Mikael in wipsoel met hoofd op zijn voeten en gewoon niet meer terug kunnen. Was heel zielig en hij doet het ook nooooit meerquote:
Hmm dat zou ik maar niet te hard roepen. Ik wil niemand ongerust maken of zo hoor, maar ik werd er ten tijde van Benthe voor gewaarschuwd dat het belangrijk is dat ze zou leren kruipen en niet billenschuiven. Ik moest dan echt naast haar gaan zitten en voordoen hoe dat moest. Toevallig gaat het nu in een ander topic daar ook over....quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hiihihi! Een kontschuiver, ja die heb je er ook bij. Maar daar is niets mis mee, toch?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:15 schreef poemojn het volgende:
Als je graag wat ermee wilt doen kun je misschien oefeningen doen?
Heb je van je fysiotherapeut ook 'huiswerk' opgekregen zoals http://www.fysiotherapied(...)billenschuivers.html ?
Ja hier op het cb waarschuwden ze me er ook voor. Kontschuivers missen een stukje ontwikkeling die ze later nodig hebben ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik maar niet te hard roepen. Ik wil niemand ongerust maken of zo hoor, maar ik werd er ten tijde van Benthe voor gewaarschuwd dat het belangrijk is dat ze zou leren kruipen en niet billenschuiven. Ik moest dan echt naast haar gaan zitten en voordoen hoe dat moest. Toevallig gaat het nu in een ander topic daar ook over....
[..]
Jouw verhaal is ook precies zoals wij het destijds te horen kregen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Saffier het volgende:
Ik moest me er dus niet té druk om maken, een kontschuivertje krijg je bijna nooit meer aan het kruipen zei zij.overigens heeft Tobias veeeel meer gekropen dan zijn vader of ik hebben gedaan, vader was een kontschuiver
Yep, mee eens. Kinderen die dyslectisch zijn hebben "vaak" niet gekropen. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan. Het kan ermee te maken hebben, zeg maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef ik80 het volgende:
Maar het gaat er ook om dat kruipen weer met leren schrijven te maken heeft. Door te kruipen maak je een bepaalde kruistechniek waardoor je je hersenen traint. Heb je niet gekropen dan kan je problemen krijgen met leren lezen en schrijven.
Hoe dan ook, erg fijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:37 schreef PM-girl het volgende:
Jippie! Net nadat ik had besloten dat ik Simon niet elke keer zijn speentje zou geven om 2:00, 2:30, 3:00, 4:00, 4:15 uur enz. enz, besluit meneer zelf al twee nachten tot 6:00 te slapen!
Wet van Fok / Murphy enzo...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef ik80 het volgende:
Maar het gaat er ook om dat kruipen weer met leren schrijven te maken heeft. Door te kruipen maak je een bepaalde kruistechniek waardoor je je hersenen traint. Heb je niet gekropen dan kan je problemen krijgen met leren lezen en schrijven.
nog even,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Yep, mee eens. Kinderen die dyslectisch zijn hebben "vaak" niet gekropen. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan. Het kan ermee te maken hebben, zeg maar.
Wat fijn PM!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:37 schreef PM-girl het volgende:
Jippie! Net nadat ik had besloten dat ik Simon niet elke keer zijn speentje zou geven om 2:00, 2:30, 3:00, 4:00, 4:15 uur enz. enz, besluit meneer zelf al twee nachten tot 6:00 te slapen!
Wet van Fok / Murphy enzo...
Bij mijn cb zeiden ze dat het zo was dat kinderen die dyslectisch zijn meestal niet hebben gekropen. Maar dat dat niet betekent dat als een kind niet kruipt dat het dan dyslectisch wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef ik80 het volgende:
Nee, vroeg ik me ook al af pas.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:09 schreef owlet het volgende:
Weet iemand hoe het met Merel, Isis en Xanthe is?
Toevallig heeft Tinka er vandaag 2 keer in gezeten; 1 keer bij Ballorig vanmorgen, overigens een versie met tafelblad wat ik nog mooier vind, en vanmiddag in het ziekenhuis in deze versie. Geniaal zijn ze; makkelijk te verstellen en makkelijk schoon te houden. Jammer dat ik al stoelen heb, zeker als ze maar 12 euro kosten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |