug meerleggen, gaat ze liggen jammeren met haar handjes op de grond naast haar (en dat doet ze al een paar dagen, nu valt het eigenlijk op dat ze helemaal niet meer draait, ook niet van buik nnaar rug trouwens.)
Straks als ze wakker is, zal ik het nog eens proberen en dan ook even goed met haar oefenen .
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:32:01 #92
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46623258
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:02 schreef Belana het volgende:
heej martineke, ik verbaas me iedere keer zo erover hoe hard Romijn gaat. hij kon al snel zitten ook he? was Maxim ook zo snel?
Maxim kon met 6 mnd blijven zitten, Romijn ook.
zelf gaan zitten deed Maxim met 8 mnd ong, Romijn doet dat nog niet.
maar Maxim kon bijv met 3 mnd ontzettend goed blijven staan, dat kan Romijn weer niet.

Maxim was iets sneller naar mijn idee. tot nu toe dan, voor hetzelfde geld loopt Romijn over 2 mnd los door de kamer, terwijl Maxim dat pas met 14 mnd deed we wachten af.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:36:25 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_46623405
Ik vind het echt snelle binkies
Ezra is nu ruim 7 maanden en blijft echt nog van geen kanten zitten hoor niet dat het me uitmaakt trouwens. vind het gewoon grappig dat maxim en romijn alle 2 wel snel zijn daarmee (of die van mij langzaam )
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:51:15 #94
94046 PM-girl
pi_46623837
Sprongetjes kunnen ook eerder komen volgens oei ik groei als een kindje te laat geboren is. Wanneer een sprong normaal met 10 weken komt, maar je baby 1 week te laat is geboren, komt het dus met 9 weken al. Ze tellen vanaf de 40 weken denk ik.
*
pi_46625193
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Sprongetjes kunnen ook eerder komen volgens oei ik groei als een kindje te laat geboren is. Wanneer een sprong normaal met 10 weken komt, maar je baby 1 week te laat is geboren, komt het dus met 9 weken al. Ze tellen vanaf de 40 weken denk ik.
jamaaar Maud was te vroeg. wat wordt het dan?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:43:10 #96
94046 PM-girl
pi_46625276
Volgens mij is het dan mogelijk later, volgens het boek. Wacht ik kijk het even na!
*
pi_46625310
Zelf goed blijven zitten is gemiddeld met 9 mnd Belana, dus Ezra mag nog een poosje oefenen

Iedereen hier sterkte met alle sprongetjes
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:45:44 #98
94046 PM-girl
pi_46625378
quote:
Is je baby twee weken te laat geboren, dan komt het twee weken eerder. Is hij vier weken te vroeg, dan komt het vier weken later. Ook dit verschijnsel wijst erop dat ieder sprongetje sterk verbonden is met de groei van de hersens van de baby.
Aldus Oei ik groei!
*
pi_46625445
Dan zou Maud nu dus d'r 12 weken sprong aan het maken zijn. Want 14,5 weken - 2 weken is 12 weken (en een halve)

OK dan....
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:08:15 #100
108648 cattie
lieve moeder
pi_46626075
Wat een spongen allemaal!
Ik heb niet oei ik groei, maar zie zelf de sprongen bij Ive wel goed. Een paar dagen huilerig, niets is goed enz en dan opeen kan hij weer iets. Ive is de laatste weken nogal aan het veranderen. Het baby-achtige gaat er steeds meer vanaf. Zijn gezichtje ontwikkelt zich meer (de kaaklijn van zijn vader krijgt hij nu ), hij lacht heel erg hard om sommige dingen, begint een beetje te tijgeren/kruipen/voortbewegen enz. Erg leuk om te zien. Het is echt een heerlijk ventje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')