Hm.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je kan er altijd een kettinkje doorheen doen en er een leuke hanger van maken.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Ik zat me net ook nog te bedenken dat ik Brads maat helemaal niet weet. Een doorsnede van 5 cm lijkt zo klein...
Of in je neus! Koebel eraan en je bent klaar voor Carnaval.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, of je koopt er 2 en hangt ze in je oren....![]()
Ja, dat bedoel ik. Als ik dat tussen duim en wijsvinger doe, past het volgens mij niet hoor..quote:
wat gemeeeeeen van hem om zo te beginnen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg een SMS van Dennis, en begon te lezen. Na een paar worden dacht ik KUTTTTTT! Hij zegt alwéér af! Maar gelukkig, als je ff doorleest:
Hee slecht nieuws: t bedrijf kan t zand vandaag niet komen storten i.v.m. een tekort aan wagens. Ze komen nou pas later in de week. Ik kon het ook niet meer afzeggen want 't stond al geboekt. Dus alvast sorry voor de eventuele overlast en tot straks.
Oef... alleen de vrachtwagen zand voor de strandwandeling kon niet, hij wel. Ach ik heb nog een bus schelpenzand ergens
Kom ik zoveel tekort danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Als ik dat tussen duim en wijsvinger doe, past het volgens mij niet hoor..
Ik kan er ook twee tepel-piercings van maken...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of in je neus! Koebel eraan en je bent klaar voor Carnaval.
Moet ik nou nog de voor de hand liggende reactie geven?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan er ook twee tepel-piercings van maken...
Hm, misschien vergis ik me. Ben er ook niet echt mee bezig als ik hem vast heb of zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom ik zoveel tekort dan![]()
Teken eens een cirkel met die diameter?
Nah maak er dan gelijk oorbellen vanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan er ook twee tepel-piercings van maken...
De Prince Albert?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet ik nou nog de voor de hand liggende reactie geven?
Dan hebben we geloof ik alle mogelijkheden gehad
![]()
Enlighten us...quote:
En je begrijpt me weer directquote:
Blij dat het weekend is.quote:
Dat krijg je als hetero's je topic komen vervuilen.....quote:
Opvallend dat dat juist bij jullie opkomt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
En je begrijpt me weer direct
Ach, wat kan ik zeggen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Opvallend dat dat juist bij jullie opkomt.
En nu houd ik wijselijk mijn mond....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Opvallend dat dat juist bij jullie opkomt.
Wat heeft die er mee te maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blij dat het weekend is.
Ook voor SJ that is.
Stel je voor dat ie op zijn werk hiermee zou moeten vermaken? Nu heeft ie gelukkig wel iets anders te doen.quote:
Ik zuip met mateN, ook leukquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Zuipen komt pas later.
Nu drink ik.
Ach nee, laat ik eerlijk zijn. Ik zuip niet meer.
Maar ook niet minder.
Ik zuip met mate.
Nou maatje:quote:
S, L en M?quote:
zelden...quote:
SM met XL hooguitquote:
Zuipen is een soms onvermijdelijk gevolg van een lekker biertje drinken :-Squote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Zuipen komt pas later.
Nu drink ik.
Ach nee, laat ik eerlijk zijn. Ik zuip niet meer.
Maar ook niet minder.
Ik zuip met mate.
Dat wordt een saaie avond, dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Doei![]()
Veel plezier en niets doen dat ik wel zou doen, he?
Zeg, wat denk je wel niet van mequote:
Naja, iemand met een voorliefde voor hele vreemde bijtringen en Prince Alberts....quote:
Hm, toch wel interessant hoe een beeld van iemand op een forum zo ver (of dicht, heheh) bij de werkelijkheid kan liggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Naja, iemand met een voorliefde voor hele vreemde bijtringen en Prince Alberts....
Beangstigend, he.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
Hm, toch wel interessant hoe een beeld van iemand op een forum zo ver (of dicht, heheh) bij de werkelijkheid kan liggen
Ik heb het voorrecht gehad om Wonderer een paar keer in het wild te ontmoeten maar toen toch geen bijtringen gezien. En die Prince Albert volgens mij durft ze dat Douwe niet aan te doenquote:
Maar wel wild, dus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb het voorrecht gehad om Wonderer een paar keer in het wild te ontmoeten maar toen toch geen bijtringen gezien. En die Prince Albert volgens mij durft ze dat Douwe niet aan te doen![]()
Ja! Misschien moet ik mijn mond maar houden...quote:
Dat maakt niet uit als je typt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:15 schreef wonderer het volgende:
Ja! Misschien moet ik mijn mond maar houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |