abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:12:00 #51
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46633536
Gelukkig maar

Wel gek eigenlijk dat de gemeente dus onafhankelijk van die andere instantie werkt. Het blijft onbegrijpelijk
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:12:43 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46633565
ireth super, hoop dat het andere ook snel is opgelost
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:16:35 #53
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46633707
Ja en nee.

De gemeente leidt nu het onderzoek omdat het verzoek om urgentie eerst is afgewezen. Daarop hebben we bezwaar aangetekend en is er een hoorzitting geweest met alle partijen bij de gemeente. Zij leiden nu dus het onderzoek en zullen uiteindelijk een uitspraak geven aan de woonstichting.

Die brief die we nu hebben van de WVG nemen we overigens wel mee in onze reactie onder het mom van "Kijk maar, zij zeggen ook dat ie ziek is!" en ik heb zelf al een hele bloemlezing op (digitaal) papier gezet nav het medische dossier. Volgens de onderzoeker leidt hij 'gewoon' aan bewezen hyperventilatie, terwijl er in het dossier met geen letter daarover gesrpoken wordt. Wel over kortademigheid (dyspnoe d'effort) als gevolg van de COPD. En dat soort pietluttige fouten treffen we dus aan... terwijl die hele onderzoeksarts hem niet eens heeft gezien! Hij heeft zijn mening gebaseerd op de resultaten in het laatste (onafgemaakte) testrapport.. maar wie hij nu is en waarom we nu die urgentie willen en hoe hji zich voelt wordt volledig overheen gewalst..

(valt het op dat het me vreselijk dwars zit? Ik voel me net een ratelaar!)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:30:49 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46634320
ireth logisch dat het je dwars zit.
Verdorie k wordt er hier zelf boos om dat ze zo onmenselijk kunnen doen.
Met hun zogenaamde experts en de echte experts worden niet serieus genomen
pi_46649400
Aangezien ik het aparte sub-forum nog niet kan vinden post ik nog maar even hier ....
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:13 schreef Djeez het volgende:
Het GKB laat het vooralsnog afweten. En al had ik geen loonsverhoging gehad, en we dus een maand alleen droog brood krijgen te vreten, dan nog had ik het gedaan.
Het GKB laat het afweten????

nou heb ik me een paar dagen ingehouden en me nergens echt mee bemoeid maar ik MOET nu toch echt even reageren hoor Djeez. Dit is gewoon pijnlijk!
Dat je dit durft te posten??!!
Je hebt verdomme een kind!!! Een lieve schattige Kim. Wat ben je nou voor vader man! Je denkt verdomme eerst aan je kind en dan pas aan jezelf en niet zoals jij doet, andersom.

Je neemt dat concert maar op, maar je kan het toch niet maken als je zo in de problemen zit om naar zo'n onbenullig concert te gaan. Ja onbenullig ja!!! want wat er is verdomme nou belangrijker? Je kind of een muziekband? Kim heeft straks een nieuw bed nodig, misschien wat nieuwe zomerkleding .... je hebt al zo weinig om te geven en jij vind dat concert belangrijker .... Liever droog brood....? Ik vind het echt te triest voor woorden.

Je krijgt hier zoveel advies en tips, en er zijn fokkers die zich echt zorgen om jullie maken, maar je doet er helemaal niks mee ... kop in het zand en vrolijk doorposten maar. Ik vraag me echt af wat nu julie bedoeling is? Nog erger in de problemen komen? Nog meer schulden?
Volgende maand heb je weer een excuus om iets ontspannends te doen, en je moet natuurlijk ook op vakantie van de zomer .... en kim maar droge kortjes zoeken op de grond

Ik begrijp heus wel dat je niet alleen maar schulden kan aflossen en dat je een vorm van ontspanning nodig hebt.... maar de priotiteiten die jullie stellen zijn WAARDELOOS!! En zeker niet in het belang van jullie Kim...

SHIT!!! ik kan me hier dus echt vreselijk over opwinden en kwaadmaken, en het is echt niet allemaal lullig bedoeld, ookal laat ik me meeslepen door emotie, maar HAAL ALJEBLIEFT DIE BETONNEN MUUR VOOR JE KOP WEG
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 25 februari 2007 @ 12:05:01 #56
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46649772
Even inhakend op wat Spekkiemonster nu ventileert, Djeez? Hebben jullie wel eens gedacht aan een budgetbeheerder? En dan in een hele strenge, maar wel veilige vorm?

Je salaris wordt dan direct op een rekening bij de budgetbeheerder gestort, zij betaald alle vaste lasten, zij reserveert een potje voor noodgevallen/verjaardagen en jullie krijgen weekgeld om van te leven. Op die manier creeër je iig niet meer schulden dan dat er nu zijn.. zo doormodderen is op zich ook wel een optie, dan komt de wsnp op den duur aan bod (mits je daarin toegelaten wordt!!) en dan krijg je automatisch wel een budgetbeheerder.. maar of je dat op die manier wilt?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2007 @ 12:22:24 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46650299
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
Aangezien ik het aparte sub-forum nog niet kan vinden post ik nog maar even hier ....
[..]

Het GKB laat het afweten????

nou heb ik me een paar dagen ingehouden en me nergens echt mee bemoeid maar ik MOET nu toch echt even reageren hoor Djeez. Dit is gewoon pijnlijk!
Dat je dit durft te posten??!!
Je hebt verdomme een kind!!! Een lieve schattige Kim. Wat ben je nou voor vader man! Je denkt verdomme eerst aan je kind en dan pas aan jezelf en niet zoals jij doet, andersom.

Je neemt dat concert maar op, maar je kan het toch niet maken als je zo in de problemen zit om naar zo'n onbenullig concert te gaan. Ja onbenullig ja!!! want wat er is verdomme nou belangrijker? Je kind of een muziekband? Kim heeft straks een nieuw bed nodig, misschien wat nieuwe zomerkleding .... je hebt al zo weinig om te geven en jij vind dat concert belangrijker .... Liever droog brood....? Ik vind het echt te triest voor woorden.

Je krijgt hier zoveel advies en tips, en er zijn fokkers die zich echt zorgen om jullie maken, maar je doet er helemaal niks mee ... kop in het zand en vrolijk doorposten maar. Ik vraag me echt af wat nu julie bedoeling is? Nog erger in de problemen komen? Nog meer schulden?
Volgende maand heb je weer een excuus om iets ontspannends te doen, en je moet natuurlijk ook op vakantie van de zomer .... en kim maar droge kortjes zoeken op de grond

Ik begrijp heus wel dat je niet alleen maar schulden kan aflossen en dat je een vorm van ontspanning nodig hebt.... maar de priotiteiten die jullie stellen zijn WAARDELOOS!! En zeker niet in het belang van jullie Kim...

SHIT!!! ik kan me hier dus echt vreselijk over opwinden en kwaadmaken, en het is echt niet allemaal lullig bedoeld, ookal laat ik me meeslepen door emotie, maar HAAL ALJEBLIEFT DIE BETONNEN MUUR VOOR JE KOP WEG
Dan heb je nog niet gelezen wat hij ergens anders postte.
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:05 schreef Djeez het volgende:
Het GKB heeft onze aanvraag kwijtgemaakt, of het is uberhaupt niet aangekomen. De aanvraag was eind december verstuurd, dus dan kan er van alles zijn gebeurd met de post.
right
  zondag 25 februari 2007 @ 12:44:19 #58
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_46651098
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef Ireth het volgende:
Even inhakend op wat Spekkiemonster nu ventileert, Djeez? Hebben jullie wel eens gedacht aan een budgetbeheerder? En dan in een hele strenge, maar wel veilige vorm?

Je salaris wordt dan direct op een rekening bij de budgetbeheerder gestort, zij betaald alle vaste lasten, zij reserveert een potje voor noodgevallen/verjaardagen en jullie krijgen weekgeld om van te leven. Op die manier creeër je iig niet meer schulden dan dat er nu zijn.. zo doormodderen is op zich ook wel een optie, dan komt de wsnp op den duur aan bod (mits je daarin toegelaten wordt!!) en dan krijg je automatisch wel een budgetbeheerder.. maar of je dat op die manier wilt?
Dit is de laatste keer dat ik hierover praat, aangezien dit het moedertopic is en er al genoeg over gepraat is.
Ja, dat is/was ook de bedoeling. Gkb aanvraag is voor de 2e keer de deur uit.
En dat Kim alleen droog brood en water te eten en drinken zou krijgen is uiteraard onzin.
Kim krijgt goed te eten, genoeg fruit, groente, vlees, brood, melk ed. Ze komt echt niks te kort.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:21:26 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46652572
Om maar even wat anders derin te gooien.

Hier gaat het goed
Maurice zij laatst lief je bent geen ster in alles, maar je bent een ster van een moeder.
Ben wel zenuwachtig/bezorgd over wat ze precies met arwen willen gaan doen, maar heb wel vertrouwen dat het goed zal komen.
En als dat kleine mooie meisje dan naar je toe komt en haar hoofdje tegen je schouder legt, of schouderklopjes geeft dan weet je dat ook zij dat vertrouwen heeft.
3 mensen maar samen 1 !
pi_46652743
Mooi zo evenstar! Is echt heel mooi om te lezen dat jouw zorgenkindje steeds meer gewoon een lekker kindje wordt (en al was hoor).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 25 februari 2007 @ 13:30:58 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46652926
Het is lastig om uit te leggen want wat betreft eten is het wel heel zorgelijk.
Maar voor de rest is het echt wat dat betreft het ideale kind.
slaapt goed, speelt goed zelf, maar ook samen ontwikkelt zich erg prima zoals een gezond kind dat ook doet. Is ook echt een unicum zoals de Kinderarts het zei.
En ik heb echt wel me dipjes er in want het is soms loodzwaar vooral met nieuwe provocaties.
Het lukt me ook steeds beter afstand van dat soort dingen te nemen. Het is zo en we doen wat we kunnen.
En ieder die arwen ziet/kent ziet ook dat ze een goedverzorgd lief, makkelijk vrolijk meisje is.
Wat wil ej nog meer ?
  zondag 25 februari 2007 @ 13:39:57 #62
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46653282
goed zo evenstar fijn om te horen toch dat je het goed doet

en let op: die 2e x gkb aanvraag gaat vast weer kwijt, of er gebeurt weer wat mee
en ik persoonlijk als ik zoveel schuld had gehad, had ik echt no way naar dat concert gegaan, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te duur. maar ja, sommige mensen leggen hun prioriteiten nu eenmaal ergens anders. en ten koste van anderen soms zelfs...
pi_46654139
Lucie went er vast snel aan dat ze je overdag niet ziet Macka. Het is wennen natuurlijk, je bent best lang thuis geweest. Het is vast ook de schrik, eerst ben je zo lang 'kwijt' en dan ben je er ineens. Gelukkig dat het werken je wel weer goed bevalt.

Ik hoop dat je snel kunt melden dat het weer beter gaat M@x.

Wow, 9.30 uur opstaan, ik ben jaloers.

Terecht ook dat je daar mee zit Ireth, wat een gedoe. Soms is iets zo overduidelijk, maar dan nog moet je vechten voor je recht. Een collega had een client van 80+, bijna doof en blind, verstandelijk gehandicapt en die woonde al zijn hele leven in dezelfde woonvoorziening. Moesten ze ineens een iq test laten doen om te bewijzen dat hij gehandicapt is.

Goed om je zo positief te zien evenstar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46657690
Ik ben heel trots op Evenstar en Man, vooral op Arwen dat ze toch wel een lekker vrolijk meisje kan zijn, ondanks alle ellende. Voor jullie drie een dikke KUS!

Hier gaat het even wat minder. Ik heb de pest in. Ken heeft op zijn billen een uitslag en ik doe er alles aan, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Maar misschien moet ik meer geduld hebben tot de voorschreven medicatie zijn werk doet.
edit: ik voel me onterecht een slechte moeder nu...

[ Bericht 6% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 25-02-2007 15:32:11 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:00:34 #65
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46658952
Fijn te lezen Evenstar!
Paradijsvogeltje, inderdaad onterecht. Wat moet je smeren? En ik hoop dat het heel snel over is voor jullie... Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46659456
Zinkoxide kalkwaterzalf en miconazol.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:16:04 #67
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46659555
Micozanol hebben wij bij Luuk ook gebruikt. (Daktarin) (billen helemaal stuk van de uitslag) En dat hielp heel goed! Flink door blijven smeren, dan is het straks zomaar ineens weg.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46663077
Ok, dan houd ik de moed er nog eventjes in... althans, dat ga ik proberen.
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 18:37:34 #69
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46665105
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ok, dan houd ik de moed er nog eventjes in... althans, dat ga ik proberen.
En dat zinnetje bracht mij op het idee:
Moeder is niet alleen een overtreffende trap van moe, maar ook van moed!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_46667482
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef Macka66 het volgende:

[..]

En dat zinnetje bracht mij op het idee:
Moeder is niet alleen een overtreffende trap van moe, maar ook van moed!
  zondag 25 februari 2007 @ 19:46:51 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46667800
macka , maar het is wel zo!

PV soms he is het toch ook allemaal lastig/verdrieitg/vervelend.
en vergeet niet dat je net spiraaltje hebt je ook aan de hormonen moet wennen weer
  zondag 25 februari 2007 @ 20:37:27 #72
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46670041
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Maurice zij laatst lief je bent geen ster in alles, maar je bent een ster van een moeder.
Oeh, da's lief!

M@x.... dan maar.

En Yppy, hoe gaat het met jou? Of moet dat in het andere topic?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 26 februari 2007 @ 09:29:53 #73
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46686211
PV

En Evenstar dat is toch het mooiste compliment wat je kunt krijgen.

Macka....het went :S

Mwana antwoord op je vraag:

Het gaat eigenlijk best wel goed hier (laat de wet van FOK! maar even niet gelden nu). Ik heb zin in het voorjaar en de stijgende omzet in de winkel .

Thuis met de kids gaat het ook lekker. Ik krijg inderdaad steeds meer een ritme te pakken. En heb met mezelf afgesproken dat ik BV blijf geven ook 's avonds. Ik wilde eerst op een fles overstappen, maar dat doe ik niet. Ze krijgt al zoveel flessen en ik wil het gewoon lekker zelf blijven doen en niet kolven om flessen te vullen.

Het enige dat niet loopt is het huishouden. En ik denk dus ook dat ik ga uitkijken naar een poets, want dit is geen succes.
pi_46686572
Ahh straks weer naar de gyn. voor controle van mijn bekken... Als ik ergens bergen zie zijn het tegen deze bezoekjes!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 26 februari 2007 @ 10:32:00 #75
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46687514
Succes Mibos!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')