Hoeveel-zijdig?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Pas op hoor, mijn vrouw leest soms mee!
MaJo erbij dat geeft een mooie pyramide, zou ik zo zeggen.![]()
Pastoor is priester van een gemeente, is rooms-katholiek.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef Soempie het volgende:
En wat is het verschil tussen een predikant, priester, pastoor?
Ja staat in Eigenwijs!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Soempie het volgende:
oh! ik dacht dat het iets met carnaval te maken had
Staat het in Eigenwijs? Want daar hoort een cd bij
Misschien proberen te spelen op je blokfluitquote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja staat in Eigenwijs!Maar ik heb geen CD er van!
![]()
Ik zou zeggen, mooie vraag voor in de quiz!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
schisma is een scheiding in de kerk? toch?
en dat is ook weer protestantsquote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Hervormd en gereformeerd zijn verschillende versies van het calvinsime, niet te verwarren het het lutheranisme, wat weer anders heet.
Ja mijn blokfluit is spoorloos verdwenen!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
Misschien proberen te spelen op je blokfluitdan weet je hoe het liedje gaat
Minimaal vierpunts, natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoeveel-zijdig?
hoi vrouw-met-kind-in-buik-van-PhysicsRules
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Van wie is dit lied?
Liefste, m'n liefste hoe kun je nu denken
Dat ik niet eerlijk meer ben of ontrouw
Als ik mijn lichaam aan anderen wil schenken
Zegt dat nog niet, dat ik niet van je hou
Vanaf mijn jeugd heb ik altijd gevlinderdIk heb
vaak mijn bed gedeeld, soms wel met drie
Zo is mijn leven, het heeft niemand gehinderd
Het ging om de liefde en niet om met wie
Dat zou kunnen., dat weet ik niet precies.quote:
't klinkt best irritantquote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja mijn blokfluit is spoorloos verdwenen!
Maar op deze site hoor je wel de melodie :
http://pabo.feo.hvu.nl/mu(...)iedjes_met_een_e.htm
Maar het is een snel liedje en ik weet nog steeds niet hoe die gaat!![]()
Jahe?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
't klinkt best irritantIk heb hier Eigenwijs niet. Kun je met dat stukje niet meelezen met de noten en tekst? En dan proberen mee te zingen?
![]()
Ja, ik vind het serieus geen leuk lied...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef Soempie het volgende:
een muggenbeet, een muggenbeet
ik voelde dat een mug het deed![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Mark_V het volgende:
Erg fout.... maar hij blijft geniaal....
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07081/443.gif]afbeelding][/url]
Even voor de duidelijkheid: dit stripje is van VOORDAT hij aan kanker overleed.....
Gaat welquote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef Mark_V het volgende:
hoi Yuri!!! Ik was er daarnet ook al effies hoor
Hoe is het op den stage?
't is een liedje.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef Mark_V het volgende:
Het voorspatbord van mijn fiets is trouwens gejat..... WTF, het moet niet veel gekker worden.....
Ik vind het altijd wel humor als mensen hun fiets op slot zetten aan het voorwiel en dat dan de fiets gejat wordtquote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef Mark_V het volgende:
Het voorspatbord van mijn fiets is trouwens gejat..... WTF, het moet niet veel gekker worden.....
In welk gehucht woon jijquote:Op maandag 19 februari 2007 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Toen ik naar de meet was, was ik vergeten om me lapje van me fiets te halen en toen ik zonder weer terug was zat ie er nog steeds op![]()
De half gesmolten sneeuw wordt door mijn wiel linea recta omhooggezwiept, niet gehinderd door enig spatbord.....quote:
sta je toch best voor lulquote:Op maandag 19 februari 2007 14:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De half gesmolten sneeuw wordt door mijn wiel linea recta omhooggezwiept, niet gehinderd door enig spatbord.....
Ik zit een beetje op zwart zaadquote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sta je toch best voor lul![]()
tijd om naar de fietsen maker te gaan
Ik sta er niet eens inquote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef SaskiaR het volgende:
Wat een mooie OP!!!!!
"Blut" is het nieuwe "rijk"quote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op zwart zaad![]()
Gestopt met baan,en wel veel uitgaven......
Je hebt dan ook geen Avatar.quote:
Zoals zovelen hier denk ikquote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op zwart zaad![]()
Gestopt met baan,en wel veel uitgaven......
Ja, helemaal goed.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:06 schreef iamredleader het volgende:
A beautiful mind (hele stoere bad-guy)
Apollo 13
Enemy at the gates
The Truman show
The Rock (ook hele stoere gast)
The Firm
The Abyss? (die diep-zee spleet met een of vaag ruimteschip)
Die gast zit volgens mij in heel veel films...
tuurlijk wel.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Zou iemand anders even het nieuwe deel van AKQ kunnen openen want ik zit momenteel op school nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |