Jean moet gewoon lekker cd's blijven mixenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja en Jean die "scratched", ook geweldig !
Oakenfold waarvoor je dan een keer niet naar de UK of Ibiza moet!
En dan in de trein in slaap vallen en god weet waar wakker worden.....quote:
Nee, nee! Ik blijf altijd netjes wakker. Op een paar koppen koffie en wat redbull!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan in de trein in slaap vallen en god weet waar wakker worden.....
![]()
Jij hebt gewoon geen smaak..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oakenfold was bij Madonna echt 2 avonden kut.
Knap. Ik had na school altijd al moeite met het stukje EHV-Best. En dan reis je nog onder normale omstandigheden en zonder alcohol....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, nee! Ik blijf altijd netjes wakker. Op een paar koppen koffie en wat redbull!
op feesten die een hele nacht duren, moet je gewoon ook maar 1 of 2 biertjes pakken, en voor de rest water / red bullquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Knap. Ik had na school altijd al moeite met het stukje EHV-Best. En dan reis je nog onder normale omstandigheden en zonder alcohol....
![]()
Ligt het daaaaaar aan!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
op feesten die een hele nacht duren, moet je gewoon ook maar 1 of 2 biertjes pakken, en voor de rest water / red bull
nee, eigenlijk ligt het aan het feit of je smorgens je een boterham met kaas of met ham hebt gegetenquote:
Oakenfold vind ik een goede DJ, maar tering zelf ik mix platen beter aan elkaar en met beter geluid...en het erge: meneer draaide elke avond dezelfde setquote:
}:-(quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, eigenlijk ligt het aan het feit of je smorgens je een boterham met kaas of met ham hebt gegeten
ik heb nog wel een zwembadje voor je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien we vanaaf Y tu mama tambien gaan kijken en dat hele zomers was en ik dat kon gebruiken had Dennis de avond omgedoopt tot zomerfeest en wilde ie een BBQ, cocktails en een strandwandeling.
Nou de BBQ heb ik dan niet, wel zand voor op het balkon (kunnen we in wandelen), felle rietjes, jus, passoa, malibu, pisang ambon, van die cocktail-staafjes met waaiertjes, en hele hele hele foute plastic bloemenkrans-gevallen voor om je nek (aloha!).
Hij wil zomer? Krijgt ie zomer
Nu de zwembroekjes nog![]()
quote:
En wat nou als het een tosti ham-kaas is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:10 schreef Cybart het volgende:
nee, eigenlijk ligt het aan het feit of je smorgens je een boterham met kaas of met ham hebt gegeten
dan ben je iemand die overal een tekstuele grap op wil verzinnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
En wat nou als het een tosti ham-kaas is?
Ik blijf het een BRILJANT nummer vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
Theo Maassen
http://www.flabber.nl/archief/019110.php
![]()
Ja jullie hebben drie badden thuisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb nog wel een zwembadje voor je?
Wat staat er op zijn tattoo's?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
(Kinky vent, als je aan de voorkant gespankt wil worden, trouwens...)
Property of Ang3l... do'hquote:
Check.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:19 schreef Cybart het volgende:
dan ben je iemand die overal een tekstuele grap op wil verzinnen
Dan ben ik benieuwd of ie nog een tattoo onder die speedo heeft ook..quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of ie nog een tattoo onder die speedo heeft ook..
"If found, please call..."quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
Dan ben ik benieuwd of ie nog een tattoo onder die speedo heeft ook..
Kan ik er wat aan doen dat er thuis zo'n snob rondloopt..quote:
"Kijken met de oogjes, tenzij je Ang3l heet"?quote:
Juist.. erger me altijd zóóó aan dat volk wat daar liters bier naar binnen staat te smijtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
op feesten die een hele nacht duren, moet je gewoon ook maar 1 of 2 biertjes pakken, en voor de rest water / red bull
"Please Recycle"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:29 schreef wonderer het volgende:
"Kijken met de oogjes, tenzij je Ang3l heet?
Ik zit nog in die fase dat je alles in je mond steektquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Kijken met de oogjes, tenzij je Ang3l heet?
Ik dommel ook vaak wel in hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Knap. Ik had na school altijd al moeite met het stukje EHV-Best. En dan reis je nog onder normale omstandigheden en zonder alcohol....
![]()
Zolang je maar niet overal op bijt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nog in die fase dat je alles in je mond steekt
Zou ik een bijtring nodig hebben?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zolang je maar niet overal op bijt...
Noem jij dat zo?quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Zou ik een bijtring nodig hebben?
Tuurlijk ga je!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo, nu alle cd's van Fall Out Boy.
Ff oefenen voor Maart (ALS ik ga)
quote:
De kleuren zijn ERG mooiquote:
Als ze hem groter hadden, zou ik hem als armband gebruiken of zo, maar zo dun zijn mijn polsjes niet. En ik denk ook niet dat ik er Brad een plezier mee kan doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kleuren zijn ERG mooi
(maar zo'n ding gebruiken.......)
Je kan er altijd een kettinkje doorheen doen en er een leuke hanger van maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Als ze hem groter hadden, zou ik hem als armband gebruiken of zo, maar zo dun zijn mijn polsjes niet. En ik denk ook niet dat ik er Brad een plezier mee kan doen
Hardline Color Enhancement Bands feature 5mm (1/4") wide solid, seamless 316L Surgical Stainless Steel Luxury Rainbow Ring. These bands are Extremely Comfortable and have a Sensual Silky Smooth Feel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij is 't gewoon een chromen ding ofzo, en komen de kleurtjes van een reflectie van iets kleurigs?
Sommige metalen hebben dat sowieso in zich (met of zonder bewerking?). Had ooit zo'n soort ring, die deed dat ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij is 't gewoon een chromen ding ofzo, en komen de kleurtjes van een reflectie van iets kleurigs?
Ja, of je koopt er 2 en hangt ze in je oren....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je kan er altijd een kettinkje doorheen doen en er een leuke hanger van maken.
Hm.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je kan er altijd een kettinkje doorheen doen en er een leuke hanger van maken.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Ik zat me net ook nog te bedenken dat ik Brads maat helemaal niet weet. Een doorsnede van 5 cm lijkt zo klein...
Of in je neus! Koebel eraan en je bent klaar voor Carnaval.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, of je koopt er 2 en hangt ze in je oren....![]()
Ja, dat bedoel ik. Als ik dat tussen duim en wijsvinger doe, past het volgens mij niet hoor..quote:
wat gemeeeeeen van hem om zo te beginnen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg een SMS van Dennis, en begon te lezen. Na een paar worden dacht ik KUTTTTTT! Hij zegt alwéér af! Maar gelukkig, als je ff doorleest:
Hee slecht nieuws: t bedrijf kan t zand vandaag niet komen storten i.v.m. een tekort aan wagens. Ze komen nou pas later in de week. Ik kon het ook niet meer afzeggen want 't stond al geboekt. Dus alvast sorry voor de eventuele overlast en tot straks.
Oef... alleen de vrachtwagen zand voor de strandwandeling kon niet, hij wel. Ach ik heb nog een bus schelpenzand ergens
Kom ik zoveel tekort danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Als ik dat tussen duim en wijsvinger doe, past het volgens mij niet hoor..
Ik kan er ook twee tepel-piercings van maken...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Of in je neus! Koebel eraan en je bent klaar voor Carnaval.
Moet ik nou nog de voor de hand liggende reactie geven?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan er ook twee tepel-piercings van maken...
Hm, misschien vergis ik me. Ben er ook niet echt mee bezig als ik hem vast heb of zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom ik zoveel tekort dan![]()
Teken eens een cirkel met die diameter?
Nah maak er dan gelijk oorbellen vanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan er ook twee tepel-piercings van maken...
De Prince Albert?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet ik nou nog de voor de hand liggende reactie geven?
Dan hebben we geloof ik alle mogelijkheden gehad
![]()
Enlighten us...quote:
En je begrijpt me weer directquote:
Blij dat het weekend is.quote:
Dat krijg je als hetero's je topic komen vervuilen.....quote:
Opvallend dat dat juist bij jullie opkomt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
En je begrijpt me weer direct
Ach, wat kan ik zeggen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Opvallend dat dat juist bij jullie opkomt.
En nu houd ik wijselijk mijn mond....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Opvallend dat dat juist bij jullie opkomt.
Wat heeft die er mee te maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blij dat het weekend is.
Ook voor SJ that is.
Stel je voor dat ie op zijn werk hiermee zou moeten vermaken? Nu heeft ie gelukkig wel iets anders te doen.quote:
Ik zuip met mateN, ook leukquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Zuipen komt pas later.
Nu drink ik.
Ach nee, laat ik eerlijk zijn. Ik zuip niet meer.
Maar ook niet minder.
Ik zuip met mate.
Nou maatje:quote:
S, L en M?quote:
zelden...quote:
SM met XL hooguitquote:
Zuipen is een soms onvermijdelijk gevolg van een lekker biertje drinken :-Squote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Zuipen komt pas later.
Nu drink ik.
Ach nee, laat ik eerlijk zijn. Ik zuip niet meer.
Maar ook niet minder.
Ik zuip met mate.
Dat wordt een saaie avond, dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Doei![]()
Veel plezier en niets doen dat ik wel zou doen, he?
Zeg, wat denk je wel niet van mequote:
Naja, iemand met een voorliefde voor hele vreemde bijtringen en Prince Alberts....quote:
Hm, toch wel interessant hoe een beeld van iemand op een forum zo ver (of dicht, heheh) bij de werkelijkheid kan liggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Naja, iemand met een voorliefde voor hele vreemde bijtringen en Prince Alberts....
Beangstigend, he.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
Hm, toch wel interessant hoe een beeld van iemand op een forum zo ver (of dicht, heheh) bij de werkelijkheid kan liggen
Ik heb het voorrecht gehad om Wonderer een paar keer in het wild te ontmoeten maar toen toch geen bijtringen gezien. En die Prince Albert volgens mij durft ze dat Douwe niet aan te doenquote:
Maar wel wild, dus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb het voorrecht gehad om Wonderer een paar keer in het wild te ontmoeten maar toen toch geen bijtringen gezien. En die Prince Albert volgens mij durft ze dat Douwe niet aan te doen![]()
Ja! Misschien moet ik mijn mond maar houden...quote:
Dat maakt niet uit als je typt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:15 schreef wonderer het volgende:
Ja! Misschien moet ik mijn mond maar houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |