*schaam*quote:
Ik heb idd eindelijk eens 6 uur achter elkaar kunnen slapen zonder eruit te hoeven!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef dutchie het volgende:
Poeh 5x! Cattie wat zwaar voor je man.
Dan valt die 1 tot 2x voor jou iedere nacht bijna mee. Maar zonder gekheid, kun je op deze manier zelf ook een beetje bij tanken in de nacht. Da's op zich ook wat waard toch?
(..)
Pas maar op, vandaag of morgen tref je hem dubbel geklapt aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef PM-girl het volgende:
Chacama, goed van Maud zeg!
Simon traint echt zijn buikspieren, wanneer hij ligt of in het wipstoeltje zit, komt hij telkens tot bijna zitten omhoog
Lief dat je er naar vraagt. Gaat goed met me. Ben aan de slag en ga vanaf 1maart hele dagen werken. Maar heb er zin in (zolang het zonnetje schijnt)quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Stiekemurd het volgende:
Met recht trots Chaca. Hoe gaat het verder met je? Al aan de arbeid?
Nah, Thies krijste alles bij elkaar en na een kwartier viel hij als een blok in slaap. Verder niets aan gemerkt. Maar ik weet niet of dat algemeen is? Fijn dat ze er weinig last van lijkt te hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:05 schreef chacama het volgende:
Maud gaat tot nog toe lachend en slapend door de prik heen. Dus het lijkt tot nu toe nog mee te vallen. Maar wie weet wat de dag van morgen brengt....wat is de tendens van de tweede prik?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Pas maar op, vandaag of morgen tref je hem dubbel geklapt aan![]()
Zegt ze uit ervaring![]()
Mikael in wipsoel met hoofd op zijn voeten en gewoon niet meer terug kunnen. Was heel zielig en hij doet het ook nooooit meerquote:
Hmm dat zou ik maar niet te hard roepen. Ik wil niemand ongerust maken of zo hoor, maar ik werd er ten tijde van Benthe voor gewaarschuwd dat het belangrijk is dat ze zou leren kruipen en niet billenschuiven. Ik moest dan echt naast haar gaan zitten en voordoen hoe dat moest. Toevallig gaat het nu in een ander topic daar ook over....quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hiihihi! Een kontschuiver, ja die heb je er ook bij. Maar daar is niets mis mee, toch?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:15 schreef poemojn het volgende:
Als je graag wat ermee wilt doen kun je misschien oefeningen doen?
Heb je van je fysiotherapeut ook 'huiswerk' opgekregen zoals http://www.fysiotherapied(...)billenschuivers.html ?
Ja hier op het cb waarschuwden ze me er ook voor. Kontschuivers missen een stukje ontwikkeling die ze later nodig hebben ofzo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik maar niet te hard roepen. Ik wil niemand ongerust maken of zo hoor, maar ik werd er ten tijde van Benthe voor gewaarschuwd dat het belangrijk is dat ze zou leren kruipen en niet billenschuiven. Ik moest dan echt naast haar gaan zitten en voordoen hoe dat moest. Toevallig gaat het nu in een ander topic daar ook over....
[..]
Jouw verhaal is ook precies zoals wij het destijds te horen kregen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef Saffier het volgende:
Ik moest me er dus niet té druk om maken, een kontschuivertje krijg je bijna nooit meer aan het kruipen zei zij.overigens heeft Tobias veeeel meer gekropen dan zijn vader of ik hebben gedaan, vader was een kontschuiver
Yep, mee eens. Kinderen die dyslectisch zijn hebben "vaak" niet gekropen. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan. Het kan ermee te maken hebben, zeg maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef ik80 het volgende:
Maar het gaat er ook om dat kruipen weer met leren schrijven te maken heeft. Door te kruipen maak je een bepaalde kruistechniek waardoor je je hersenen traint. Heb je niet gekropen dan kan je problemen krijgen met leren lezen en schrijven.
Hoe dan ook, erg fijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:37 schreef PM-girl het volgende:
Jippie! Net nadat ik had besloten dat ik Simon niet elke keer zijn speentje zou geven om 2:00, 2:30, 3:00, 4:00, 4:15 uur enz. enz, besluit meneer zelf al twee nachten tot 6:00 te slapen!
Wet van Fok / Murphy enzo...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef ik80 het volgende:
Maar het gaat er ook om dat kruipen weer met leren schrijven te maken heeft. Door te kruipen maak je een bepaalde kruistechniek waardoor je je hersenen traint. Heb je niet gekropen dan kan je problemen krijgen met leren lezen en schrijven.
nog even,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Yep, mee eens. Kinderen die dyslectisch zijn hebben "vaak" niet gekropen. Het hoeft natuurlijk niet, maar het kan. Het kan ermee te maken hebben, zeg maar.
Wat fijn PM!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:37 schreef PM-girl het volgende:
Jippie! Net nadat ik had besloten dat ik Simon niet elke keer zijn speentje zou geven om 2:00, 2:30, 3:00, 4:00, 4:15 uur enz. enz, besluit meneer zelf al twee nachten tot 6:00 te slapen!
Wet van Fok / Murphy enzo...
Bij mijn cb zeiden ze dat het zo was dat kinderen die dyslectisch zijn meestal niet hebben gekropen. Maar dat dat niet betekent dat als een kind niet kruipt dat het dan dyslectisch wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef ik80 het volgende:
Nee, vroeg ik me ook al af pas.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:09 schreef owlet het volgende:
Weet iemand hoe het met Merel, Isis en Xanthe is?
Toevallig heeft Tinka er vandaag 2 keer in gezeten; 1 keer bij Ballorig vanmorgen, overigens een versie met tafelblad wat ik nog mooier vind, en vanmiddag in het ziekenhuis in deze versie. Geniaal zijn ze; makkelijk te verstellen en makkelijk schoon te houden. Jammer dat ik al stoelen heb, zeker als ze maar 12 euro kosten.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:53 schreef Moonah het volgende:
Kan die wet ook bij ons in gang gezet worden?
Goed!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met Merel, Isis en Xanthe is?
Dat is fijn om te lezen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:50 schreef Githa het volgende:
[..]
Goed!Merel is alweer een tijdje thuis....
verkeerd topicquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:48 schreef PM-girl het volgende:
meneer draait zich in een soort omgekeerde banaan-stand om de tv dan te kunnen zien!
Oh ja, ik ga naar het moedertopic!quote:
ok dan. ik zal dus zorgen voor veel liefde en weinig ergernis....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef Moonah het volgende:
Om maar even bij de sprongen te blijven...
Die 19wekensprong zou zich volgens het boek al vroeg aandienen. Vanaf week 15 al. Dus Chaca en Neuk, het zou best kunnen dat Maud en Brent er idd ook tegenaan hikken.
Wij hebben het écht aan Thies gemerkt. Ik had alleen niet door dat ook de onrustigere nachten er verband mee zouden houden.![]()
Maxim kon met 6 mnd blijven zitten, Romijn ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:02 schreef Belana het volgende:
heej martineke, ik verbaas me iedere keer zo erover hoe hard Romijn gaat. hij kon al snel zitten ook he? was Maxim ook zo snel?
jamaaar Maud was te vroeg. wat wordt het dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Sprongetjes kunnen ook eerder komen volgens oei ik groei als een kindje te laat geboren is. Wanneer een sprong normaal met 10 weken komt, maar je baby 1 week te laat is geboren, komt het dus met 9 weken al. Ze tellen vanaf de 40 weken denk ik.
Aldus Oei ik groei!quote:Is je baby twee weken te laat geboren, dan komt het twee weken eerder. Is hij vier weken te vroeg, dan komt het vier weken later. Ook dit verschijnsel wijst erop dat ieder sprongetje sterk verbonden is met de groei van de hersens van de baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |