Tosti ham-kaasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef NathaN het volgende:
Kaas of Ham?
Uh-oh... was het zo erg?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja haar binnenkomst ging niet geheel ongemerkt voorbij kan ik melden![]()
![]()
Nee ik zat gewoon dichtbij en zag het gebeurenquote:
wonderers gone wildquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
Ja haar binnenkomst ging niet geheel ongemerkt voorbij kan ik melden![]()
![]()
Maar ach, de groep was op een missie ver van huis, dus ik neem ze niets kwalijk, het zullen wel de zenuwen geweest zijnquote:
awel, daar is de afdeling Gent of Genk weer eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef pievdb het volgende:
dag noorderbuurtjes van me
Waar heb je het nou over?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon dichtbij en zag het gebeuren![]()
maar volgens mij moet het toch wel in de gehele zaal te horen zijn geweest
Het is hier anders.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:16 schreef liefie_ het volgende:
is het hier ook leuk?
of is het bij de lesbeaus leuker?
ohoquote:
Als ik dat doe, rent iedereen hier gillend weg... beter van nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, wonderer, nu moet je met de billen bloot. <-- typische [HOMO]-opmerking.
alaaf alaaf alaafquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom kmrijg ik de leukste mannen achter me aan als ik als vrouw verkleed ben
(zouden dat moedergevoelens zijn)
ow, besides, zo heb ik vanavond, in mijn dorp als afgevaardigde van provinciale staten, het Nuenenens Carnaval geopend, zelfs ik vond het gewaagd![]()
Ik ben vroeg thuis want mijn chaufeur moest morgen weer vroeg werken...![]()
Morgen weer een geheel andere outfit
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |