Nikky, veel succes met uitknobbelen! Als ik het goed lees heb je een dag in de (werk)week vrij om lekker helemaal met je dochter door te brengen. Fijn lijkt me dat.
Lucie moest vandaag enorm huilen toen ze me na de werkdag weer zag. Het duurde een tijd voor ze weer lachte. En ze was gisteren en vandaag nogal van slag
![]()
Ik hoop maar dat ze wel aan de situatie kan wennen.
Aan de ene kant voel ik me schuldig, aan de andere kant merk ik dat het werken me het gevoel geeft dat ik een veel vollediger mens ben. Ik heb het blijkbaar nodig dat een groot beroep gedaan wordt op mijn inzichten en intelligentie, en niet voornamelijk op mijn zorgzaamheid en intuïtie.
Wel ben ik dolblij als ik m'n kleine dame weer zie, en we hebben de afgelopen dagen heel wat afgedanst en afgesmoest. Alsof de liefde van een hele dag samengebald wordt in een paar uur.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')