quote:Op maandag 19 februari 2007 12:20 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een heel groot stuk maand over
't blijft angstvallig stil...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:22 schreef Etcetera het volgende:
en morgen zorgtoeslag(waar ik geen klap aan heb, maar dat terzijde...)
als ik nu mijn rekeningnummer neer zet, gaan jullie dan allemaal onmeunig veel geld storten?
Eh, ik weet niet meer wat dat moeilijke van laatst was. Je moest iets maken en toen hebben mensen je hier nog geholpen. 't Was in elk geval iets anders dan dit met ontevreden klanten.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Interactieve Organisaties
we hebben een restaurant waarvan de klanten niet tevreden zijn en wij moeten uitzoeken waarom ze dat niet zijn, en wat we kunnen verbeteren zodat ze wel tervreden zijn. beter kan ik het niet uitleggen, want ik snap het zelf nog niet echt
het is saai, theoretisch en ik heb nu al veel te veel huiswerk
lig wel aardig op schema trouwens
wat was dat ingewikkelde ook al weer![]()
En dat is een probleem, omdat?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Plasterk het volgende:
Ik moet een suggestion for improvement schrijven voor 2e sollicitatieronde. Of ik even de sterke en zwakke punten van hun onderzoeksvoorstel geef en suggesties voor verbetering.
ja dat was vorige blokquote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet meer wat dat moeilijke van laatst was. Je moest iets maken en toen hebben mensen je hier nog geholpen. 't Was in elk geval iets anders dan dit met ontevreden klanten.![]()
ik ook nietquote:edit: oja, die database. Dat kon ik echt niet volgen hoor.![]()
Het is niet echt een probleem, maar het is door een prof geschreven en van een zeer hoog niveau. Ik als net afgestudeerde moet dan even de zwakke punten weergeven (die er nauwelijks zijn). Ze hebben er niks voor niks een flinke beurs mee binnen gehaald. Maar komt goedquote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat is een probleem, omdat?
Nog steeds die sollicitatie in Finland trouwens?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Mark_V het volgende:
Maar ja, nu weer druk aan mijn scriptie enzo, volgende week donderdag inleveren.... het wordt spannend.![]()
hey mark! leuk dat je terug bent, en leuk dat de vakantie leuk wasquote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Mark_V het volgende:
Maar ja, nu weer druk aan mijn scriptie enzo, volgende week donderdag inleveren.... het wordt spannend.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Spannend of het een 8 of een 9 wordt.![]()
erg lief aangeboden, maar is niet meer nodigquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef Mark_V het volgende:
@ Etcetera, ik ben voor mijn scriptie veel met SQL beziggeweest, dus als er iets is (bij voorkeur na volgende week donderdag), kan ik je er wel mee helpen denk ik....
Wow, heel goed van jequote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
oh ja soemp, hoe gaat het met jouw huiswerk![]()
ik lig keihard op schema, heb het spul voor morgen af, moet voor woensdag nog wat doorlezen en een hoofdstukhelft nog bestuderen en dan ben ik klaar voor morgen en woensdag. tijd zat voor de rest van vrijdaghoop ik
goed bezigquote:Op maandag 19 februari 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wow, heel goed van je
M'n nieuwe boek + reader liggen klaar. Ik heb net uitgezocht in welke groep ik zit. Ben op de helft van m'n stripboek![]()
![]()
Heb alles van vorige week af en ga zo beginnen aan de reader.![]()
En oja, ik ben ingedeeld bij een jongen in de groep![]()
![]()
Dat is echt een kans van niks bij pedagogiek
Jij bent een meisje dus dat hoor je helemaal niet te wetenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[nerdmodus]
moet dhcp niet meestal uitstaan?
[/nerdmodus]
wat is het eigenlijkheb ik nooit echt begrepen
quote:
Eeh..nee. Bij LAN's kan het ook aanstaan. Staat het ook vaak aan trouwens.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
oh, vandaar dat het bij lan's uit moet staan
thanks
laat ik het anders zeggenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeh..nee. Bij LAN's kan het ook aanstaan. Staat het ook vaak aan trouwens.
LAN = Local Area Network. Ongeacht of dat wireless is of niet.
Je kunt een vast IP instellen in je config of je kunt het laten toewijzen door je DHCP-server.
Dan kan op LAN, WAN of wat dan ook
Wat gaafquote:Op maandag 19 februari 2007 13:20 schreef Mark_V het volgende:
Er komt waarschijnlijk een stuk over mijn scriptie in het EM te staan![]()
![]()
![]()
![]()
EM =Erasmus Magazine trouwens
Nee hoor, je bent het niet kwijt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen
Op CZ moet het uitstaanwant dan moet je zelf je IP ff invoeren
of ik ben het nu echt kwijt
ik denk dat ze bij de meeste LAN party's expres geen DHCP aanzetten omdat je anders moeilijker in de gaten kunt houden wie er fout bezig isquote:Op maandag 19 februari 2007 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent het niet kwijt.
Het kan best zijn dat het netwerk waar je aanzit op CZ geen DHCP aan heeft staan.
Het is maar net wat je als administrator kiest.
Er is geen harde regel dat je bij het éne een DHCP netwerkje opzet en bij het andere harde IP.
Ligt aan de administrator.
Het is eigenlijk een gelukje. Ik kom een (activiteiten)redacteur van het EM altijd bij allerlei meuk tegen en dan is het altijd weer: "hey, jij nu ALWEER hier?" Dus zo ken ik die gast een beetje.....dus ik stond laatst te praten over scripties en toen kwam het idee om er een stuk in het EM aan te wijden.quote:
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij de meeste LAN party's expres geen DHCP aanzetten omdat je anders moeilijker in de gaten kunt houden wie er fout bezig is
op CZ krijg je wasknijpers met je IP erop
trouwens Mark, da's wel erg tof![]()
![]()
insannen en posten he![]()
OK, vanavond ben je dus wel schoon?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..kom ik volgende keer NIET schoon naar de quiz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |