quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:53 schreef Moonah het volgende:
Kan die wet ook bij ons in gang gezet worden?
Goed!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met Merel, Isis en Xanthe is?
Dat is fijn om te lezen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:50 schreef Githa het volgende:
[..]
Goed!Merel is alweer een tijdje thuis....
verkeerd topicquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:48 schreef PM-girl het volgende:
meneer draait zich in een soort omgekeerde banaan-stand om de tv dan te kunnen zien!
Oh ja, ik ga naar het moedertopic!quote:
ok dan. ik zal dus zorgen voor veel liefde en weinig ergernis....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef Moonah het volgende:
Om maar even bij de sprongen te blijven...
Die 19wekensprong zou zich volgens het boek al vroeg aandienen. Vanaf week 15 al. Dus Chaca en Neuk, het zou best kunnen dat Maud en Brent er idd ook tegenaan hikken.
Wij hebben het écht aan Thies gemerkt. Ik had alleen niet door dat ook de onrustigere nachten er verband mee zouden houden.![]()
Maxim kon met 6 mnd blijven zitten, Romijn ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:02 schreef Belana het volgende:
heej martineke, ik verbaas me iedere keer zo erover hoe hard Romijn gaat. hij kon al snel zitten ook he? was Maxim ook zo snel?
jamaaar Maud was te vroeg. wat wordt het dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Sprongetjes kunnen ook eerder komen volgens oei ik groei als een kindje te laat geboren is. Wanneer een sprong normaal met 10 weken komt, maar je baby 1 week te laat is geboren, komt het dus met 9 weken al. Ze tellen vanaf de 40 weken denk ik.
Aldus Oei ik groei!quote:Is je baby twee weken te laat geboren, dan komt het twee weken eerder. Is hij vier weken te vroeg, dan komt het vier weken later. Ook dit verschijnsel wijst erop dat ieder sprongetje sterk verbonden is met de groei van de hersens van de baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |