?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zijn samen onderweg, hallelujah
quote:Mun luie reet geen sprake van
ik heb een wel overwogen plan
en een hoofd vol voorkeur stemmen
wie wil het mee beleven om nog zo gas te geven
aangeschoten, deeltijd niet te temmen!
Nooit meer nuchter,
nooit meer op het rechte pad
ik wil maar 1 ding en dat is zat
nooit meer nuchter,
ik hou mun leven in de hand
het liefst gevuld tot aan de rand
en ik ga van binnen smeren
want mijn gedachten zijn verhuist
naar oorden waar het altijd bruist
om zonder plan terug te keren
Nooit meer nuchter,
nooit meer nuchter,
De dingen waar ik tegen ben die ben ik liever voor
Want als je nergens boven staat ga je er aan onderdoor
Nooit meer nuchter,
nooit meer nuchter,
The good guys strike again!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
And I would have gotten away with it if it weren't for you meddling kids
heb er nu al spijt van dat ik het gemeld heb ( vh liedje ), vond die RA2 muziek wel mooiquote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
And I would have gotten away with it if it weren't for you meddling kids
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind net 2 hagelslagjes in mijn tandpasta
Oeh goedequote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
In dat geval: vergeet je die CD niet morgen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh goedeWeet alleen niet of het gaat lukken aangezien ik bij mijn ouders ben en nog niet weet of ik voor de pubquiz nog thuis kom
Maar anders zeker!
quote:Op zondag 18 februari 2007 03:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sinds wanneer is een sheep eignelijk een sheep?
quote:
Nou, daar gaan we weerquote:Op zondag 18 februari 2007 03:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
soempies zijn nogal eens zinloze posts, terwijl een sheep 1 lange zinloze post kan zijn
Dukenburgquote:
quote:
quote:
Dus jij feest alleen mee als het goed gaat en treurt niet mee als het slecht gaat hèquote:Op zondag 18 februari 2007 17:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik kijk alleen naar Oranje, en alleen als ze het ver geschopt hebben
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sorry, schat. Ik wil natuurlijk onder jou. En naast jou. En op jou. En .........
Soempie komt met een borduursite aangezetquote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is net bordurenHier, voor de q:
http://www.puntopunto.info/nederlands/alfabetten/bremen.htm
Ik ben het middelpunt!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
Gelukt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iedereen tevreden? dan kan ik nu Soempie tussen 2 mannen in gaan zetten
Ik ben de funderingquote:
STALKER ALERT!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:45 schreef Mikkie het volgende:
Owh Sheep, dan woon je niet zo heel ver van me vandaan
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Ik weet al dat je Bart heet, het gaat erg snel zo!Studeer je eigenlijk, of werk je?
Assen toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Allemaal nijmegenaaren hier behalve ik dan
Nehe, Utrechter hierquote:Op maandag 19 februari 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Allemaal nijmegenaaren hier behalve ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |