Tosti ham-kaasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef NathaN het volgende:
Kaas of Ham?
Uh-oh... was het zo erg?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja haar binnenkomst ging niet geheel ongemerkt voorbij kan ik melden![]()
![]()
Nee ik zat gewoon dichtbij en zag het gebeurenquote:
wonderers gone wildquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
Ja haar binnenkomst ging niet geheel ongemerkt voorbij kan ik melden![]()
![]()
Maar ach, de groep was op een missie ver van huis, dus ik neem ze niets kwalijk, het zullen wel de zenuwen geweest zijnquote:
awel, daar is de afdeling Gent of Genk weer eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:44 schreef pievdb het volgende:
dag noorderbuurtjes van me
Waar heb je het nou over?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon dichtbij en zag het gebeuren![]()
maar volgens mij moet het toch wel in de gehele zaal te horen zijn geweest
Het is hier anders.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:16 schreef liefie_ het volgende:
is het hier ook leuk?
of is het bij de lesbeaus leuker?
ohoquote:
Als ik dat doe, rent iedereen hier gillend weg... beter van nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, wonderer, nu moet je met de billen bloot. <-- typische [HOMO]-opmerking.
alaaf alaaf alaafquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom kmrijg ik de leukste mannen achter me aan als ik als vrouw verkleed ben
(zouden dat moedergevoelens zijn)
ow, besides, zo heb ik vanavond, in mijn dorp als afgevaardigde van provinciale staten, het Nuenenens Carnaval geopend, zelfs ik vond het gewaagd![]()
Ik ben vroeg thuis want mijn chaufeur moest morgen weer vroeg werken...![]()
Morgen weer een geheel andere outfit
[afbeelding]
Ik denk wel dat jij iets uitstraalt als "vrouw" ja...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom kmrijg ik de leukste mannen achter me aan als ik als vrouw verkleed ben
(zouden dat moedergevoelens zijn)
ow, besides, zo heb ik vanavond, in mijn dorp als afgevaardigde van provinciale staten, het Nuenenens Carnaval geopend, zelfs ik vond het gewaagd![]()
Ik ben vroeg thuis want mijn chaufeur moest morgen weer vroeg werken...![]()
Morgen weer een geheel andere outfit
[afbeelding]
ik moet zeggen dat ik dat zelf erg vreemd vindquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij iets uitstraalt als "vrouw" ja...
dat lijkt me verstandig jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:27 schreef Vlarp het volgende:
Hai!
Mijn carnavals vuurdoop is bgoed verlopen.. maar volgend jaar zorg ik toch voor een verkleedpartij
Alcohol laat je vergeten..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat lijkt me verstandig ja
mensen die dan niet, of mager verkleed zijn, lopen een vaak een beetje gegeneerd rond
Ik weet niet hoe je je als vrouw gedraagt, maar je hebt sowieso wel wat verzorgends over je, als een moederkloek. Dus als dat niet meer tegengesproken wordt door je mannelijke uiterlijk, zal dat wel beter in de aarde vallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik dat zelf erg vreemd vind
en!
dat ik nooit, om een man te krijgen als vrouw door het leven zou willen gaan
al is het alleen maar om die klote schoenen met hakken
wat een killer zeg
ja maar daar heb ik het niet eens overquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je je als vrouw gedraagt, maar je hebt sowieso wel wat verzorgends over je, als een moederkloek. Dus als dat niet meer tegengesproken wordt door je mannelijke uiterlijk, zal dat wel beter in de aarde vallen.
Oh, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik het niet eens over
mannen/jongens (aantrekkelijke!!!) gaan aan me zitten
vinden me kennelijk iets opwindends hebben???!!!
PM mag ook hoor, je hebt me nu wel nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik dat doe, rent iedereen hier gillend weg... beter van niet
Liefie, soms leuker, soms minder leuk, de sfeer is gewoon anders. Maar ik kom in beide topics even graag.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:34 schreef Ang3l het volgende:
Kut. Vragen ze net of ik niet TOCH kom stappen.
En...
Ik ben Dave's verjaardag vergeten...
vond ik ook]quote:
Ik kan wel een kaart voor je trekken maar of 't luktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef liefie_ het volgende:
oeh je kunt mij vast niet taroten op afstand?
Staven Koningin belichaamt de vrouwelijke kracht van het vuurelement. Ze staat voor zelfvertrouwen, energie en onafhankelijkheid. Staven Koningin is openhartig, wilskrachtig en ondernemingslustig, maar soms is zij de Koningin van het Drama.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef liefie_ het volgende:
oeh je kunt mij vast niet taroten op afstand?
NIet jij ook al!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:54 schreef Ang3l het volgende:
"Lieve tarotkaartjes, wat gaar Carnaval me brengen?"
Staven Acht is de enige van de 78 tarotkaarten die een duidelijke aanwijzing geeft dat er een gebeurtenis voor de deur staat. Ze wijst erop dat er iets aan de gang is, dat er iets in de lucht hangt, en dat het sneller dan misschien verwacht wordt al gaat gebeuren. Meestal brengt deze kaart blijde gebeurtenissen.
Ik trok de kaart voor Carnaval, mutsquote:
jaaaaaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel een kaart voor je trekken maar of 't lukt
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:11 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ook tarot kaarten maar ik vind ze eng
Nee hoor, niks engs aan. Het is een mooie hobby. En ze helpen je gedachten op een rijtje te zettenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:28 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Met de kaarten op zich is toch niets mis??
dacht jij dat iedere optocht hetzelfde was dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Bestaan er nog gradaties in optochten??
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dacht jij dat iedere optocht hetzelfde was dan?
dat verschild per plaats, actueele zaken worden vaak op de hak genomen, en ook dat verschilt per plaatsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Mwoah eigenlijk wel als het thema van allemaal Carnaval is....
absoluutquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:01 schreef FamFarmerFan het volgende:Bestaan er nog gradaties in optochten??
Nu twijfel ik tegen wie ik het meeste sterkte moet zeggen, tegen SJ of toch tegen de stad Eindhoven zelfquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Sunjammer het volgende:
Nou, eens kijken over Eindhoven overleef vanavond.
nou dan wens ik je heel veel succes met het ontwijken van die hossende meute daarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben ook ab-so-luut geen carnavalsdier. Ik ben dan ook bij een vriend van me.
Een echte gladiator? Gisteren liep er eenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Lalaaaaaaaaaaaa lalalalaaaaaaaaaaal lalalaaaaaa
Ik heb ene heeele leuke romeinse Gladiator leren kennenMara nu ff hutspot maken met 3-en en dan de vleugels spuiten en op stap weer
Homo, danser,zwarte harem felblauwe ogen, leuk lijf?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een echte gladiator? Gisteren liep er eenRomeinse soldaat
rond in de Efteling, is niet misschien gewoon dezelfde?
Donker haar in een soort van kuifje gekamd naar voren, leuk lijf, mooie benenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo, danser,zwarte harem felblauwe ogen, leuk lijf?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Donker haar in een soort van kuifje gekamd naar voren, leuk lijf, mooie benen, heb z'n ogen niet kunnen zien
Slangen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij komt uit de richting van Tilburg, dus....
Dat pak was goud en blauw, met slangen
In Moerdijk stelde het helemaal niks voor.. 4 of 5 auto's en een lading kleine kinderenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat een K optocht in Eindhoven eigenlijk
Net zo lang als in een dorp als Maarheeze (of Dongen), maar heel veel gaten, heel veel gehuurde of gekochte wagens en weinig humor.
in die dansschool tegenover tivoliquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef DennisMoore het volgende:
Waar is 't?
FOTO!!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, we hebben nnu zwart witte vleugels met bloedrode schijn
Vette zwarte emo eyeliner. Spikes, bloed, the works.
Fallen Angels
Hai!!quote:
Een vriend van me staat er nu als het goed is.. ik kan 'm wel even smsen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang zou de rij zijn bij Pann/Tivoli?.
Wax, ik ben helemaal naar de klote man! Ik heb gisteren gecarnavald en dus veel gezopen, en vandaag Yost verhuisd..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
Ik denk die is wild stappen en aangeschoten en gaat zich helemaal geven in het wilde stappersleven...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:30 schreef Vlarp het volgende:
Een vriend van me staat er nu als het goed is.. ik kan 'm wel even smsen?
Hoe oud eerst dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/y0ungb0ii
En nu is ie ineens weer 22....
Zo oud ziet er opzich niet uit..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vorig jaar was ie nog 24.
Denk dat ie irl 25+ is.
Too bad.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. SMS wordt niet afgeleverd. Misschien is ie al binnen en heeft ie geen bereik
Ooohhhh hij woont er nu dus echt??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, ik ben helemaal naar de klote man! Ik heb gisteren gecarnavald en dus veel gezopen, en vandaag Yost verhuisd..
We hebben afval en puin afgevoerd.. de rest heeft de verhuiswagen uitgeladen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh hij woont er nu dus echt??Met wat voor gevoel liet je hem daar achter, zo voor het eerst... helemaal alleen?
En heb je weer gesloopt en alles en was het zwaar??
Ach wat leuk!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben afval en puin afgevoerd.. de rest heeft de verhuiswagen uitgeladen..
Hij woont er, maar vraag niet hoe..
Nee nee nee.. en hij heeft al weer internet, dus het komt allemaal goed..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach wat leuk!!Maar... je hebt hem toch niet in wanhoop en radeloosheid achtergelaten met de tweede en laatste bus van vandaag, die pal voor zijn huis vertrok?
![]()
Oke, maar je fungeert zeg maar wel als een soort "achterwacht", voor het geval dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee nee nee.. en hij heeft al weer internet, dus het komt allemaal goed..
Ik zit Las Vegas te kijken nu.. bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Cybart het volgende:
waarom is er naast Paul De Leeuw en Tonproaten (omroep brabant) niets op tv op zaterdagavond/nacht
hij wil je.... vanacht nog....nemen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:16 schreef Vlarp het volgende:
JEZUS!!!
Echt, al 5 berichten van iemand op gay.nl en ik reageer telkens niet, en gewoon door blijven gaan heh!! Wat mankeert die mensen?![]()
Beter zoekt ie iemand anders..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij wil je.... vanacht nog....nemen.....
ik doe dit jaar niet aan carnaval...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit Las Vegas te kijken nu.. bij gebrek aan beter
Zeg, maar moet jij niet gaan carnavallen?
om met gerard ekdom te spreken: Chapeau, Chapeauquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beter zoekt ie iemand anders..
Ik val niet op dik en hersenloos
Kut.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beter zoekt ie iemand anders..
Ik val niet op dik en hersenloos
O ja.. waar is ie nou ook alweer heen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik doe dit jaar niet aan carnaval...
niet zo veel zin in (alhoewel ik net langs een lichtjesoptocht kwam, en het er toch weer leuk uitzag)...
maar goed, ga over een paar weken mn vriend opzoeken, en dat kost ook geld...
mischien morgen ff de optocht kijken, maar daar blijft het dan ook bij...
echt belabberd het tv aanbod...
straks maar weer een dvdtje ofzo
curacao...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. waar is ie nou ook alweer heen?
Echt, als ie nog 1 berichtje stuurt ga ik hem vragen waarom ik steeds berichtjes van hem krijg..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
om met gerard ekdom te spreken: Chapeau, Chapeau
dat is inderdaad het probleem. elke film die je hebt, heb je al een x-aantal keer gezien...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Waxxer het volgende:
ik heb geen films op dvd die ik niet al honderd keer gezien heb...
Uhh.. speciaal iets waar ie voor terugkomt? Zal ie wel lekker bruin zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
curacao...
en over minder dan 2 weken komt ie "even" voor 4 dagen naar Nederland
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt, als ie nog 1 berichtje stuurt ga ik hem vragen waarom ik steeds berichtjes van hem krijg..
gouden bruiloft van zn opa en oma...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. speciaal iets waar ie voor terugkomt? Zal ie wel lekker bruin zijn
Zal wel weer een paar dagen duren ben ik bang.. al blijf ik gewoon tot ik ga slapen online op gay.nlquote:
Mja, dan krijg ik op een gegeven moment wel een beetje het Puzzeltijd-gevoel...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is inderdaad het probleem. elke film die je hebt, heb je al een x-aantal keer gezien...
en om ze dan WEER te gaan kijken
dat is leukquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar dagen duren ben ik bang.. al blijf ik gewoon tot ik ga slapen online op gay.nl
Heb wel zin om te bashen.. gisteren ook al iemand gebashed via de mail die me alleen aansprak op msn als ie geil was...
en nu nog gaan downloaden schiet ook niet opquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, dan krijg ik op een gegeven moment wel een beetje het Puzzeltijd-gevoel...
Jaaa nou kijk dus dat kwam d...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar dagen duren ben ik bang.. al blijf ik gewoon tot ik ga slapen online op gay.nl
Heb wel zin om te bashen.. gisteren ook al iemand gebashed via de mail die me alleen aansprak op msn als ie geil was...
Wel schattig.. hij stuurde terug dat ie erg teleurgesteld in me was..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is leuk
en het geeft meteen een ego-boost!
Oh.. film is hier met een klein uurtje binnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
en nu nog gaan downloaden schiet ook niet op
Ow!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, jij valt niet onder dik en hersenloos..
teleurgesteld is wel een gaaf woord...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel schattig.. hij stuurde terug dat ie erg teleurgesteld in me was... Man kom op! We hebben hooguit 3 serieuze zinnen gewisseld!
Dat is ook nog weer zoiets... ik heb de oude comp van mijn zusje, en daar zit wel Win XP op, maar als ik zeg dat zij altijd koffie zette als ze hem aanzette en dan als ze klaar was, dat dat ding dan eindelijk op het eehhh... 'beginscherm' was, dan zegt dat denk ik al een heleboel...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
en nu nog gaan downloaden schiet ook niet op
Enquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
teleurgesteld is wel een gaaf woord...
dat is 1 van de meest dramatische woorden die er zijn...
Echt, alsof ik er ook maar een seconde van wakker ligquote:ik reken zoiets onder nichtenstreken, welkom bij de club
aaaah waxxje toch!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is ook nog weer zoiets... ik heb de oude comp van mijn zusje, en daar zit wel Win XP op, maar als ik zeg dat zij altijd koffie zette als ze hem aanzette en dan als ze klaar was, dat dat ding dan eindelijk op het eehhh... 'beginscherm' was, dan zegt dat denk ik al een heleboel...
Laters!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah waxxje toch!
euhm Meneer Vlarp en Waxx,
hebt u beiden nog een fijne avond...
i'm signing out....
laterz!
Neeeneeeneeequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb ik jou geblokkeerd en verwijderd???![]()
![]()
Hee maar dat komt hartstikke goed man!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah waxxje toch!
euhm Meneer Vlarp en Waxx,
hebt u beiden nog een fijne avond...
i'm signing out....
laterz!
veel te veel salsa tegenover Pannquote:
Nuvole! U hier?!quote:
Ik heb het hele jaar m'n pekske aan.quote:Jij hebt je pekske zeker al aan, he!![]()
Het is best bewolkt.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nuvole! U hier?!
Het is nog daglicht!.
[..]
Zit je in je adamskostuumpekske dan?quote:Ik heb het hele jaar m'n pekske aan..
Maar! Nu! Even! Niet!
*rolgordijn omhoog doe*quote:
Misschien.quote:Zit je in je adamskostuumpekske dan?![]()
Maar jij zit dan ook in het zonnige zuiden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*rolgordijn omhoog doe*
Hier schijnt de zon.
[..]
quote:Misschien..
Ik zie het ja.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Nuvole het volgende:
Maar jij zit dan ook in het zonnige zuiden.
quote:![]()
Enne?! Wilde nacht gehad zeker..
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
*rolgordijn weer snel omlaag doe*.
Verklede mensen zijn Kei Eng, Nuvole. Kei Eng.*quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef Nuvole het volgende:
Ik doe waarschijnlijk net zo min als jij aan pekskes.
Verklede mensen vind ik Eng Vrij naar G_E.
*op de rem trap* Je bedoelt J-A? Die is al 2 jaar niet meer in the picturequote:*snel weer terugschakel*
Ben jij nog met Jean-Marie samen eigenlijk?
J-A! Die was het! Zat ik toch aardig in de richting.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*op de rem trap* Je bedoelt J-A? Die is al 2 jaar niet meer in the picture.
J-A een begrip? I highly doubt it.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:38 schreef Nuvole het volgende:
J-A! Die was het! Zat ik toch aardig in de richting.. (was ooit [vroegah] wel een begrip in deze reeks)
Heb ik een nieuwe liefde dan?!quote:Dus maar en...
Wie is de nieuwe liefde?
Jaja, over J-A werd druk gespeculeerd hier. Iedere [homo] wist er wel het nodige over te verzinnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
J-A een begrip? I highly doubt it..
[..]
Hou je niet van de domme!quote:Heb ik een nieuwe liefde dan?!.
Wie is het?! Wie is het?! Wie is het?!.
Oh dat.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef Nuvole het volgende:
Jaja, over J-A werd druk gespeculeerd hier. Iedere [homo] wist er wel het nodige over te verzinnen.
Dat waren nog eens tijden, lieve lurkertjes.
Ik begin wel warme gevoelens te ontwikkelen voor een twix-doos. Maar het is nog erg pril want hij staat in de bergplaats.quote:Hou je niet van de domme!Spill it, Anastasia!
Is dit jouw site http://www.beaverhausen.nl ?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh dat..
Vroegah, toen de [homo]tjes nog jong en onschuldig waren. *zucht*
quote:[..]
Ik begin wel warme gevoelens te ontwikkelen voor een twix-doos. Maar het is nog erg pril want hij staat in de bergplaats..
Heel even begon ik zelfs te twijfelen!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:54 schreef Nuvole het volgende:
Is dit jouw site http://www.beaverhausen.nl ?
Ik hoop het. Ik heb de bus Pringles al gevonden.quote:![]()
Is daar al een foto van? Is daar al een foto van? *ongeduldig trappel*
Ik wil weer zoeken!.
Er staan wel leuke mannekes opquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heel even begon ik zelfs te twijfelen!.
Maar toch zag ik het woord "auto" staan..
Ze doet me denken aan Haaibaaike.quote:[..]
Ik hoop het. Ik heb de bus Pringles al gevonden..
*wiebel*
Thank you, milady.quote:
The Beav en auto's is not a good match.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef Nuvole het volgende:
Er staan wel leuke mannekes op(fotoalbum).
Maar jij doet niet aan auto's ?
quote:Ze doet me denken aan Haaibaaike.
Ik wil het niet eens weten.quote:Bestaat die nog?
Weer een illusie armer.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Haaibaaike bestaat zeker nog.
I'm afraid I'm all out at the moment. Would you like some Marmite instead?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Could you pass the marmalade?
Dan ga ik eens even zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Haaibaaike bestaat zeker nog.
Ze lijkt op Paul de Leeuw!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The Beav en auto's is not a good match..
[..]
.
Je bedoelt het is niet dezelfde persoon?.
[..]
Ik wil het niet eens weten..
Da's een end vliegen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
vanavond naar een indiaas restaurant
quote:
oudegracht utrecht.. valt opzich wel meequote:
Oh, een kleine 10 minuten fietsen. Beter!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
oudegracht utrecht.. valt opzich wel mee
Doet me denken aan die sketch van Rowan Atkinson Live waarin een groep rugby'ers naar zijn Indiase restaurant komt.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
vanavond naar een indiaas restaurant
Digibotsing?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Het IS Paul de Leeuw!
*gillend rondren*
*tegen G_E opbots*
*weer opsta*
Hmz.. wacht.. dat kan niet. Toch?.
Gezondheid.quote:
Dankjewel.quote:
Volgens mij is er een Twix-schaarste.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik kan niet veel grappigs vinden van haaibaaike.
Ben jij nog leuke Twixdozen tegengekomen?
Goodquote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oudegracht utrecht.. valt opzich wel mee
wiens tieners?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:51 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DYHdqUyxEcY
Jammer van de slechte opname
Maar dit zijn onz etieners
Onze, Bruce Dance Factory.quote:
ik weet niet welke van jou is maar dat meisje in t begin is leuk!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze, Bruce Dance Factory.
Ze zeiden dat er wat op youtube stond qua optredens.
Inderdaad ...Ook eentje van mij.....
Niet een is van MIJ natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet welke van jou is maar dat meisje in t begin is leuk!
nou als ze niet van jou zijn mag ik haar dan hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet een is van MIJ natuurlijk
En dat meisje is echt zo enorm goed. Die danst zowel met de meiden mee als met de jongens, als uitzondering
Van mij wel hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als ze niet van jou zijn mag ik haar dan hebben![]()
dan besluit ik bij deze dat ze er weinig over te zeggen heeftquote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
Weet alleen niet of zij dat wil, maar weet ook niet zeker dat ze dat NIET zou willen
Ik heb er 1 van de bezige bijquote:Op zondag 18 februari 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
Hey uhm... willen jullie eens in je boekenkast kijken welke uitgevers "homoboeken" uitgeven?
Nederlandse uitgeverijen? Hmmz... Volgens mij geeft de Harmonie/Manteau boeken van David Leavitt uit in vertaling.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
Hey uhm... willen jullie eens in je boekenkast kijken welke uitgevers "homoboeken" uitgeven?
Vluchten naar boven de rivieren of binnen blijven met warme chocolademelk, dat is de enige oplossing.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Verklede mensen zijn Kei Eng, Nuvole. Kei Eng.*
Heb je hem nou al teruggestuurd waarom ie blijft mailen?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:51 schreef Vlarp het volgende:
AAAAARRRGHHHH!!!
Heb ik weer een berichtje van die kerel.. wat een volhouder zeg!!Gewoon al 6 berichtjes van 'm zonder dat ik maar reageer.. tering, wat een mongool
mailen? berichtjes sturen op gay.nl!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je hem nou al teruggestuurd waarom ie blijft mailen?
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:51 schreef Vlarp het volgende:
AAAAARRRGHHHH!!!
Heb ik weer een berichtje van die kerel.. wat een volhouder zeg!!Gewoon al 6 berichtjes van 'm zonder dat ik maar reageer.. tering, wat een mongool
*chocolademelk pak*quote:Op zondag 18 februari 2007 17:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vluchten naar boven de rivieren of binnen blijven met warme chocolademelk, dat is de enige oplossing..
Ja liefje?quote:
Woei, wat ben jij een valse nichtquote:Op zondag 18 februari 2007 17:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
mailen? berichtjes sturen op gay.nl!
Uhm, nee.. ik spaar het op, en ik scheld hem echt helemaal de cholera in als ik op knappen sta...
Je bent de tweede die het zegt in een paar dagen tijd..quote:Op zondag 18 februari 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woei, wat ben jij een valse nicht
Ik BEN ook lief!!!quote:
Wat leukquote:Op zondag 18 februari 2007 18:18 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yHeA99JdECg
Het begin en op 2:30
Erg dom, het beeld loopt voor op het geluiddus uit de maat en niet op de geluidseffecten
Uuuuh, neequote:Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat leukDans je nou ook zo als je uitgaat?
A geen ruimtequote:Op zondag 18 februari 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
Waarom niet?
Nou, al was de muziek ggeschikt en was er ruimte, dan nog doe ik dat niet op stap. Hooguit op zo'n groot feest samen met een vriendin. Het ziet er ook niet uit op stapquote:Op zondag 18 februari 2007 18:34 schreef Cybart het volgende:
A/B en C spreken zichzelf wat tegen, maar a-la
dat bedoelde ikquote:Op zondag 18 februari 2007 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, al was de muziek ggeschikt en was er ruimte, dan nog doe ik dat niet op stap. Hooguit op zo'n groot feest samen met een vriendin. Het ziet er ook niet uit op stapin je uppie.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
Hoe dans je dan? Gewoon een beetje met je hoofd boppen en met je heupen draaien?
Kan makkelijk hoor, iig met Firefox. Effe een add-on installeren en met een druk op de knop slaat ie youtube-filmpjes op. Kwestie van googlen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:44 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jZTS4gQoIAQ&mode=related&search=
Ooooooooow, waarom kan ik dit niet opslaan?!
Ja ben al bezigquote:Op zondag 18 februari 2007 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, iig met Firefox. Effe een add-on installeren en met een druk op de knop slaat ie youtube-filmpjes op. Kwestie van googlen.
Oeh!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:18 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yHeA99JdECg
Het begin en op 2:30
Erg dom, het beeld loopt voor op het geluiddus uit de maat en niet op de geluidseffecten
Die heb ik gister ook aan gehad.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh!een Ang3l met een aan stukken gescheurd T-shirt..
Weet ik!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik gister ook aan gehad.
En is niet aan stukken gescheurd, da's zo gemaakt.
Maar goedquote:
Is leuk ja.. er zijn er een aantal van die dag zag ik heh? Grappig, zie ik toch een keer dansenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar goedwist dus niet dat die optredens op youtube stonden
Geinig
Ja en was toevallig het optreden waarbij e rmaar 3 jongens konden dus alles is vrij goed te zien (alle misstappen en zoquote:Op zondag 18 februari 2007 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is leuk ja.. er zijn er een aantal van die dag zag ik heh? Grappig, zie ik toch een keer dansen
Nou en! Dat zijn wij simpele zielen toch niet..quote:Op zondag 18 februari 2007 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en was toevallig het optreden waarbij e rmaar 3 jongens konden dus alles is vrij goed te zien (alle misstappen en zo)
Ne da's bij een toneelstuk of coreografie wel vakerquote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou en! Dat zijn wij simpele zielen toch niet..
mn zusje was eerste geworden met de optocht in ons dorpquote:Op zondag 18 februari 2007 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
als ik de reactie's uit het publiek moet geloven gaan we wel weer wat scoren vanavond, wie weet
(dit jaar liep ik in DUO de optocht)
sterren dans(T)en (zwaar gewond) op het ijs
[afbeelding]
[afbeelding]
Perfectie is helemaal niet nodig, ga je iets achter op de rest dan zijn er maar weinig mensen die zich daar aan storen.. het blijft voor veel mensen toch spectakel omdat ze het zelf niet kunnen...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ne da's bij een toneelstuk of coreografie wel vakerDan baal je zelf dat het mis ging en het publiek blijkt er achteraf niks van gezien te hebben
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:01 schreef Parleur het volgende:
Ik wil graag stellen dat... en hou mij ten goede hoor, dit is natuurlijk zuiver theoretisch, dus zeker geen wet van Meden en Perzen, maar even voor het gemak... en dan hou ik vanzelfsprekend een paar slagen om de arm en je moet me er zeker niet op vastpinnen, wat ik nu ga zeggen kán eigenlijk helemaal niet, maar 't is meer om een... eh... verdomme... soryy hoor, ik ben het even kwijt...
Oja... Ang3l kan keigoed hupsen! Hij is helemaal ge-wel-dig! Oh oh oh wat kan Ang3l goed dansen! Ik ken écht nie-mand die zo goed kan dansen als Ang3l! Het is alsof Ang3l het dansen gewoon heeft uitgevonden!
Inderdaad! En Amnesty heeft haar lijnen eruit liggen op zondag... dus ik kon geen kant op!quote:
Arme, arme ziel! Heb je een knuffel nodig? Kom maar... *knuffelt Mike*quote:Op zondag 18 februari 2007 20:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Inderdaad! En Amnesty heeft haar lijnen eruit liggen op zondag... dus ik kon geen kant op!
NIKS! Die valse nicht heeft NIETS nodig. NIETS!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme, arme ziel! Heb je een knuffel nodig? Kom maar... *knuffelt Mike*
Jaloers?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIKS! Die valse nicht heeft NIETS nodig. NIETS!
*knuffolt Vlarp*quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme, arme ziel! Heb je een knuffel nodig? Kom maar... *knuffelt Mike*
Misschien is dat wel een idee ja.. stel het eens voor bij het RIAGGquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
*knuffolt Vlarp*
Ang3l is soms ZO gemeen! Echt! Ik kan er gewoon niet meer tegen. Er moet een instantie komen waar je terecht kunt zodra je in aanraking bent gekomen met Ang3l! En dat die je dan met heel veel regressietherapie proberen je er weer bovenop te laten komen.
[HOMO]-shoptrip!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:27 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan shoppen in Amsterdam ofzo..
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[HOMO]-shoptrip!
G_E showt alle leuke straatjes en winkeltjes in onze hoofdstad.
Schrijf je nu in!![]()
Shoples met G_E?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[HOMO]-shoptrip!
G_E showt alle leuke straatjes en winkeltjes in onze hoofdstad.
Schrijf je nu in!![]()
Een kewl hip pak?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
.
Ik hoop dat ik mij dinsdag of woensdag een nieuw pak kan laten aanmeten. Maar ik of ik daar nou een half topic bij wil hebben..
...............................quote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
*knuffolt Vlarp*
Ang3l is soms ZO gemeen! Echt! Ik kan er gewoon niet meer tegen. Er moet een instantie komen waar je terecht kunt zodra je in aanraking bent gekomen met Ang3l! En dat die je dan met heel veel regressietherapie proberen je er weer bovenop te laten komen.
* Sunjammer slaps Parleur around a bit with a large troutquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
*knuffolt Vlarp*
En DAT moet ook maar eens afgelopen zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer slaps Parleur around a bit with a large trout
Voor jou is dat niet nodig Beavje, jij kunt volstaan met de PC Hoofdstraat aflopen.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Voor jou is dat niet nodig Beavje, jij kunt volstaan met de PC Hoofdstraat aflopen
..
Ik heb in November nog door de PC Hooft gehupst hoor. Met een meneer. Alleen had de meneer in kwestie alleen maar geld bij zich voor een pizza.quote:Maar dan moet je denk ik wel eerst een rijke vent.
Bril-fucking-jant.quote:Misschien kun je bij gay.eu wel selecteren op credit card bestedingscrediet? Maar daar weten anderen hier je vast meer over te vertellen..
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb in November nog door de PC Hooft gehupst hoor. Met een meneer. Alleen had de meneer in kwestie alleen maar geld bij zich voor een pizza..
hey ik heb die in t roze!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Och wat waren we lief gister
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
.
.
Ik hoop dat ik mij dinsdag of woensdag een nieuw pak kan laten aanmeten. Maar ik of ik daar nou een half topic bij wil hebben..
Ik post iets en dan val ik half in slaap.quote:
Zo te horen dus dinsdag of woensdag.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ik post iets en dan val ik half in slaap..
Daar zullen wel meer mensen last van hebben hier, omdat het allemaal niet meer zo snel gaat.
Maar fijn dat jullie het ook een goed idee vinden!![]()
Wanneer gaan we?
Ik zal je nog eens meenemen naar Amsterdam.quote:
Euhm. Hai.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo meneer Timmah!![]()
Hoest nog allemaal?
En ga je ook mee?
Tip: ga geen drukke kroeg in.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey ik heb die in t roze!
en ik ga ze zo aan doen
Prima, dan maak ik er woensdag van.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo te horen dus dinsdag of woensdag..
Ik kan ook in m'n eentje m'n ding doen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens meenemen naar Amsterdam..
Timmah lijkt mij ook meer iemand die al z'n zakcentjes voor zichzelf wil uitgeven bij Space Oddity, in plaats van voor jou op de PC Hoofdstraat.quote:
Hé. Euh. Wacht. Hoho.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Prima, dan maak ik er woensdag van.
Dan heb ik wel zin om wat leuks te gaan doen. En Amsterdam kan wel weer eens.
Hij durfde niet eens bij Louis Vuitton naar binnenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Timmah lijkt mij ook meer iemand die al z'n zakcentjes voor zichzelf wil uitgeven bij Space Oddity, in plaats van voor jou op de PC Hoofdstraat..
En gelijk heeft-ie.
So True.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Timmah lijkt mij ook meer iemand die al z'n zakcentjes voor zichzelf wil uitgeven bij Space Oddity, in plaats van voor jou op de PC Hoofdstraat..
En gelijk heeft-ie.
Als je maar goed leeft, dan is het goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Euhm. Hai..
Tuulk ga ik mee!
En verder leef ik nog. Enzo. Ofzo. Dus..
Dat ruimt dan weer lekker op.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip: ga geen drukke kroeg in.
Er zitten geen veren meer op mijn vleugels nu
Kan ze weggooien.
Sounds to me like a definite yes.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:08 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Hé. Euh. Wacht. Hoho.
ja die van mij waren bijna helemaal doorgebrokenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip: ga geen drukke kroeg in.
Er zitten geen veren meer op mijn vleugels nu
Kan ze weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |