quote:Griep is een infectieziekte, die wordt veroorzaakt door het influenzavirus. Het virus is zeer besmettelijk en wordt meestal overgebracht door hoesten, met elkaar praten of elkaar een hand geven. 24 tot 72 uur na besmetting worden de eerste verschijnselen merkbaar.
Dat zeg ik net toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, vanavond ben je dus wel schoon?![]()
Ik niet meerquote:Op maandag 19 februari 2007 13:32 schreef Soempie het volgende:
En bijna iedereen hier in de sc is al ziek geweest. Het heerst
Ik heb een dinerdate met je vrouw vanavondquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eerst zien ruiken dan gelovenhoe laat kom je trouwens?
En ik met Asmodian. Daarna kom ik wel naar de quizquote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik heb een dinerdate met je vrouw vanavond![]()
Ik zit mijn auto wel weer bij hem voor de deur, als er plek isquote:Op maandag 19 februari 2007 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik met Asmodian. Daarna kom ik wel naar de quiz![]()
Ik zal mijn beste reukwater opdoenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eerst zien ruiken dan gelovenhoe laat kom je trouwens?
Dat komt omdat ze te druk bezig zijn met elkaars vrouwquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze te druk bezig zijn met elkaars vrouw
heb ik iets gemist?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik met Asmodian. Daarna kom ik wel naar de quiz![]()
Elkaars vrouw. Asmodianquote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze te druk bezig zijn met elkaars vrouw
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Elkaars vrouw. Asmodian![]()
Ik wist niet dat Asmodian zwanger was![]()
'T wasn't mequote:Op maandag 19 februari 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal hem straks even vragen van wie
![]()
Helemaal vergetenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:49 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar Nem, ga je nog een vraag stellen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal hem straks even vragen van wie
![]()
Smoesjesquote:Op maandag 19 februari 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal vergeten
Heeft dan ook een half uur geduurd voordat het goedgekeurd werd
Nee hoor, ik ga uit met iamreadleaders vrouw, terwijl hij weer een date heeft met Asmodian, die trouwens zwanger is van Shaggy.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:52 schreef B.ertha het volgende:
Vaag hier allemaal. Nog iets belangrijks gemist?
Gezelligquote:Op maandag 19 februari 2007 13:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga uit met iamreadleaders vrouw, terwijl hij weer een date heeft met Asmodian, die trouwens zwanger is van Shaggy.
![]()
Draagmoederquote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gezellig
En waar sta ik in dit geheel?
Zoek een leuk plekje uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gezellig
En waar sta ik in dit geheel?
Allemaal 1 pot natquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Soempie het volgende:
ik raak altijd helemaal in de war hiervan: zijn gereformeerden nu ook calvinisten/ lutheranen? En hervormden?![]()
neequote:Op maandag 19 februari 2007 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
SSSSSSSOEMP? Ken jij het liedje ' een muggenbeet' ?
![]()
Pastoor begint niet met "pr"quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
En wat is het verschil tussen een predikant, priester, pastoor?
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pastoor begint niet met "pr"![]()
en Predikant eindigt op een t.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pastoor begint niet met "pr"![]()
Pas op hoor, mijn vrouw leest soms mee!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef iamredleader het volgende:
Zo... zullen we MaJo trouwens in deze love-triangle (het is meer dan een drie-hoek, Physics wil jij een betere naam verzinnen) betrekken? Misschien heeft zij vanavond ook wel zin om van iemand zwanger te raken? Of peet-tante van iemand te worden Physics' ongeboren kind bijvoorbeeld![]()
Haha ik zou het ook niet weten. Ik ga morgen dat lied aanleren aan de kindertjes van groep 3, maar ik weet zelf ook niet hoe dat lied gaat!quote:
oh! ik dacht dat het iets met carnaval te maken hadquote:Op maandag 19 februari 2007 14:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haha ik zou het ook niet weten. Ik ga morgen dat lied aanleren aan de kindertjes van groep 3, maar ik weet zelf ook niet hoe dat lied gaat!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |