Knap!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef m@x het volgende:
Vandaag gaat het eigenlijk wel goed. Ik ben gewoon wezen werken en het was wel heel erg lekker om even weg te zijn hier. Verstand op nul en doorgaan.
Goed is het, maar welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Belana het volgende:
floradixbij de drogist te koop, mengen met jus d'orange is echt goed ik80
Bij de trekpleister heb ik ze vandaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Goed is het, maar wel, althans dat vind ik! Ik had liever de tabletten, maar die zijn lastiger aan te komen.
Ik geloof dat ik ook nog maar eens ijzer laat prikken, ik ben erg moe en met wandelen heb ik vaak een pauze nodig.
dat schijnt nogal tegen te vallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Vicky het volgende:
Appelstroop is ijzerrijk
er is nu een speciale appelstroop met extra ijzer, is van dat bekende merk.. rinse geloof ik, mijn buurvrouwtje eet dat nu ook tijdens de zwangerschap ivm ijzertekortquote:
quote:Borstvoeding
U kunt veilig borstvoeding geven als u dit middel in de normale dosering gebruikt. Het komt in kleine hoeveelheden in de moedermelk terecht. Dit middel wordt echter al jarenlang gebruikt door vrouwen die borstvoeding geven, zonder nadelige gevolgen voor het kind.
Dat is niet waar ET. Je moet je houden aan een maximum dosering. Of je daar nu genoeg aan hebt of niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:57 schreef E.T. het volgende:
Paracetamol is de minst schadelijke pijnstiller die er is en kun je bijna niet overdoseren. Mag je ook gewoon onbeperkt gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding.
Oi, dat klinkt pijnlijk allemaal ET. Succes in elk geval!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:02 schreef E.T. het volgende:
Dat had ik eerder moeten weten, nikky![]()
vloeibaar was 't toch niet echt geweldig..
Ik ben vanavond bij een chiropractor (wat een rotwoord om te typen zeg!) geweest. M'n bekkenklachten zijn nog steeds niet over (al kom ik daar steeds pas achter als ik al te veel gedaan heb) en sinds 1,5 week heb ik het in m'n rug. Af en toe kan ik amper overeind komen en slik ik de maximale dosering paracetamol per dag.
Maar ja, eerste afspraak.. voornamelijk praten en vragen beantwoorden en rontgenfoto gemaakt. Maandag gaan we verderEn dan hopen dat 't inderdaad verlichting biedt
Ik bedoelde ook per dag wel het maximum. Maar dat als je je aan de dagdosering houdt je daarbinnen geen kwaad kan. (ik dacht trouwens dat 't 6x500mg was, dus ik zit nog veilig.. al ben ik al een dag of twee 'clean')quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef kozakken het volgende:
[..]
Dat is niet waar ET. Je moet je houden aan een maximum dosering. Of je daar nu genoeg aan hebt of niet.![]()
(denk daarbij aan 6x1000 miligram)
in het zkh krijg je dat zo inddquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef Anitra het volgende:
Het max van paracetamol is 8x500 mg (4x daags 2x 500mg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |