quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil wel ff wat proberen met de ava's. Ff iemand een kort lijstje met users
Yuri, etc, soemp, neleos, homdeck, nem, jojoortje, jayhawk, .......
Je vergeet Mikkiequote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
quote:
de ironiequote:
quote:
Hangt er een beetje vanaf wat voor soort voetbal; WK is wel leuk nog. Maar bij NEC-NAC ga ik liever een boek lezenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:38 schreef Mister1977 het volgende:
Ik geef zwaar de voorkeur aan Top Gear als ik moest kiezen tussen Top Gear en voetbal.
Hmm, nu ik erover nadenk. Ik zou zelfs niet voor voetbal kiezen als ik moest kiezen tussen het testbeeld en voetbal.![]()
wat je in andere SC topics ook wel 's ziet: alle ava's naast en onderelkaarquote:Op zondag 18 februari 2007 19:40 schreef Nesle het volgende:
Etc, wat wilde jij dan "proberen" te maken?
Maar is het nu "voor TG mag je me 's nachts wakker maken" of voor "Hamster mag je me 's nachts wakker maken"?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:41 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat voor soort voetbal; WK is wel leuk nog. Maar bij NEC-NAC ga ik liever een boek lezen
Voor TG daarentegen mag je me 's nachts wakker maken![]()
Geef is voorbeeld SC?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat je in andere SC topics ook wel 's ziet: alle ava's naast en onderelkaar
maar het kost me wat meer werk dan ik dacht en ik ben nu echt ff te lui om alles in te plakken/te verkleinen of vergroten/ etc etc
Beidequote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar is het nu "voor TG mag je me 's nachts wakker maken" of voor "Hamster mag je me 's nachts wakker maken"?![]()
Ja! Das best koel!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[HOMO] 1864: Het beleg van Petersburg
zoiets, maar dan zonder dat de ava's wat hoeven voor te stellenof je moet er AKQ van willen/kunnen maken
Holy mother, das een hele opdrachtquote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[HOMO] 1864: Het beleg van Petersburg
zoiets, maar dan zonder dat de ava's wat hoeven voor te stellenof je moet er AKQ van willen/kunnen maken
Neem er eentje van een hamster!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:46 schreef SaskiaR het volgende:
Shit, moet ik ook eens een ava nemen , anders val ik buiten de boot
Hey, waarom is dat? Waarom niet gewoon Eisbär? Wie heeft er gemuit?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef DiviFilius het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallen dat het 'heilige AKQ-lied' ineens veranderd is sinds vorige het topic ?
of heb ik gewoon iets gemist ?
hmmmmmquote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yuri heeft de OP van het vorige topic gemaakt...
ik ook!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
Om die ava's in AKQ-vorm te gieten wens ik iemand succes
Dan knipt ie het grootste deel van het plaatje erafquote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zelf openen in een pictureviewer (irfanview of desnoods paint), en dan resizen naar 60×60 pixels.
tof, maar ik wil wel tussen twee mannen, dan mag ik een wens doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zoiets dus?
dat AKQ lukt me denk ik niet hoor.
Plaatje eerst in de 1:1 verhouding brengen (door er een stuk af te knippen wat je niet nodig hebt) en dan naar 60x60 pixels resizen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, alle plaatjes die ik probeer te uploaden zijn te groot of zo... wat een gezeik.
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:34 schreef DiviFilius het volgende:
Het is ook het BESTE openingsfilmpje ooit![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ik wil naast Soempie!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
tof, maar ik wil wel tussen twee mannen, dan mag ik een wens doen.![]()
Da luk dus nie hequote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Plaatje eerst in de 1:1 verhouding brengen (door er een stuk af te knippen wat je niet nodig hebt) en dan naar 60x60 pixels resizen.
Waar staat het plaatje? Dan probeer ik het.quote:
EEN vrouw?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval wil ik wel ónder een vrouw
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |