Aangezien ik het aparte sub-forum nog niet kan vinden post ik nog maar even hier ....
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:13 schreef Djeez het volgende:Het GKB laat het vooralsnog afweten. En al had ik geen loonsverhoging gehad, en we dus een maand alleen droog brood krijgen te vreten, dan nog had ik het gedaan.
Het GKB laat het afweten????
nou heb ik me een paar dagen ingehouden en me nergens echt mee bemoeid maar ik MOET nu toch echt even reageren hoor Djeez. Dit is gewoon pijnlijk!
Dat je dit durft te posten??!!
Je hebt verdomme een kind!!! Een lieve schattige Kim. Wat ben je nou voor vader man! Je denkt verdomme eerst aan je kind en dan pas aan jezelf en niet zoals jij doet, andersom.
Je neemt dat concert maar op, maar je kan het toch niet maken als je zo in de problemen zit om naar zo'n onbenullig concert te gaan. Ja onbenullig ja!!! want wat er is verdomme nou belangrijker? Je kind of een muziekband? Kim heeft straks een nieuw bed nodig, misschien wat nieuwe zomerkleding .... je hebt al zo weinig om te geven en jij vind dat concert belangrijker .... Liever droog brood....? Ik vind het echt te triest voor woorden.
Je krijgt hier zoveel advies en tips, en er zijn fokkers die zich echt zorgen om jullie maken, maar je doet er helemaal niks mee ... kop in het zand en vrolijk doorposten maar. Ik vraag me echt af wat nu julie bedoeling is? Nog erger in de problemen komen? Nog meer schulden?
Volgende maand heb je weer een excuus om iets ontspannends te doen, en je moet natuurlijk ook op vakantie van de zomer .... en kim maar droge kortjes zoeken op de grond
Ik begrijp heus wel dat je niet alleen maar schulden kan aflossen en dat je een vorm van ontspanning nodig hebt.... maar de priotiteiten die jullie stellen zijn WAARDELOOS!! En zeker niet in het belang van jullie Kim...
SHIT!!! ik kan me hier dus echt vreselijk over opwinden en kwaadmaken, en het is echt niet allemaal lullig bedoeld, ookal laat ik me meeslepen door emotie, maar HAAL ALJEBLIEFT DIE BETONNEN MUUR VOOR JE KOP WEG