Je zit nog steeds niet bij mij op schoot dus er is iets misgegaan ja!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het dan wel gaat duren.Misschien komen al m'n wensen pas op m'n 80e uit. Zul je net zien.
![]()
Ik heb het er dacht ik ingezet, maar het staat gaar op de wiki. Als je het er dan inzet issie helemaal verneuktquote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
Nes, zet het ff in die wiki, dan gooi ik het hierbij!
Oja, en doe ff de link naar Eisbär, dan verander ik die ook.
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je zit nog steeds niet bij mij op schoot dus er is iets misgegaan ja!![]()
![]()
Joepie!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja, op m'n 80e verjaardag kun je me verwachten.![]()
![]()
Het is ook privéequote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je het opschrijft vertel je het toch niet?Dan schrijf je het, da's wat anders.
![]()
Good Lord. Het is helemaal gescrambled.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:57 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lollors, dit komt eruit als je het plakt vanuit wiki
zal het proberenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:59 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ah, als je eerst op bewerken klikt op de Wiki, en dan kopieert en plakt issie dus wel correct![]()
als OpperGod wil hij natuurlijk niet tussen het gepeupel.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wie er niet instaat? Oppergod Laffer, uit het eerste gebodOf ben ik scheel?
Ach gut, zou het?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
als OpperGod wil hij natuurlijk niet tussen het gepeupel.![]()
Inderdaad, en The Way I Mate, the spirit of the hawk, the devil went down to georgiaquote:
Ik ben al zo lang aan het edittenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je kan misschien beter even de link uit een oud topic halen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:32 schreef MaJo het volgende:
En bij gebod 2 over grootheden stond toch eerst asmo in plaats van yuri![]()
![]()
Die smiecht heeft het veranderdquote:Op zondag 18 februari 2007 23:32 schreef MaJo het volgende:
En bij gebod 2 over grootheden stond toch eerst asmo in plaats van yuri![]()
![]()
Maar goed, ik ben Grey's kijken
Er werd zo over revolutie gepraat door sommige dat ik besloot om wat nieuwe dingen door te voerenquote:
Ik heb het lekker ook veranderdquote:Op zondag 18 februari 2007 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er werd zo over revolutie gepraat door sommige dat ik besloot om wat nieuwe dingen door te voeren
Nieuw liedje en een nieuwe grootheid van daar ook de naar van de TT
?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zijn samen onderweg, hallelujah
quote:Mun luie reet geen sprake van
ik heb een wel overwogen plan
en een hoofd vol voorkeur stemmen
wie wil het mee beleven om nog zo gas te geven
aangeschoten, deeltijd niet te temmen!
Nooit meer nuchter,
nooit meer op het rechte pad
ik wil maar 1 ding en dat is zat
nooit meer nuchter,
ik hou mun leven in de hand
het liefst gevuld tot aan de rand
en ik ga van binnen smeren
want mijn gedachten zijn verhuist
naar oorden waar het altijd bruist
om zonder plan terug te keren
Nooit meer nuchter,
nooit meer nuchter,
De dingen waar ik tegen ben die ben ik liever voor
Want als je nergens boven staat ga je er aan onderdoor
Nooit meer nuchter,
nooit meer nuchter,
The good guys strike again!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
And I would have gotten away with it if it weren't for you meddling kids
heb er nu al spijt van dat ik het gemeld heb ( vh liedje ), vond die RA2 muziek wel mooiquote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
And I would have gotten away with it if it weren't for you meddling kids
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind net 2 hagelslagjes in mijn tandpasta
Oeh goedequote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
In dat geval: vergeet je die CD niet morgen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh goedeWeet alleen niet of het gaat lukken aangezien ik bij mijn ouders ben en nog niet weet of ik voor de pubquiz nog thuis kom
Maar anders zeker!
quote:Op zondag 18 februari 2007 03:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sinds wanneer is een sheep eignelijk een sheep?
quote:
Nou, daar gaan we weerquote:Op zondag 18 februari 2007 03:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
soempies zijn nogal eens zinloze posts, terwijl een sheep 1 lange zinloze post kan zijn
Dukenburgquote:
quote:
quote:
Dus jij feest alleen mee als het goed gaat en treurt niet mee als het slecht gaat hčquote:Op zondag 18 februari 2007 17:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik kijk alleen naar Oranje, en alleen als ze het ver geschopt hebben
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sorry, schat. Ik wil natuurlijk onder jou. En naast jou. En op jou. En .........
Soempie komt met een borduursite aangezetquote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is net bordurenHier, voor de q:
http://www.puntopunto.info/nederlands/alfabetten/bremen.htm
Ik ben het middelpunt!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
Gelukt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iedereen tevreden? dan kan ik nu Soempie tussen 2 mannen in gaan zetten
Ik ben de funderingquote:
STALKER ALERT!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:45 schreef Mikkie het volgende:
Owh Sheep, dan woon je niet zo heel ver van me vandaan
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Ik weet al dat je Bart heet, het gaat erg snel zo!Studeer je eigenlijk, of werk je?
Assen toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Allemaal nijmegenaaren hier behalve ik dan
Nehe, Utrechter hierquote:Op maandag 19 februari 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Allemaal nijmegenaaren hier behalve ik dan
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:10 schreef Supersheep het volgende:
Hoe weet je eigenlijk waar ik woon?
Ja ik ben er stiekem nog ook al zou ik gaan slapenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K bedoelde iedereen die toen aanwezig was![]()
Iedereen die toen gepost had voor mijquote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik ben er stiekem nog ook al zou ik gaan slapen
Zeg, heb je die AM kaartjes nou nog kunnen bemachtigen?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik ben er stiekem nog ook al zou ik gaan slapen
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik zei 'als ik naar Nijmegen kom en jij staat niet op het station, dan ga ik mooi naar Sheep
'
daarmee had ik je woonplaats verklapt.![]()
Een solo-post van Sheep? Ik vind dat er een nieuw gebod moet komenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]jij kan ook geen geheimen voor je houden waar de wereld nog niet aan toe is hč
![]()
sorryquote:Op maandag 19 februari 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een solo-post van Sheep? Ik vind dat er een nieuw gebod moet komen
[..]
[..]
Nee ben niet meer gegaanquote:Op maandag 19 februari 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeg, heb je die AM kaartjes nou nog kunnen bemachtigen?
't Is dan ook geen tijd natuurlijk, 8uur 's ochtendsquote:Op maandag 19 februari 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ben niet meer gegaanHeb ze al 3x gezien en het kwam niet zo goed uit omdat de verkoop alleen in Amsterdam was. Maar ik baal nu wel
Nogal jaquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:21 schreef MaJo het volgende:
Whehehe check dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=2vfdl7-E80Q Amy Winehouse straalbezopen, ze zingt onverstaanbaar en vals
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:39 schreef Supersheep het volgende:
En Charlotte Church, dat was toch ooit dat brave meisje van die kerkliedjes?
Ze schijnt inderdaad nogal een zuiplap te zijn. Ze gaat ook regelmatig op de vuist met fansquote:Op maandag 19 februari 2007 01:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]op de een of ander manier verrast het me niet echt bij haar
En Charlotte Church, dat was toch ooit dat brave meisje van die kerkliedjes?
Ik ga ook naar bedje slaap lekker iedereenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..dat lijkt me een topconcert
Mensen: toedels! Ik ga slapen
ja zoietsquote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zoiets bedoel je?
dank uquote:Op zondag 18 februari 2007 19:50 schreef Mister1977 het volgende:
Die avatar van Etcetera is stiekem eigenlijk wel een beetje geniaal.
laat mij maar schuivenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, klopt. Die van etcetera kan misschien ook beter niet daar in de hoek, maar gewoon in een poot. Ook duidelijker.
ik mag dubbelquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als opvulling kunnen badeendje van Etc, Soempie's oude ava of de ava van wit_ijsbeertje
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
mijn oude ava hoef ik er echt niet in trouwens. wit_ijsbeertje is wel een leuk idee
quote:
Nee, ik ben het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 06:54 schreef Etcetera het volgende:
even een Sheep maken hoorwas jij dat Soemp??
en nu niet weer eroverheen posten
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jij vrij laat voor iemand die nog zoveel moet studerenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:28 schreef Mikkie het volgende:
Soempie, wat was jij vroeg op vanochtend!
En nog meer belangrijke spullen vergeten behalve je tandenborstel?
Ze zijn tof. Ik heb er nu 4quote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:
ik wil de boeken van maaike hartjes ook wel
zit in een computerlokaal, naast een muts die niet met pc's kan omgaan
'ohw, nu sluit hij alles af ik hoop dat hij het heeft opgeslagen'
Dat moet je zelf doen muts![]()
ze zijn een 10tje ofzo toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze zijn tof. Ik heb er nu 4![]()
Enneh, dat meisje is dan wel erg dom met computers.![]()
Ja, 9 euro nog iets.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze zijn een 10tje ofzo toch?
ik heb een lampje in m'n usbstick ontdekt(dacht dat die er niet in zat
)
het is opquote:Op maandag 19 februari 2007 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Krijg je dat nu niet dan? Of is het al op?
hoe zei Loesje het ook alweer?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Krijg je dat nu niet dan? Of is het al op?
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:20 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een heel groot stuk maand over
't blijft angstvallig stil...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:22 schreef Etcetera het volgende:
en morgen zorgtoeslag(waar ik geen klap aan heb, maar dat terzijde...)
als ik nu mijn rekeningnummer neer zet, gaan jullie dan allemaal onmeunig veel geld storten?
Eh, ik weet niet meer wat dat moeilijke van laatst was. Je moest iets maken en toen hebben mensen je hier nog geholpen. 't Was in elk geval iets anders dan dit met ontevreden klanten.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Interactieve Organisaties
we hebben een restaurant waarvan de klanten niet tevreden zijn en wij moeten uitzoeken waarom ze dat niet zijn, en wat we kunnen verbeteren zodat ze wel tervreden zijn. beter kan ik het niet uitleggen, want ik snap het zelf nog niet echt
het is saai, theoretisch en ik heb nu al veel te veel huiswerk
lig wel aardig op schema trouwens
wat was dat ingewikkelde ook al weer![]()
En dat is een probleem, omdat?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Plasterk het volgende:
Ik moet een suggestion for improvement schrijven voor 2e sollicitatieronde. Of ik even de sterke en zwakke punten van hun onderzoeksvoorstel geef en suggesties voor verbetering.
ja dat was vorige blokquote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet meer wat dat moeilijke van laatst was. Je moest iets maken en toen hebben mensen je hier nog geholpen. 't Was in elk geval iets anders dan dit met ontevreden klanten.![]()
ik ook nietquote:edit: oja, die database. Dat kon ik echt niet volgen hoor.![]()
Het is niet echt een probleem, maar het is door een prof geschreven en van een zeer hoog niveau. Ik als net afgestudeerde moet dan even de zwakke punten weergeven (die er nauwelijks zijn). Ze hebben er niks voor niks een flinke beurs mee binnen gehaald. Maar komt goedquote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat is een probleem, omdat?
Nog steeds die sollicitatie in Finland trouwens?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Mark_V het volgende:
Maar ja, nu weer druk aan mijn scriptie enzo, volgende week donderdag inleveren.... het wordt spannend.![]()
hey mark! leuk dat je terug bent, en leuk dat de vakantie leuk wasquote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Mark_V het volgende:
Maar ja, nu weer druk aan mijn scriptie enzo, volgende week donderdag inleveren.... het wordt spannend.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Spannend of het een 8 of een 9 wordt.![]()
erg lief aangeboden, maar is niet meer nodigquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef Mark_V het volgende:
@ Etcetera, ik ben voor mijn scriptie veel met SQL beziggeweest, dus als er iets is (bij voorkeur na volgende week donderdag), kan ik je er wel mee helpen denk ik....
Wow, heel goed van jequote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
oh ja soemp, hoe gaat het met jouw huiswerk![]()
ik lig keihard op schema, heb het spul voor morgen af, moet voor woensdag nog wat doorlezen en een hoofdstukhelft nog bestuderen en dan ben ik klaar voor morgen en woensdag. tijd zat voor de rest van vrijdaghoop ik
goed bezigquote:Op maandag 19 februari 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wow, heel goed van je
M'n nieuwe boek + reader liggen klaar. Ik heb net uitgezocht in welke groep ik zit. Ben op de helft van m'n stripboek![]()
![]()
Heb alles van vorige week af en ga zo beginnen aan de reader.![]()
En oja, ik ben ingedeeld bij een jongen in de groep![]()
![]()
Dat is echt een kans van niks bij pedagogiek
Jij bent een meisje dus dat hoor je helemaal niet te wetenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[nerdmodus]
moet dhcp niet meestal uitstaan?
[/nerdmodus]
wat is het eigenlijkheb ik nooit echt begrepen
quote:
Eeh..nee. Bij LAN's kan het ook aanstaan. Staat het ook vaak aan trouwens.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
oh, vandaar dat het bij lan's uit moet staan
thanks
laat ik het anders zeggenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeh..nee. Bij LAN's kan het ook aanstaan. Staat het ook vaak aan trouwens.
LAN = Local Area Network. Ongeacht of dat wireless is of niet.
Je kunt een vast IP instellen in je config of je kunt het laten toewijzen door je DHCP-server.
Dan kan op LAN, WAN of wat dan ook
Wat gaafquote:Op maandag 19 februari 2007 13:20 schreef Mark_V het volgende:
Er komt waarschijnlijk een stuk over mijn scriptie in het EM te staan![]()
![]()
![]()
![]()
EM =Erasmus Magazine trouwens
Nee hoor, je bent het niet kwijt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen
Op CZ moet het uitstaanwant dan moet je zelf je IP ff invoeren
of ik ben het nu echt kwijt
ik denk dat ze bij de meeste LAN party's expres geen DHCP aanzetten omdat je anders moeilijker in de gaten kunt houden wie er fout bezig isquote:Op maandag 19 februari 2007 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent het niet kwijt.
Het kan best zijn dat het netwerk waar je aanzit op CZ geen DHCP aan heeft staan.
Het is maar net wat je als administrator kiest.
Er is geen harde regel dat je bij het éne een DHCP netwerkje opzet en bij het andere harde IP.
Ligt aan de administrator.
Het is eigenlijk een gelukje. Ik kom een (activiteiten)redacteur van het EM altijd bij allerlei meuk tegen en dan is het altijd weer: "hey, jij nu ALWEER hier?" Dus zo ken ik die gast een beetje.....dus ik stond laatst te praten over scripties en toen kwam het idee om er een stuk in het EM aan te wijden.quote:
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij de meeste LAN party's expres geen DHCP aanzetten omdat je anders moeilijker in de gaten kunt houden wie er fout bezig is
op CZ krijg je wasknijpers met je IP erop
trouwens Mark, da's wel erg tof![]()
![]()
insannen en posten he![]()
OK, vanavond ben je dus wel schoon?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..kom ik volgende keer NIET schoon naar de quiz
quote:Griep is een infectieziekte, die wordt veroorzaakt door het influenzavirus. Het virus is zeer besmettelijk en wordt meestal overgebracht door hoesten, met elkaar praten of elkaar een hand geven. 24 tot 72 uur na besmetting worden de eerste verschijnselen merkbaar.
Dat zeg ik net toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, vanavond ben je dus wel schoon?![]()
Ik niet meerquote:Op maandag 19 februari 2007 13:32 schreef Soempie het volgende:
En bijna iedereen hier in de sc is al ziek geweest. Het heerst
Ik heb een dinerdate met je vrouw vanavondquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eerst zien ruiken dan gelovenhoe laat kom je trouwens?
En ik met Asmodian. Daarna kom ik wel naar de quizquote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik heb een dinerdate met je vrouw vanavond![]()
Ik zit mijn auto wel weer bij hem voor de deur, als er plek isquote:Op maandag 19 februari 2007 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik met Asmodian. Daarna kom ik wel naar de quiz![]()
Ik zal mijn beste reukwater opdoenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eerst zien ruiken dan gelovenhoe laat kom je trouwens?
Dat komt omdat ze te druk bezig zijn met elkaars vrouwquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze te druk bezig zijn met elkaars vrouw
heb ik iets gemist?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik met Asmodian. Daarna kom ik wel naar de quiz![]()
Elkaars vrouw. Asmodianquote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze te druk bezig zijn met elkaars vrouw
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Elkaars vrouw. Asmodian![]()
Ik wist niet dat Asmodian zwanger was![]()
'T wasn't mequote:Op maandag 19 februari 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal hem straks even vragen van wie
![]()
Helemaal vergetenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:49 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar Nem, ga je nog een vraag stellen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal hem straks even vragen van wie
![]()
Smoesjesquote:Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal vergeten
Heeft dan ook een half uur geduurd voordat het goedgekeurd werd
Nee hoor, ik ga uit met iamreadleaders vrouw, terwijl hij weer een date heeft met Asmodian, die trouwens zwanger is van Shaggy.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:52 schreef B.ertha het volgende:
Vaag hier allemaal. Nog iets belangrijks gemist?
Gezelligquote:Op maandag 19 februari 2007 13:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga uit met iamreadleaders vrouw, terwijl hij weer een date heeft met Asmodian, die trouwens zwanger is van Shaggy.
![]()
Draagmoederquote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gezellig
En waar sta ik in dit geheel?
Zoek een leuk plekje uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gezellig
En waar sta ik in dit geheel?
Allemaal 1 pot natquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Soempie het volgende:
ik raak altijd helemaal in de war hiervan: zijn gereformeerden nu ook calvinisten/ lutheranen? En hervormden?![]()
neequote:Op maandag 19 februari 2007 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
SSSSSSSOEMP? Ken jij het liedje ' een muggenbeet' ?
![]()
Pastoor begint niet met "pr"quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
En wat is het verschil tussen een predikant, priester, pastoor?
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pastoor begint niet met "pr"![]()
en Predikant eindigt op een t.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pastoor begint niet met "pr"![]()
Pas op hoor, mijn vrouw leest soms mee!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef iamredleader het volgende:
Zo... zullen we MaJo trouwens in deze love-triangle (het is meer dan een drie-hoek, Physics wil jij een betere naam verzinnen) betrekken? Misschien heeft zij vanavond ook wel zin om van iemand zwanger te raken? Of peet-tante van iemand te worden Physics' ongeboren kind bijvoorbeeld![]()
Haha ik zou het ook niet weten. Ik ga morgen dat lied aanleren aan de kindertjes van groep 3, maar ik weet zelf ook niet hoe dat lied gaat!quote:
oh! ik dacht dat het iets met carnaval te maken hadquote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haha ik zou het ook niet weten. Ik ga morgen dat lied aanleren aan de kindertjes van groep 3, maar ik weet zelf ook niet hoe dat lied gaat!![]()
Hoeveel-zijdig?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Pas op hoor, mijn vrouw leest soms mee!
MaJo erbij dat geeft een mooie pyramide, zou ik zo zeggen.![]()
Pastoor is priester van een gemeente, is rooms-katholiek.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
En wat is het verschil tussen een predikant, priester, pastoor?
Ja staat in Eigenwijs!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Soempie het volgende:
oh! ik dacht dat het iets met carnaval te maken had
Staat het in Eigenwijs? Want daar hoort een cd bij
Misschien proberen te spelen op je blokfluitquote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja staat in Eigenwijs!Maar ik heb geen CD er van!
![]()
Ik zou zeggen, mooie vraag voor in de quiz!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
schisma is een scheiding in de kerk? toch?
en dat is ook weer protestantsquote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Hervormd en gereformeerd zijn verschillende versies van het calvinsime, niet te verwarren het het lutheranisme, wat weer anders heet.
Ja mijn blokfluit is spoorloos verdwenen!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
Misschien proberen te spelen op je blokfluitdan weet je hoe het liedje gaat
Minimaal vierpunts, natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoeveel-zijdig?
hoi vrouw-met-kind-in-buik-van-PhysicsRules
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Van wie is dit lied?
Liefste, m'n liefste hoe kun je nu denken
Dat ik niet eerlijk meer ben of ontrouw
Als ik mijn lichaam aan anderen wil schenken
Zegt dat nog niet, dat ik niet van je hou
Vanaf mijn jeugd heb ik altijd gevlinderdIk heb
vaak mijn bed gedeeld, soms wel met drie
Zo is mijn leven, het heeft niemand gehinderd
Het ging om de liefde en niet om met wie
Dat zou kunnen., dat weet ik niet precies.quote:
't klinkt best irritantquote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja mijn blokfluit is spoorloos verdwenen!
Maar op deze site hoor je wel de melodie :
http://pabo.feo.hvu.nl/mu(...)iedjes_met_een_e.htm
Maar het is een snel liedje en ik weet nog steeds niet hoe die gaat!![]()
Jahe?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
't klinkt best irritantIk heb hier Eigenwijs niet. Kun je met dat stukje niet meelezen met de noten en tekst? En dan proberen mee te zingen?
![]()
Ja, ik vind het serieus geen leuk lied...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef Soempie het volgende:
een muggenbeet, een muggenbeet
ik voelde dat een mug het deed![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Mark_V het volgende:
Erg fout.... maar hij blijft geniaal....
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07081/443.gif]afbeelding][/url]
Even voor de duidelijkheid: dit stripje is van VOORDAT hij aan kanker overleed.....
Gaat welquote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef Mark_V het volgende:
hoi Yuri!!! Ik was er daarnet ook al effies hoor
Hoe is het op den stage?
't is een liedje.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef Mark_V het volgende:
Het voorspatbord van mijn fiets is trouwens gejat..... WTF, het moet niet veel gekker worden.....
Ik vind het altijd wel humor als mensen hun fiets op slot zetten aan het voorwiel en dat dan de fiets gejat wordtquote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef Mark_V het volgende:
Het voorspatbord van mijn fiets is trouwens gejat..... WTF, het moet niet veel gekker worden.....
In welk gehucht woon jijquote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Toen ik naar de meet was, was ik vergeten om me lapje van me fiets te halen en toen ik zonder weer terug was zat ie er nog steeds op![]()
De half gesmolten sneeuw wordt door mijn wiel linea recta omhooggezwiept, niet gehinderd door enig spatbord.....quote:
sta je toch best voor lulquote:Op maandag 19 februari 2007 14:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De half gesmolten sneeuw wordt door mijn wiel linea recta omhooggezwiept, niet gehinderd door enig spatbord.....
Ik zit een beetje op zwart zaadquote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sta je toch best voor lul![]()
tijd om naar de fietsen maker te gaan
Ik sta er niet eens inquote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef SaskiaR het volgende:
Wat een mooie OP!!!!!
"Blut" is het nieuwe "rijk"quote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op zwart zaad![]()
Gestopt met baan,en wel veel uitgaven......
Je hebt dan ook geen Avatar.quote:
Zoals zovelen hier denk ikquote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op zwart zaad![]()
Gestopt met baan,en wel veel uitgaven......
Ja, helemaal goed.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:06 schreef iamredleader het volgende:
A beautiful mind (hele stoere bad-guy)
Apollo 13
Enemy at the gates
The Truman show
The Rock (ook hele stoere gast)
The Firm
The Abyss? (die diep-zee spleet met een of vaag ruimteschip)
Die gast zit volgens mij in heel veel films...
tuurlijk wel.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Zou iemand anders even het nieuwe deel van AKQ kunnen openen want ik zit momenteel op school nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |